eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Kętrzyn: Dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Numer ogłoszenia: 42286 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części: Część nr 1 - Urządzenia do konserwacji obuwia Część nr 2 - Sprzęt AGD Część nr 3 - Artykuły tekstylne i inne Część nr 4 - Sprzęt gospodarstwa domowego Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.30.00-3, 39.71.11.10-3, 39.22.11.50-3, 18.93.00.00-7, 39.71.13.10-5, 39.22.12.00-9, 39.22.10.00-7, 39.71.51.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: URZĄDZENIA DO KONSERWACJI OBUWIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie do konserwacji obuwia - 3 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kuchenka mikrofalowa - 3 szt. 2. Dystrybutor do wody - 2 szt. 3. Zmywarka - 1 szt. 4. Ekspres ciśnieniowy - 1 szt. 5. Czajnik elektryczny bezprzewodowy - 9 szt. 6. Chłodziarko - zamrażarka - 3 szt. 7. Ekspres ciśnieniowy - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8, 39.71.13.10-5, 39.71.11.10-3, 39.71.13.62-4, 39.71.31.00-4, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARTYKUŁY TEKSTYLNE I INNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrus - 9 szt. 2. Suszarka do suszenia bielizny - 2 szt. 3. Ścierka - 100 szt. 4. Worek kancelaryjny - 34 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.11.70-9, 39.51.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukiernica porcelanowa - 12 szt. 2. Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty- 72 szt. 3. Szklanka - 60 szt. 4. Deska kuchenna - 6 szt. 5. Filiżanka porcelanowa - 60 szt. 6. Spodek pod filiżankę - 60 szt. 7. Kieliszki do szampana - 12 szt. 8. Kieliszek do koniaku - 12 szt. 9. Kieliszki na nóżce - 12 szt. 10. Kieliszki do wina białego - 12 szt. 11. Kieliszki do wina czerwonego - 12 szt. 12. Szklanka literatka - 24 szt. 13. Szklanka do whisky - 12 szt. 14. Szklanka do napoi - 12 szt. 15. Szklanka 0,5 l - 12 szt. 16. Korkociąg - 4 szt. 17. Łyżka stołowa ze stali nierdzewnej - 60 szt. 18. Nóż do krojenia - 4 szt. 19. Nóż do chleba - 4 szt. 20. Nóż kuchenny - 4 szt. 21. Nóż stalowy ze stali nierdzewnej - szt. 60 22. Otwieracz do butelek - 4 szt. 23. Otwieracz do puszek - 4 szt. 24. Patera ze stali nierdzewnej - 6 szt. 25. Patera ze stali nierdzewnej - 6 szt. 26. Pojemnik na sztućce - 3 szt. 27. Mata pod talerz - 12 szt. 28. Salaterka porcelanowa - 12 szt. 29. Serwetnik porcelanowy - 36 szt. 30. Taca ze stali nierdzewnej - 12 szt. 31. Talerz porcelanowy deserowy - 60 szt. 32. Talerz porcelanowy głęboki - 60 szt. 33. Talerz porcelanowy płytki - 60 szt. 34. Wazon szklany - 12 szt. 35. Widelec ze stali nierdzewnej - 60 szt. 36. Zestaw do przypraw - 4 szt. 37. Pojemnik transportowy do żywności z pokrywą - 4 szt. 38. Koszyczek do pieczenia ze stali nierdzewnej - 6 szt. 39. Dzbanek szklany - 6 szt. 40. Łyżka wazowa ze stali nierdzewnej - 6 szt. 41. Waza porcelanowa - 6 szt. 42. Termos do żywności - 2 szt. 43. Termos ze stali nierdzewnej 2 l z przyciskiem - 21 szt. 44. Termos ze stali nierdzewnej 3,5 l z pompką - 6 szt. 45. Termos ze stali nierdzewnej 5 l z pompką - 6 szt. 46. Dzbanek porcelanowy - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9, 39.22.30.00-1, 39.22.11.23-5, 39.22.10.00-7, 39.22.11.21-1, 39.22.12.30-8, 39.22.31.00-2, 39.24.11.20-0, 39.29.00.00-1, 39.22.11.10-1, 39.22.00.00-0, 39.22.11.50-3, 39.22.11.30-7, 39.24.11.10-7, 39.22.12.10-2, 39.29.83.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.