eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Wrocław: Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.
Numer ogłoszenia: 358368 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 10 468, faks 71 37 10 470.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy przy ul. Lotniczej 15, 59-220 Legnica. 1.1 Budynek Państwowej Inspekcji Pracy Oddział w Legnicy jest obiektem wolnostojącym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej, o trzech kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. 1.2 Rodzaj konstrukcji obiektu budowlanego: a) fundamenty - murowane; b) ściany - murowane z cegły ceramicznej; c) stropy - drewniane ocieplone żużlem; d) dach - stropodach drewniany jednospadowy; e) schody - drewniane zabiegowe. 2. Wykonanie przedmiotu zmówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w następującym zakresie rzeczowym: a) II piętro pomieszczenia: serwerownia - wejście przez pokój 25 (zgodnie z rysunkiem wg projektu - Rzut II piętra - nr 3/4) urządzenie ścienne typ inwerter, min. moc chłodnicza 3,4 kW + zestaw do pracy w niskich temperaturach w trybie chłodzenia, klasa energetyczna A, współczynnik EER nie mniejszy niż 3,6. b) II piętro pomieszczenia: pokój 22 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/8) , pokój 23 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/7) oraz pokój 24 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/6). Jednostki ścienne odpowiednio: Pokój 24 (3/6) minimalna moc chłodnicza 2,0 kW, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11kg. Pokoje 23 (3/7) oraz 22 (3/8) minimalna moc chłodnicza 3,5 kW, max. poziomu hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11 kg. Jednostka zewnętrzna moc chłodnicza nie mniejsza niż 8 kW, poziom głośności w trybie chłodzenia nie większy niż 52 dB, masa urządzenia zewnętrznego nie większa niż 70 kg. c) II piętro: pokój 21 -Sala Konferencyjna-Narad (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/9) urządzenie kasetonowe o min mocy chłodniczej 7,0 kW, typ inwertor, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 32 dB, masa nie większa niż 20 kg. Jednostka zewnętrzna max. poziom hałasu w trybie chłodzenia nie więcej niż 53 dB, masa nie większa niż 50kg. d) poziom hałasu jednostki wewnętrznej pomiar w odległości 1m w warunkach komory akustycznej na max. biegu wentylatora nie większy niż 41,0 dB, e) klasa energetyczna min. C, EER nie mniejsze niż 2,80; f) czynnik chłodniczy R-410A, g) wykonanie odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych w korytkach maskujących do kanalizacji, h) instalacja elektroenergetyczna zasilająca wszystkie w/w klimatyzatory, obudowa płytą gipsowo-kartonową klimatyzatora kasetonowego. 3. Urządzenia - klimatyzatory oraz pozostałe materiały winny mieć dokumenty dopuszczenia do stosowania w Polsce. Wszystkie urządzenia mają być jednego producenta. Zaoferowane urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2011, nie noszące śladów zużycia. 4. Przykład doboru urządzeń: Serwerownia: ASYG12LE/AOYG12LE z możliwością pracy w trybie chłodzenia w okresie zimowym lub równoważny; Biura: 1XASYG07LU, 2xASYG12LU jednostka zewnętrzna AOYG30LAT4 lub równoważny; Sala konferencyjna: AUYF24LB/AOYA24LA lub równoważny. 5. Roboty montażowe należy wykonywać przy użyciu elektronarzędzi sprawnych i dopuszczonych do eksploatacji, drabin montażowych atestowanych. 6. Transport klimatyzatorów należy wykonywać w fabrycznych opakowaniach. Pozostałe elementy - materiały transportować w sposób zabezpieczających przed ich uszkodzeniem. Transport obejmuje drogę pomiędzy magazynem dystrybutora a placem budowy. 7. Montaż przewodów i urządzeń klimatyzacji winien być wykonany na przygotowanych podłożach jako rozwiązanie docelowe (nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prowizorycznych, tymczasowych). 8. Klimatyzatory montować zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia. 9. Uruchomienie klimatyzatorów powinna przeprowadzić firma posiadająca autoryzację producenta zastosowanego urządzenia. 10. Typ klimatyzatorów winien być dostarczony zgodnie z zamówieniem. Klimatyzatory powinny posiadać dokumenty: DTR, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności wyrobu. 11. Wymagany okres gwarancji - co najmniej trzy lata, poczynając od daty odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek - gwarancja biegnie od daty usunięcia tych usterek. 12. Wykonawca do ofert załączy wzór karty gwarancyjnej, potwierdzającej okres gwarancji (kserokopia) oraz jej warunki. 13. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich usterek i wad będących następstwem montażu lub tkwiących w dostarczonych urządzeniach i materiałach wad fizycznych instalacji, jeżeli wady te ujawniają się w ciągu trwania okresu gwarancyjnego. 14. Wszelkie naprawy, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji wykonywane będą w ramach ceny podpisanej umowy. 15. Gwarancją nie są objęte: - źródła światła,- części, które uległy normalnemu zużyciu, - wszelkie uszkodzenia, których przyczyna nie była związana z użytkowaniem zamontowanych urządzeń. 16. Realizacja przeglądów: - przeglądy będą realizowane co 6 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, - przeglądy będą wykonywane w dni robocze. 17. Zakres przeglądów obejmuje: - sprawdzenie poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - przeprowadzenie czynności kontrolnych urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - wizualne sprawdzenie stanu technicznego urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - potwierdzenie wykonanego przeglądu protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 18. Wykonawca w terminie 30 dni przed przystąpieniem do wykonywania przeglądu przedłoży do akceptacji Zamawiającego harmonogram zawierający termin i zakres prowadzonego przeglądu. 19. Rurociągi winny posiadać świadectwa wyrobu. 20.Rurociągi łączące jednostki należy poddać powietrznej próbie szczelności na ciśnienie 4 bar przez 0,5 godziny. 21. Po zakończeniu montażu przewody elektryczne zasilające poszczególne urządzenia należy poddać badaniom stanu izolacji a urządzenia pomierzyć pod kątem skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 22. Wykonawca powinien mieć zawartą umowę na utylizację czynnika chłodniczego przez podmiot uprawniony lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania obrotu i utylizacji czynnika chłodniczego zgodnie z ustawą o ochronie środowiska naturalnego. 23. Zamawiający udostępni, na pisemny wniosek zainteresowanego, rysunek wg projektu -Rzut II piętra-. 24. Wykonane roboty podlegają odbiorowi końcowemu (nie przewiduje się odbiorów częściowych). Instalacja powinna być przedstawiona do odbioru technicznego końcowego po spełnieniu następujących warunków: - zakończenie wszelkich robót montażowych przy instalacji; - przeprowadzenie wszystkich badań przedodbiorowych z wynikiem pozytywnym; - przeszkolenie obsługi; - posiadanie kompletu dokumentów do odbioru (DTR, protokoły, atesty); - oświadczenie kierownika robót. 25. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania wszelkich powziętych informacji w trakcie realizacji umowy informacji dotyczących Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy, pod rygorem skutków prawnych. 26. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; przedmiar robót; projekt umowy; które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał minimum 2 zamówienia odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonemu w SIWZ, tj. polegające na wykonaniu systemu klimatyzacji, o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto dla każdego zamówienia; Doświadczenie Wykonawcy winno być udokumentowane w formie wykazu zamówień wykonanych określonego w pkt VII ust. 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zlecenia robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy; b) przerwy w realizacji robót powstałych w skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego; c) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu robót powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację robót; d) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany ustawowej podatku VAT, wprowadzenia akcyzy; e) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowanej zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; f) inne zmiany których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wszelkie zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 1 pzp i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu umowy zawartego w SIWZ. 3. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany pisemny wniosek Wnioskodawcy lub Zamawiającego, a jej zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i strony umowy wyrażają zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław oraz w Oddziałach Okręgowego Inspektoratu Pracy w Legnicy, Kłodzku, Jeleniej Górze i Wałbrzychu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy Oddział w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.