eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem, usługa dostępu do sieci Internetu oraz przeszkolenie Beneficjentów ostatecznych i opiekunów w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Jaktorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Jaktorów: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem, usługa dostępu do sieci Internetu oraz przeszkolenie Beneficjentów ostatecznych i opiekunów w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Jaktorów.
Numer ogłoszenia: 421992 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem, usługa dostępu do sieci Internetu oraz przeszkolenie Beneficjentów ostatecznych i opiekunów w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Jaktorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmuje: 1) Dostawę, zainstalowanie, uruchomienie wraz z oprogramowaniem sprzętu teleinformatycznego obejmującego: komputer, monitor, klawiaturę , myszkę, listwę przeciw przepięciową (50 zestawów komputerowych), 2) przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów ostatecznych projektu i ich opiekunów ( 100 osób), 3) obsługę serwisową dla 50 zestawów teleinformatycznych na okres 22 miesięcy , 4) usługę dostępu do sieci Internet dla 50 gospodarstw domowych na okres 22 miesięcy 2. Obowiązki Wykonawcy w zakresie przeszkolenia Beneficjentów ostatecznych i opiekunów: 1) Celem usługi szkoleniowej jest opanowanie przez 50 Beneficjentów Ostatecznych oraz ich opiekunów (łącznie 100 osób) w stopniu podstawowym obsługi komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz wykorzystywania narzędzia jakim jest Internet. 2) Wykonawca wynajmie na terenie Gminy Jaktorów na własny koszt salę do przeprowadzenia szkoleń. 3) Szkolenia muszą się odbywać z wykorzystaniem sprzętu komputerowego udostępnionego przez Wykonawcę na czas realizacji szkoleń, który nie zostanie przekazany Beneficjentom Ostatecznym w ramach dostawy dla przedmiotowego zamówienia. 4) Szkolenia muszą się odbywać z użyciem oprogramowania, które zostanie zainstalowane w sprzęcie komputerowym dostarczonym Beneficjentom w ramach dostawy dla przedmiotowego zamówienia opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, na czas szkoleń, zapewni na każdym komputerze dostęp do sieci Internet. 5) Wykonawca zapewni i dostarczy uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia ale przed rozpoczęciem zajęć niezbędne materiały szkoleniowe z uwzględnieniem ich poziomu zaawansowania w zakresie umiejętności w obsłudze komputera oraz dostępu do Internetu dla poszczególnych grup uczestników, a także z uwzględnieniem grupy odbiorcy tj. młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze. 6) Wykonawca zapewni i dostarczy uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia ale przed rozpoczęciem zajęć przybory szkoleniowe typu długopisy, notesy itp. 7) Wykonawca oświadcza, że posiada wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia przedmiotowych szkoleń. 8) Wykonawca opracuje dla uczestników poszczególnych grup programy nauczania z uwzględnieniem poziomu zaawansowania ich umiejętności w obsłudze komputera oraz dostępu do sieci Internetu np. na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym. 9) Wykonawca po zakończeniu szkoleń oraz po przeprowadzeniu dla wszystkich uczestników końcowego egzaminu praktycznego jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały następujących dokumentów: a) imienne listy obecności uczestników na szkoleniach wraz z podpisami uczestników potwierdzającymi ich obecność , b) dzienniki zajęć z określeniem tematów szkoleń, c) listę z potwierdzeniem odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych ( należy wpisać na listę jakie materiały szkoleniowe zostały przekazane) , d) rejestr z potwierdzeniem otrzymania przez uczestników certyfikatów. 10) Dokumenty wymienione w pkt. 9 lit. a, b, c i d , wszystkie materiały szkoleniowe dostarczone Beneficjentom w ramach szkolenia oraz ankieta ewaluacyjna, o której mowa w pkt 11 Wykonawca jest zobowiązany oznakować zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznakowania pn. Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG) dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 11) Wykonawca po zakończeniu szkoleń i egzaminu końcowego jest zobowiązany przeprowadzić wśród uczestników ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego szkolenia w zakresie przydatności omawianych zagadnień. 12) Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania miejsca realizacji szkoleń zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznakowania pn. Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG) dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 13) W ramach wykonania usługi szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia uczestnikom cateringu tj.: 1)napoje gorące typu kawa, herbata z dodatkiem cytryny, mleka, cukru - bez ograniczeń, 2)napoje zimne typu woda mineralna gazowana i niegazowana, drobne ciasteczka, 3) posiłek składający się z kanapki. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne, funkcjonalne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.40.00.00 - Usługi internetowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga warunku w zakresie uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w zakresie : Wiedzy i doświadczenia: wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu teleinformatycznego każda dostawa obejmująca: dostawę sprzętu teleinformatycznego ,przeszkolenie osób oraz usługę dostępu do sieci Internetu o wartości co najmniej 530.000,00.zł brutto. zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga warunku w zakresie potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga warunku w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 170.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 170.000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej. zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, 3) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert, 4) Strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umowy w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie, dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu programu finansowanego ze środków UE w tym : Środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Środki z dotacji celowej z publicznych środków krajowych. Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.