Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Kętrzyn: Dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Numer ogłoszenia: 42286 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów tekstylnych i innych oraz sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części: Część nr 1 - Urządzenia do konserwacji obuwia Część nr 2 - Sprzęt AGD Część nr 3 - Artykuły tekstylne i inne Część nr 4 - Sprzęt gospodarstwa domowego Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.30.00-3, 39.71.11.10-3, 39.22.11.50-3, 18.93.00.00-7, 39.71.13.10-5, 39.22.12.00-9, 39.22.10.00-7, 39.71.51.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: URZĄDZENIA DO KONSERWACJI OBUWIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie do konserwacji obuwia - 3 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kuchenka mikrofalowa - 3 szt. 2. Dystrybutor do wody - 2 szt. 3. Zmywarka - 1 szt. 4. Ekspres ciśnieniowy - 1 szt. 5. Czajnik elektryczny bezprzewodowy - 9 szt. 6. Chłodziarko - zamrażarka - 3 szt. 7. Ekspres ciśnieniowy - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8, 39.71.13.10-5, 39.71.11.10-3, 39.71.13.62-4, 39.71.31.00-4, 39.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARTYKUŁY TEKSTYLNE I INNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrus - 9 szt. 2. Suszarka do suszenia bielizny - 2 szt. 3. Ścierka - 100 szt. 4. Worek kancelaryjny - 34 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 39.51.42.00-0, 39.22.11.70-9, 39.51.31.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukiernica porcelanowa - 12 szt. 2. Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty- 72 szt. 3. Szklanka - 60 szt. 4. Deska kuchenna - 6 szt. 5. Filiżanka porcelanowa - 60 szt. 6. Spodek pod filiżankę - 60 szt. 7. Kieliszki do szampana - 12 szt. 8. Kieliszek do koniaku - 12 szt. 9. Kieliszki na nóżce - 12 szt. 10. Kieliszki do wina białego - 12 szt. 11. Kieliszki do wina czerwonego - 12 szt. 12. Szklanka literatka - 24 szt. 13. Szklanka do whisky - 12 szt. 14. Szklanka do napoi - 12 szt. 15. Szklanka 0,5 l - 12 szt. 16. Korkociąg - 4 szt. 17. Łyżka stołowa ze stali nierdzewnej - 60 szt. 18. Nóż do krojenia - 4 szt. 19. Nóż do chleba - 4 szt. 20. Nóż kuchenny - 4 szt. 21. Nóż stalowy ze stali nierdzewnej - szt. 60 22. Otwieracz do butelek - 4 szt. 23. Otwieracz do puszek - 4 szt. 24. Patera ze stali nierdzewnej - 6 szt. 25. Patera ze stali nierdzewnej - 6 szt. 26. Pojemnik na sztućce - 3 szt. 27. Mata pod talerz - 12 szt. 28. Salaterka porcelanowa - 12 szt. 29. Serwetnik porcelanowy - 36 szt. 30. Taca ze stali nierdzewnej - 12 szt. 31. Talerz porcelanowy deserowy - 60 szt. 32. Talerz porcelanowy głęboki - 60 szt. 33. Talerz porcelanowy płytki - 60 szt. 34. Wazon szklany - 12 szt. 35. Widelec ze stali nierdzewnej - 60 szt. 36. Zestaw do przypraw - 4 szt. 37. Pojemnik transportowy do żywności z pokrywą - 4 szt. 38. Koszyczek do pieczenia ze stali nierdzewnej - 6 szt. 39. Dzbanek szklany - 6 szt. 40. Łyżka wazowa ze stali nierdzewnej - 6 szt. 41. Waza porcelanowa - 6 szt. 42. Termos do żywności - 2 szt. 43. Termos ze stali nierdzewnej 2 l z przyciskiem - 21 szt. 44. Termos ze stali nierdzewnej 3,5 l z pompką - 6 szt. 45. Termos ze stali nierdzewnej 5 l z pompką - 6 szt. 46. Dzbanek porcelanowy - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9, 39.22.30.00-1, 39.22.11.23-5, 39.22.10.00-7, 39.22.11.21-1, 39.22.12.30-8, 39.22.31.00-2, 39.24.11.20-0, 39.29.00.00-1, 39.22.11.10-1, 39.22.00.00-0, 39.22.11.50-3, 39.22.11.30-7, 39.24.11.10-7, 39.22.12.10-2, 39.29.83.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Budowa ścieżki rowerowej Kętrzyn - Gierłoż - Parcz etap II
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- "Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.