eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28,124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28,124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy
Numer ogłoszenia: 422548 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369474 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28,124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28, 124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy (CPV: 45000000 - 7 - roboty budowlane). Prace te muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dostarczoną przez Zamawiającego. Przedmiary robót są udostępnione wykonawcom wyłącznie w celach poglądowych, informacyjnych, wykonawca sporządza własny kosztorys ofertowy, który stanowi integralną część jego oferty. UWAGA! dotyczy III etapu ! Składając ofertę, wykonawca nie uwzęglenia w niej oraz w kosztorysie ofertowym, zakresu prac remontowych zawartych w projekcie oraz przedmiarze robót, związanych z: - zakupem i montażem telebimów (pkt 7.2 Roboty instalacyjne elektryczne System informacji - telebimy - w przedmiarze robót), - remontem holów I i II piętra oraz korytarzem II piętra (pkt 4 Piętro I - Hol, pkt 5 Piętro II - Korytarz, pkt 6 Piętro II - Hol - w przedmiarze robót). Wyciąg z dokumentacji projektowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Cała dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 215, II piętro. Do wykonania prac należy zastosować materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót lub równoważne. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania nazwy tego materiału. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni pomieszczenia, w których wykonywane będą roboty. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w trzech etapach: - I etap - roboty budowlane - modernizacyjne w Centrum Pracy, 80-229 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 30/32, za wyjątkiem montażu okien, - II etap - montaż okien w Centrum Pracy, 80-229 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 30/32, - III etap - roboty budowlane - modernizacyjne w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, 80-802 Gdańsk, ul. 3 Maja 9 - pomieszczenia biurowe nr 28, 124-125 oraz korytarz I piętra, Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nr 28, 124-125 oraz korytarz I piętra muszą być wykonywane po godzinach pracy urzędu, czyli po 15.30 oraz w soboty i niedziele. Wykonawca jest zobowiązany po każdym dniu pracy pozostawić remontowane pomieszczenie w stanie umożliwiającym pracę i przyjmowanie klientów (dot. III etapu)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 174593.15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel, ul. Biegańskiego 12 paw. 4, 80-807 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 174593.14
  • Oferta z najniższą ceną: 174593.14 oferta z najwyższą ceną: 261615.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.