eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28, 124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28, 124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy
Numer ogłoszenia: 369474 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku , ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28, 124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja pomieszczeń biurowych nr 28, 124-125, korytarz I piętra Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Centrum Pracy. Prace te muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dostarczoną przez Zamawiającego. Przedmiary robót są udostępnione wykonawcom wyłącznie w celach poglądowych, informacyjnych, wykonawca sporządza własny kosztorys ofertowy, który stanowi integralną część jego oferty. UWAGA! dotyczy III etapu ! Składając ofertę, wykonawca nie uwzęglenia w niej oraz w kosztorysie ofertowym, zakresu prac remontowych zawartych w projekcie oraz przedmiarze robót, związanych z: - zakupem i montażem telebimów (pkt 7.2 Roboty instalacyjne elektryczne System informacji - telebimy - w przedmiarze robót), - remontem holów I i II piętra oraz korytarzem II piętra (pkt 4 Piętro I - Hol, pkt 5 Piętro II - Korytarz, pkt 6 Piętro II - Hol - w przedmiarze robót). Wyciąg z dokumentacji projektowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Cała dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 215, II piętro. Do wykonania prac należy zastosować materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót lub równoważne. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania nazwy tego materiału. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni pomieszczenia, w których wykonywane będą roboty. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w trzech etapach: - I etap - roboty budowlane - modernizacyjne w Centrum Pracy, 80-229 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 30/32, za wyjątkiem montażu okien, - II etap - montaż okien w Centrum Pracy, 80-229 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 30/32, - III etap - roboty budowlane - modernizacyjne w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, 80-802 Gdańsk, ul. 3 Maja 9 - pomieszczenia biurowe nr 28, 124-125 oraz korytarz I piętra, Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nr 28, 124-125 oraz korytarz I piętra muszą być wykonywane po godzinach pracy urzędu, czyli po 15.30 oraz w soboty i niedziele. Wykonawca jest zobowiązany po każdym dniu pracy pozostawić remontowane pomieszczenie w stanie umożliwiającym pracę i przyjmowanie klientów (dot. III etapu)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: - ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie VI niniejszej specyfikacji metodą spełnia / nie spełnia, - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: a) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu muszą być składane w formie: - oryginału, lub - odpisu notarialnego, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzędu Pracy w Gdańsku ul. 3 Maja 9 80-802 Gdańsk, pok. 215, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: na adres: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk, lub w siedzibie Zamawiającego w pok. 214, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.