eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup usług telekomunikacyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Katowice: Zakup usług telekomunikacyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 423034 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług telekomunikacyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefonia stacjonarna), usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych na rzecz Sądu Okręgowego w Katowicach zgodnie z zakresem i na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu umowy. Załącznik nr 3 do SIWZ stanowi integralną część SIWZ. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Sądu Okręgowego w Katowicach. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać zakres usług będący przedmiotem zamówienia, Wykonawca może zaoferować zakres usług lepszej jakości. Przedmiot zamówienia obejmuje: realizację połączeń głosowych zewnętrznych i wykonywanie bezpłatnych połączeń wewnętrznych między wskazanymi lokalizacjami Sądu Okręgowego w Katowicach, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących, lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym. Wymagania szczegółowe dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia i zasad naliczania opłat za połączenia: Wykonawca udostępnia Zamawiającemu zakres usług wymienionych załączniku nr 3 do SIWZ w następujących lokalizacjach: a lokalizacja nr 1 - budynek przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach, b lokalizacja nr 2 - budynek przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach, c lokalizacja nr 3 - budynek przy ul. Koszarowej 17 w Katowicach, d lokalizacja nr 4 - budynek przy ul. Warszawskiej 4/ Teatralnej 7 w Katowicach, e lokalizacja nr 5 - budynek przy ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, f lokalizacja nr 6 - budynek przy ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu, Świadczenie usług dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego powinno obejmować: a zachowanie dotychczasowej numeracji, b do rozmów wychodzących - stosowanie naliczania sekundowego (1/1) bez opłaty inicjacyjnej - obowiązuje nie później niż od daty uruchomienia usług telekomunikacyjnych, c bezpłatne blokady połączenia wychodzącego na numery o podwyższonej opłacie zaczynające się numerem: 300 ..., 400 ...,700 ..., d prezentację numerów, e komunikację pomiędzy wszystkimi lokalizacjami, która odbywać się będzie bezpłatnie, (komunikacja pomiędzy lokalizacjami nr 1 i nr 2 odbywać się będzie po 3 cyfrowych numerach, komunikacja pomiędzy pozostałymi lokalizacjami odbywać się będzie po pełnych 9 cyfrowych numerach), f 24-godzinny bezpłatny dostęp Zamawiającego do serwisu Wykonawcy, g comiesięczny billing wszystkich numerów na nośniku elektronicznym lub dostęp online do systemu bilingowego przez szyfrowane połączenie na stronę www, h zapewnienie możliwości ruchu do sieci publicznej w tym na: serwisy informacyjne, infolinie 800, 801, 814, 804, linie informacyjne 91xx, 93xx, 95xx, połączenia z biurami numerów; numery bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj. 112, 999, 998, 997, 992, 993, 991, 986, 985, 984. Wykonawca zarezerwuje dodatkową pulę numerów na wypadek zwiększenia numeracji Zamawiającego, w ilości 50 szt. tj. 32 ???? xxx (???? oznacza nowy prefix przydzielony przez Wykonawcę, xxx oznacza kolejny trzycyfrowy numer). Ostatnie trzy cyfry numeru nie mogą się powtarzać z obecnie funkcjonującymi numerami w lokalizacjach Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatne zachowanie dotychczasowych numerów telefonicznych dla danych lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku konieczności przeniesienia numerów telefonicznych między operatorami, Wykonawca w imieniu Zamawiającego przeprowadzi wszystkie czynności formalne z tym związane. Rozpoczęcie świadczenia usług i realizacja przedmiotu zamówienia winno być zapewnione dla każdej lokalizacji i winno umożliwić bezkolizyjne i ciągłe (bez jakichkolwiek przerw technicznych) korzystanie z usług. Ewentualne prace związane ze zmianą operatora, muszą być prowadzone po godzinach urzędowania sądu, tj.: po 18.00 w poniedziałki, po 15.30 od wtorku do piątku i bez ograniczeń czasowych w dni wolne od pracy lub w dni świąteczne - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego. Organizacja prac Wykonawcy nie może utrudniać bieżącej działalności Zamawiającego. Wykonawca, zapewnia przydzielenie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. Od Wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie budynków oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji zaświadczenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Brak aktualnego zaświadczenia zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o którym mowa w pkt VI ppkt 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt IX ppkt od 3 do 4 muszą być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmian administracyjnych (w szczególności związanych ze zmianami organizacyjnymi w strukturze Zamawiającego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, pokój nr P.009, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, pokój nr P.009, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.