eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Wrocław: Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.
Numer ogłoszenia: 425962 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358368 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 10 468, faks 71 37 10 470.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy przy ul. Lotniczej 15, 59-220 Legnica. 1.1 Budynek Państwowej Inspekcji Pracy Oddział w Legnicy jest obiektem wolnostojącym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej, o trzech kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. 1.2 Rodzaj konstrukcji obiektu budowlanego: a) fundamenty - murowane; b) ściany - murowane z cegły ceramicznej; c) stropy - drewniane ocieplone żużlem; d) dach - stropodach drewniany jednospadowy; e) schody - drewniane zabiegowe. 2. Wykonanie przedmiotu zmówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w następującym zakresie rzeczowym: a) II piętro pomieszczenia: serwerownia - wejście przez pokój 25 (zgodnie z rysunkiem wg projektu Rzut II piętra nr 3/4) urządzenie ścienne typ inwerter, min. moc chłodnicza 3,4 kW + zestaw do pracy w niskich temperaturach w trybie chłodzenia, klasa energetyczna A, współczynnik EER nie mniejszy niż 3,6. b) II piętro pomieszczenia: pokój 22 (zgodnie z rysunkiem wg projektu Rzut II piętra nr 3/8) , pokój 23 (zgodnie z rysunkiem wg projektu Rzut II piętra nr 3/7) oraz pokój 24 (zgodnie z rysunkiem wg projektu Rzut II piętra nr 3/6) Jednostki ścienne odpowiednio: Pokój 24 (3/6) minimalna moc chłodnicza 2,0 kW, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11kg. Pokoje 23 (3/7) oraz 22 (3/8) minimalna moc chłodnicza 3,5 kW, max. poziomu hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11 kg. Jednostka zewnętrzna moc chłodnicza nie mniejsza niż 8 kW, poziom głośności w trybie chłodzenia nie większy niż 52 dB, masa urządzenia zewnętrznego nie większa niż 70 kg. c) II piętro: pokój 21 -Sala Konferencyjna/Narad (zgodnie z rysunkiem wg projektu Rzut II piętra nr 3/9) urządzenie kasetonowe o min mocy chłodniczej 7,0 kW, typ inwertor, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 32 dB, masa nie większa niż 20 kg. Jednostka zewnętrzna max. poziom hałasu w trybie chłodzenia nie więcej niż 53 dB, masa nie większa niż 50kg. d) poziom hałasu jednostki wewnętrznej pomiar w odległości 1m w warunkach komory akustycznej na max. biegu wentylatora nie większy niż 41,0 dB, e) klasa energetyczna min. C, EER nie mniejsze niż 2,80; f) czynnik chłodniczy R-410A, g) wykonanie odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych w korytkach maskujących do kanalizacji, h) instalacja elektroenergetyczna zasilająca wszystkie w/w klimatyzatory, obudowa płytą gipsowo-kartonową klimatyzatora kasetonowego. 3. Urządzenia - klimatyzatory oraz pozostałe materiały winny mieć dokumenty dopuszczenia do stosowania w Polsce. Wszystkie urządzenia mają być jednego producenta. Zaoferowane urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2011, nie noszące śladów zużycia. 4. Przykład doboru urządzeń: Serwerownia: ASYG12LE/AOYG12LE z możliwością pracy w trybie chłodzenia w okresie zimowym lub równoważny; Biura: 1XASYG07LU, 2xASYG12LU jednostka zewnętrzna AOYG30LAT4 lub równoważny; Sala konferencyjna: AUYF24LB/AOYA24LA lub równoważny. 5. Roboty montażowe należy wykonywać przy użyciu elektronarzędzi sprawnych i dopuszczonych do eksploatacji, drabin montażowych atestowanych. 6. Transport klimatyzatorów należy wykonywać w fabrycznych opakowaniach. Pozostałe elementy - materiały transportować w sposób zabezpieczających przed ich uszkodzeniem. Transport obejmuje drogę pomiędzy magazynem dystrybutora a placem budowy. 7. Montaż przewodów i urządzeń klimatyzacji winien być wykonany na przygotowanych podłożach jako rozwiązanie docelowe (nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prowizorycznych, tymczasowych). 8. Klimatyzatory montować zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia. 9. Uruchomienie klimatyzatorów powinna przeprowadzić firma posiadająca autoryzację producenta zastosowanego urządzenia. 10. Typ klimatyzatorów winien być dostarczony zgodnie z zamówieniem. Klimatyzatory powinny posiadać dokumenty: DTR, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności wyrobu. 11. Wymagany okres gwarancji - co najmniej trzy lata, poczynając od daty odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek - gwarancja biegnie od daty usunięcia tych usterek. 12. Wykonawca do ofert załączy wzór karty gwarancyjnej, potwierdzającej okres gwarancji (kserokopia) oraz jej warunki. 13. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich usterek i wad będących następstwem montażu lub tkwiących w dostarczonych urządzeniach i materiałach wad fizycznych instalacji, jeżeli wady te ujawniają się w ciągu trwania okresu gwarancyjnego. 14. Wszelkie naprawy, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji wykonywane będą w ramach ceny podpisanej umowy. 15. Gwarancją nie są objęte: - źródła światła, - części, które uległy normalnemu zużyciu, - wszelkie uszkodzenia, których przyczyna nie była związana z użytkowaniem zamontowanych urządzeń. 16. Realizacja przeglądów: - przeglądy będą realizowane co 6 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, - przeglądy będą wykonywane w dni robocze. 17. Zakres przeglądów obejmuje: - sprawdzenie poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - przeprowadzenie czynności kontrolnych urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - wizualne sprawdzenie stanu technicznego urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - potwierdzenie wykonanego przeglądu protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 18. Wykonawca w terminie 30 dni przed przystąpieniem do wykonywania przeglądu przedłoży do akceptacji Zamawiającego harmonogram zawierający termin i zakres prowadzonego przeglądu. 19. Rurociągi winny posiadać świadectwa wyrobu. 20. Rurociągi łączące jednostki należy poddać powietrznej próbie szczelności na ciśnienie 4 bar przez 0,5 godziny. 21. Po zakończeniu montażu przewody elektryczne zasilające poszczególne urządzenia należy poddać badaniom stanu izolacji a urządzenia pomierzyć pod kątem skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 22. Wykonawca powinien mieć zawartą umowę na utylizację czynnika chłodniczego przez podmiot uprawniony lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania obrotu i utylizacji czynnika chłodniczego zgodnie z ustawą o ochronie środowiska naturalnego. 23. Zamawiający udostępni, na pisemny wniosek zainteresowanego, rysunek wg projektu Rzut II piętra. 24. Wykonane roboty podlegają odbiorowi końcowemu (nie przewiduje się odbiorów częściowych). Instalacja powinna być przedstawiona do odbioru technicznego końcowego po spełnieniu następujących warunków: - zakończenie wszelkich robót montażowych przy instalacji; - przeprowadzenie wszystkich badań przedodbiorowych z wynikiem pozytywnym; - przeszkolenie obsługi; - posiadanie kompletu dokumentów do odbioru (DTR, protokoły, atesty); - oświadczenie kierownika robót. 25. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania wszelkich powziętych informacji w trakcie realizacji umowy informacji dotyczących Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy, pod rygorem skutków prawnych. 26. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; przedmiar robót; projekt umowy; które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAMOST Piotr Grajek, Wrocław, 52-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48645,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26678,85

  • Oferta z najniższą ceną: 26678,85 / Oferta z najwyższą ceną: 73193,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.