eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i nN w Hrubieszowie stacja transformatorowa STLmb-3 Ceglana oraz oświetlenie uliczne ulicCeglana, Janka Krasickiego, Wyzwolenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Zamość: Przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i nN w Hrubieszowie stacja transformatorowa STLmb-3 Ceglana oraz oświetlenie uliczne ulic: Ceglana, Janka Krasickiego, Wyzwolenia.
Numer ogłoszenia: 422054 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość , ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 539 21 00, faks 084 539 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pgedystrybucja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sektor elektroenergetyczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i nN w Hrubieszowie stacja transformatorowa STLmb-3 Ceglana oraz oświetlenie uliczne ulic: Ceglana, Janka Krasickiego, Wyzwolenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna w postępowaniu przetargowym - wybór wykonawcy robót budowlanych w branży elektroenergetycznej 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową o roboty budowlane, dla zadania wyszczególnionego przez Zamawiającego poniżej. Przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i nN w Hrubieszowie stacja transformatorowa STLmb-3 Ceglana oraz oświetlenie uliczne ulic: Ceglana, Janka Krasickiego, Wyzwolenia. Zakres robót określa dokumentacja projektowa: 1) projekt wykonawczy nr 16/11 pt.: Przebudowa sieci elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia w m-ci Hrubieszów stacja transformatorowa STLmb-3 Ceglana opracowany przez P.T.-U. ELEKTRA Spółka z o.o. Lublin, grudzień 2010r. Zakres robót wg pkt. 1) finansowany jest przez PGE Dystrybucja S.A. 2) projekt wykonawczy pt.: Oświetlenie Uliczne ulic: Ceglana, Janka Krasickiego 3) projekt wykonawczy pt.: Oświetlenie Uliczne ulicy Wyzwolenia, Słupy nr 19-31 opracowane przez P.T.-U. ELEKTRA Spółka z o.o. Lublin, styczeń 2011r. Zakres robót wg. pkt 2) i 3) finansowany jest przez Gminę Miejską Hrubieszów. W tym: 1.1. Zakres robót związany z odtworzeniem - finansowany przez PGE Dystrybucja S.A. 1.1.1. Budowa linii kablowych SN 2 x XRUHAKXS-70mm2 do projektowanej stacji STLmb-3 Ceglana. 1.1.2. Budowa stacji transformatorowej 15/0,4kV typu STLmb-3. 1.1.3. Budowa linii kablowej nN obwód nr 1 (całość). 1.1.4. Budowa linii kablowej nN obwód nr 2 na odcinku od stacji Ceglana do projektowanej SK 957. 1.1.5. Budowa linii kablowej nN obwód nr 2 na odcinku od projektowanej SK 957 do słupa nr 501 (zasilenie istniejącej linii napowietrznej). 1.1.6. Budowa linii kablowej nN obwód nr 4 na odcinku od stacji Ceglana do projektowanej mufy, na istniejącym kablu zasilającym istniejącą SK 863. 1.1.7. Budowa odcinka linii napowietrznej nN typu AsXSn 4x50mm2 w przęśle sł. nr 510 - 511 (połączenie obwodów napowietrznych) 1.1.8. Budowa przyłączy kablowych nN z przebudową WLZ (obw. nr 1 Janka Krasickiego i obw. nr 2 Wyzwolenia). 1.1.9. Demontaż stacji transformatorowej ŻH 100. 1.1.10. Demontaż linii SN napowietrznej odgałęzienie Ceglana. 1.1.11. Demontaż linii nN napowietrznej - obwód Wyzwolenia od sł. 495 do sł. 500, od sł. 493 do sł. 494, od sł. 491 do sł. 492. 1.1.12. Demontaż przyłączy napowietrznych - obwód Wyzwolenia i obwód Janka Krasickiego. 1.1.13. Dodatkowo (nie ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót), dostarczyć i zamontować przekładniki prądowe klasy 0,5S lub wyższej po stronie nN w stacji transformatorowej (ująć również w kosztorysie ofertowym). 1.2. Zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego - finansowany przez Gminę Miejską Hrubieszów 1.2.1. Budowa linii oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia kabla nN - 1081mb, montażu słupów oświetleniowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 40, 41, oraz fundamentów pod słupy oświetleniowe nr 23, 24, 43, 45, 47. 1.2.2. Montaż szafy oświetlenia ulicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: IX. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust 6 p.z.p. tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość Pekao S.A. 46 1240 2816 1111 0010 1245 2090. 9.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, ul. Koźmiana 1, pokój nr 311, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty. 9.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2013 r. do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie. 9.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 p.z.p. 9.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.8. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. dokumenty: 2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D i E powyżej 1 kV oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów. dokumenty: 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznika nr 6 do SIWZ. 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - dokument załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego rejestru Sadowego lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

XIX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 19.1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załącznikach Nr 5, Nr 5.1 do SIWZ. 19.2. Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy p.z.p., które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu następujących okoliczności: 19.2.1. Przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, 19.2.2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 19.2.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy, 19.2.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 19.2.5. Zmiana umowy (w szczególności terminu wykonania) może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych, innych warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót lub też wystąpienia, np. nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, wypadków drogowych, których skutki są trudne do usunięcia i zawieszenie wykonywania robót trwa dłużej niż 5 dni, epidemii, działań rządowych itp., 19.2.6. Zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu (przedłużenia lub skrócenia) realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy. 19.2.7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 19.2.8. Dopuszcza się zmianę kierownika budowy i inspektora nadzoru w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się z obowiązków objętych umową. Nowo wybrany kierownik budowy / inspektor nadzoru przejmuje dotychczasowy stan inwestycji, 19.2.9. Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: siły wyższej, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego. 19.2.10. Przedłużenie terminu wykonywania robót w wyniku opóźnienia spowodowanego: zawieszeniem robót przez Zamawiającego, wykopaliskami archeologicznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu itp.), warunkami terenowymi (w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, obiektów infrastrukturalnych. 19.2.11. Przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z następstwem działania organów administracji np. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej lub przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń, itp. 19.2.12. Zmiany są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy i nie wykraczają poza zakres zamówienia objętego postępowaniem przetargowym. 19.2.13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Nie jest wymagane w tym przypadku zawarcie Aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.pgedystrybucja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość nr faksu: 84 539 21 09, e-mail: logistyka.oz@pgedystrybucja.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, w Wydziale Transportu, budynek B, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.