eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Chrzanów: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 426340 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6276138, faks 032 6276138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: a)Posprzątaniu terenu przystankowego, polegającego na usunięciu śmieci: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp., obejmującego obszar położony wewnątrz wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni oraz od ścian bocznych i tylnych po 2 metry w każdą stronę. W przypadku słupka lub grzybka przystankowego - z przodu teren do krawędzi jezdni oraz w promieniu 3 metrów od osi słupka lub grzybka. W okresie zimowym zakres czynności obejmuje dodatkowo likwidację sopli z urządzeń przystankowych, odgarnianie i wywóz śniegu oraz likwidację oblodzeń terenu objętego sprzątaniem b)Usunięciu nieopłaconych ( brak pieczęci ZKKM lub daty ekspozycji) plakatów informacyjnych i ogłoszeń rozklejonych na urządzeniach przystankowych, a także usunięciu plakatów po upływie terminu ich ekspozycji. c)Usunięciu śmieci z koszy, wywóz i składowanie śmieci na własny koszt. d)Umycie wiat i urządzeń przystankowych w miesiącach: marzec, maj, lipiec, sierpień oraz październik. e) Przez określenie cały teren Dworca Autobusowego rozumie się: 1.plac manewrowy autobusów, a szczególnie specjalnie oznakowany teren do wysiadania pasażerów. 2.tereny: wokół autobusowego placu manewrowego Dworca ( z wyjątkiem ulicy Kusocińskiego i ronda ) 3.teren wokół budynku kolektury biletowej, a szczególnie stanowisko dla busów (ze względu na pochyłość terenu). 4.teren za kioskiem spożywczym i Ruchu - będący własnością ZKKM w Chrzanowie f) Poprzez pojęcie posprzątanie całego terenu Dworca Autobusowego rozumie się usunięcie wszelkich nieczystości jak w punkcie 1a, a w okresie zimowym likwidację oblodzeń, odgarnianie i wywóz śniegu z jego terenu poza teren dworca 2W okresie od wiosny do jesieni zakres czynności obejmuje również - w miarę potrzeb - dokonywanie poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez wykaszanie dziko rosnących traw i chwastów. 3.Ustala się, że przystanki sprzątane będą według kategorii: Kategoria IA - sprzątanie 6 razy w tygodniu w dni robocze tj. od poniedziałku do soboty. Kategoria I - sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze tj. poniedziałek, środa i piątek. Kategoria II - sprzątanie 2 razy w tygodniu w dni robocze tj. wtorek i czwartek. Kategoria III - sprzątanie 1 raz w tygodniu w dzień roboczy tj. w czwartek. Dla kategorii IA, w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym Zleceniodawca może zażądać wykonania równorzędne usługi w innym terminie na innym z uzgodnionych przystanków. Dla kategorii I , II i III, w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym, sprzątanie przenosi się na roboczy dzień poprzedzający planowy dzień sprzątania przystanków. Zakres i wykaz przystanków komunikacji miejskiej został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ - załącznik nr 1 A, 1B, 1C i 2 do projektu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, tj, a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług w zakresie objętym przedmiotem postępowania o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych), c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonana zamówienia , d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 200 000 (słownie: dwieście tysięcy złotych) 2. Ocena spełniania warunku określonego w pkt 1 a) c) zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.1 SIWZ tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3.Ocena spełniania warunku określonego w pkt 1 b) zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.2 SIWZ tj.Wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. przedłożyć posiadane referencje (Załącznik nr 6 do SIWZ) 4 Ocena spełniania warunku określonego w pkt 1 d) zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.3 SIWZ tj. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 200 000,00 złotych 5 Ocena wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 10.4 - 10.7 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający warunki posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług w zakresie objętym przedmiotem postępowania o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych), Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonna na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 10.2 SIWZ, tj.wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. przedłożeniem referencji i faktur (Załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający warunki dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonana zamówienia. Ocena spełniania tego waurunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.10.1 SIWZ tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający warunki dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonana zamówienia. Ocena spełniania tego waurunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.10.1 SIWZ tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 200 000 (słownie: dwieście tysięcy złotych ). Ocena spełniaia tego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentu wymienionego w pkt. 10.3 SIWZ, tj. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 200 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 9,Ip. pok.123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 07:30, miejsce: 32-500 Chrzanów, ul.Oświęcimska 9, Ip. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.