eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWY OLEJÓW SILNIKOWYCH I ŚRODKÓW SMAROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Warszawa: DOSTAWY OLEJÓW SILNIKOWYCH I ŚRODKÓW SMAROWYCH
Numer ogłoszenia: 42193 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OLEJÓW SILNIKOWYCH I ŚRODKÓW SMAROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy olejów silnikowych i środków smarowych - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. 2. Wielkość zamówienia: poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odpowiednio dla: a) zadania nr 1 w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), b) zadania nr 2 w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, opłata za SIWZ: 10,30 PLN (Wpłaty na konto Zamawiającego nr: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy olejów do pojazdów samochodowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment dostarczany był w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemności nie większej niż 220 litrów. Na opakowaniu lub etykiecie umieszczonej na opakowaniu powinny być zamieszczone następujące informacje: nazwa asortymentu, pojemność, data produkcji, okres przydatności do użycia oraz nazwa producenta. 2. Zamawiający wymaga, aby na dokumentach przewozowych jak również na fakturze VAT wystawionych przez Wykonawcę, umieszczone były następujące informacje: a) rodzaj dostarczonego asortymentu; b) ilość dostarczonego asortymentu; c) cena jednostkowa w PLN brutto za 1 litr oleju. 3. Dostarczany asortyment: a) musi być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy, b) w swoim składzie nie może posiadać komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych, c) zastosowane komponenty nie mogą zmienić właściwości i jakości asortymentu, a tym samym spowodować skrócenie terminu przydatności do użycia. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał min. 12 miesięczny termin przydatności do użycia, licząc od daty podpisania bez uwag przez Strony protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy olejów i środków smarowych do łodzi wyposażonych w silniki dwu- i czterosuwowe firmy Mercury..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment dostarczany był w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemności nie większej niż 0,25 kg lub 5 litrów - w zależności od asortymentu. Na opakowaniu lub etykiecie umieszczonej na opakowaniu powinny być zamieszczone następujące informacje: nazwa asortymentu, pojemność, data produkcji, okres przydatności do użycia oraz nazwa producenta. 2. Zamawiający wymaga, aby na dokumentach przewozowych jak również na fakturze VAT wystawionych przez Wykonawcę, umieszczone były następujące informacje: a) rodzaj dostarczonego asortymentu; b) ilość dostarczonego asortymentu; c) cena jednostkowa w PLN brutto za odpowiednio: dla oleju - 1 litr, dla smaru z teflonem do przekładni silników zaburtowych do spodzin - za 1 kg. 3. Dostarczany asortyment (nie dotyczy smaru z teflonem do przekładni silników zaburtowych do spodzin): a) musi być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy, b) w swoim składzie nie może posiadać komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych, c) zastosowane komponenty nie mogą zmienić właściwości i jakości asortymentu, a tym samym spowodować skrócenie terminu przydatności do użycia. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał min. 12 miesięczny termin przydatności do użycia, licząc od daty podpisania bez uwag przez Strony protokołu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.