eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Lubelski › Dostawa samochodu specjalnego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Ostrów Lubelski: Dostawa samochodu specjalnego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach
Numer ogłoszenia: 424132 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Lubelski , ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 081 8520003, 8520642, faks 081 8520642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowlubelski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu specjalnego 9- cio osobowego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach. Charakterystyka techniczna: 1. Rok produkcji: 2013r. 2. Silnik 1) Z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy aktualnie obowiązujące w Polsce -nie mniejsza niż Euro5 2) Maksymalne zużycie energii 265MJ/100km 3) Moc nie mniejsza niż 110 kW 4) Moment obrotowy nie mniejszy niż 350 Nm 5) Paliwo - olej napędowy 3. Napęd 1) Skrzynia biegów: mechaniczna minimum 5 stopniowa, zsynchronizowana 4. Podwozie 1) Minimalny rozstaw osi - 3300mm 5. Nadwozie 1) Typ: specjalny towarowo - osobowy 2) Przystosowany do przewozu 9 osób - trzy rzędy siedzeń 3) Przedział osobowo - towarowy wyłożony tapicerką i podsufitką 4) Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat min. 180 stopni 5) Pojazd całkowicie przeszklony 6. Zabudowa specjalna 1) Belka świetlna z napisem STRAŻ 2) belka dachowa typu LED - niebieska posiadająca: - minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku - rotator, strobe, LED 3) podświetlany szyld - biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu, 4) podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim - uruchamiane osobnym włącznikiem, 5) dodatkowe moduły świetlne LED w kolorze niebieskim - do przodu - minimum 2 x 3 LED, 6) wysokość belki dachowej 95mm - 105mm bez zestawu montażowego, oraz 135mm z zestawem montażowym, spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp, umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną, 7) wzmacniacz sygnałów posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem, 8) głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W, 9) lampy typu LED /2 szt. niebieskie - spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ / zamontowane w przedniej części pojazdu, 10) lampa dachowa LED - w tylnej części pojazdu 11) tablice magnetyczne z napisem STRAŻ min 2 sztuki 12) Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów 13) Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków 14) Obrotowy potencjometr siły głosu 7. Wyposażenie 1) Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego 2) Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy 3) Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy 4) Układ przeciwpoślizgowy ABS 5) Układ ESP 6) Klimatyzacja całopojazdowa , z oddzielną regulacją nawiewu dla minimum 2 rzędu 7) Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy 8) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne 9) Elektrycznie podgrzewana szyba przednia 10) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 11) Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, 12) Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, 13) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 14) Minimalna wysokość przedziału osobowego 1400 mm 15) Długość przedziału ładunkowego mierzona od ściany oddzielającej przedziały do drzwi tylnych - minimum 1000 mm 16) Komplet opon zimowych wraz z felgami 17) Komplet opon letnich wraz z felgami 18) Przyciemnione szyby w przedziale pasażerskim 19)kolor nadwozia - czerwony lub srebrny 8. Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg 9. Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami: nie większa niż 13m 10. Gwarancja: min. 24 miesiące. Przygotowany do obioru pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i wydany Zamawiającemu w stanie umożliwiającym jego zarejestrowanie i dopuszczenie do ruchu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na zasadach określonych we wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim ul. Partyzantów 1 21-110 Ostrów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski pokój nr 8 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.