eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Lublin: Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg.
Numer ogłoszenia: 423626 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: - nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 18 części w taki sposób, że jeden nauczyciel może prowadzić zajęcia obejmujące maksymalnie 4 części zamówienia. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każde 4 części zamówienia co jest uwarunkowane planem lekcji i możliwością dojazdu do różnych szkół..
10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny. Numeracja ofert nie zaczyna się od nr 1 ponieważ na niektóre części zamówienia zostały podpisane umowy w pierwszym przetargu.

Część 3. (równoważna z cz.4)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 4. (równoważna z cz.3)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 5.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 11.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Część 12.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
Część 13.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
Część 14.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Część 15.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
Część 17.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 18 (równoważna z cz.19).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 19 (równoważna z cz.18).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 20.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
Część 23.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 24 (równoważna z cz.25).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
Część 25 (równoważna z cz.24).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie (nauczycielu) na każde 4 części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe jako nauczyciel co najmniej 1 rok.
      Wykonawca spełni powyższe warunki jeśli załączy do oferty wykaz osób które będą brały udział w realizacji zamówienia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne sa następujące zmiany:
1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
2. jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 24
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa. Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. (równoważna z cz.4). Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. (równoważna z cz.3) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18 (równoważna z cz.19). Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część 19 (równoważna z cz.18). Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część 20. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część 24 (równoważna z cz.25). Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów)- miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część 25 (równoważna z cz.24). Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.