eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-01

Suwałki: WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI..
Numer ogłoszenia: 42321 - 2008; data zamieszczenia: 01.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19278 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach, ul. gen. K. Pułaskiego, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628600, fax 087 5677888.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26 oraz na przyległym placu. Utrzymanie czystości i porządku ciągów komunikacyjnych na terenie placu przyległego i wejścia do budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26. 2)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Sejnach ul. Zawadzkiego 19. 3)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : - w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach Ochronę osób i mienia znajdujących się w budynku oraz na przyległej posesji ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:00 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) ochrona całodobowa. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo w systemie zmianowym przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej, a w przypadku wystąpienia zagrożenia winna nastąpić interwencja grupy natychmiastowego działania Wykonawcy. Powiadomienie o zdarzeniu powinno spowodować przybycie grupy natychmiastowego działania w maksymalnym czasie 10 minut od zajścia zdarzenia. Utrzymanie czystości i porządku terenów przyległych: (na łączną powierzchnię terenów zewnętrznych w ilości 4 051 m2 składa się: terenów zielonych 1 570 m2 terenów utwardzonych 2 481 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych (pieszych i samochodowych) na placu przyległym i wejścia do budynku (schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych). - utrzymywanie zieleńców wokół budynku (koszenie trawy minimum 1 raz w tygodniu, pielęgnacja trawników z podlewaniem); Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Sejnach Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibie jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej. w Prokuraturze Rejonowej w Augustowie Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 216307,2 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGEMA-SERWIS Agencja Ochrony Osób i Mienia Spółka z o.o., ul. Kościuszki 110, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 216307.20
  • Oferta z najniższą ceną: 216307.20 / oferta z najwyższą ceną: 216307.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.