eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Suwałki: WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI.
Numer ogłoszenia: 19278 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach, ul. gen. K. Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628600, fax 087 5677888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR FIRMY ŚWIADCZĄCEJ USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ I POSESJI SIEDZIB PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO I SPRZĄTANIE POSESJI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26 oraz na przyległym placu. Utrzymanie czystości i porządku ciągów komunikacyjnych na terenie placu przyległego i wejścia do budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26. 2)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Sejnach ul. Zawadzkiego 19. 3)Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : - w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach Ochronę osób i mienia znajdujących się w budynku oraz na przyległej posesji ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:00 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) ochrona całodobowa. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo w systemie zmianowym przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej, a w przypadku wystąpienia zagrożenia winna nastąpić interwencja grupy natychmiastowego działania Wykonawcy. Powiadomienie o zdarzeniu powinno spowodować przybycie grupy natychmiastowego działania w maksymalnym czasie 10 minut od zajścia zdarzenia. Utrzymanie czystości i porządku terenów przyległych: (na łączną powierzchnię terenów zewnętrznych w ilości 4 051 m2 składa się: terenów zielonych 1 570 m2 terenów utwardzonych 2 481 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych (pieszych i samochodowych) na placu przyległym i wejścia do budynku (schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych). - utrzymywanie zieleńców wokół budynku (koszenie trawy minimum 1 raz w tygodniu, pielęgnacja trawników z podlewaniem); Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Sejnach Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibie jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej. w Prokuraturze Rejonowej w Augustowie Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2)spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 , poz. 1655), 3)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 , poz. 1655 4)posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia. 5)posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada rodzajowi zamawianych usług. 6)posiadanie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 200.000 PLN. 7)posiadanie własnej zmotoryzowanej grupy natychmiastowego działania mogącej niezwłocznie podjąć interwencję na wskazanym, chronionym obiekcie. 8)wykazać wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie. 9)Dysponować niezbędną kadrą do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA ( wg załączonego wzoru ), -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada rodzajowi zamawianych usług, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę . -Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - wg zał. nr 2. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę . -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę osobno. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument /y/ musi /szą/ być złożony /e/ przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument /y/ musi /szą/ być złożony /e/ przez każdego Wykonawcę. - Dysponują niezbędną kadrą do realizacji zamówienia tj.: wskażą osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania usług ochrony i osobę uprawnioną do kierowania ochroną oraz osoby wchodzące w skład zmotoryzowanej grupy natychmiastowego działania, Osoby wymienione w wykazie będą realizowały zamówienie bezpośrednio na obiektach zamawiającego. W celu potwierdzenia uprawnień wykonawca musi załączyć kserokopie licencji ochrony (I lub II stopnia) i poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne - wg. załącznika nr 4. -wskażą osoby które będą wykonywały usługi sprzątania - wg załącznika nr 4 . UWAGA: przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy zaświadczenia o niekaralności w/w osób wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przez podpisaniem umowy. - Wykazać wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień w zakresie ochrony obiektów o wartości nie mniejszej niż 200 000zł. brutto każde oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5. - Aktualną koncesję wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia. - Aktualną polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 200.000 PLN. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej polisy, w przypadku wygaśnięcia poprzedniej polisy w trakcie realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymaganą w niniejszym postępowaniu przez cały okres realizacji zamówienia. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie oświadczenia lub dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kserokopie ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA W SUWAŁKACH UL.Gen. K.PUŁASKIEGO 26 16-400 SUWAŁKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ul. Pułaskiego 26 pok. Nr 406.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.