Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Piotrków Trybunalski: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów, w celu wypełniania przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. obowiązku ustawowego, związanego z rejestracją pojazdów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322).
Numer ogłoszenia: 424304 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. , Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0447323154, faks 044 7323103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów, w celu wypełniania przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. obowiązku ustawowego, związanego z rejestracją pojazdów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość dostarczonych tablic: 1) Tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe) - 13000 szt 2) Tablice samochodowe zwyczajne (dwurzędowe) - 500 szt 3) Tablice do przyczep (jednorzędowe) - 800 szt 4) Tablice do przyczep (dwurzędowe) - 200 szt 5) Tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 1700 szt 6) Tablice motorowerowe zwyczajne - 1500 szt 7) Tablice samochodowe indywidualne - 16 szt 8) Tablice samochodowe zabytkowe - 10 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 3000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) Prowadzą działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz posiadają zezwolenie na ich produkcję; 2) Posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi - dla wszystkich rodzajów tablic objętych zamówieniem; 3) Oświadczą, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatków; 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej; 6)W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy zamówienia, polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości min. 300 tys., oraz potwierdzą należyte wykonanie tych dostaw. 7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka Województwa. 2)Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw tablic rejestracyjnych o wartości min. 300 tys. oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb.
97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3 Maja 33 Kancelaria Ogólna, pok. 2 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.