eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych przez Izbę Skarbową w Białymstoku oraz urzędy skarbowe województwa podlaskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Sokółka: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych przez Izbę Skarbową w Białymstoku oraz urzędy skarbowe województwa podlaskiego.
Numer ogłoszenia: 421932 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383174 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sokółce, ul. Białostocka 47, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085711 14 30, faks 085 711 14 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych przez Izbę Skarbową w Białymstoku oraz urzędy skarbowe województwa podlaskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych przez Izbę Skarbową w Białymstoku oraz urzędy skarbowe województwa podlaskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający typ sprzętu , jakim dysponuje Zamawiający upoważniony i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilość asortymentu zawarty został w Załączniku nr 10 do SIWZ Formularz asortymentowy . 3.Przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie producenta oraz typ urządzenia , a także numer katalogowy nadany przez producenta materiałów eksploatacyjnych - zwanych dalej - oryginałami- oraz ich wydajność. Wskazane oznaczenia mają służyć jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców. Zamawiający upoważniony wyszczególnił parametry techniczne tych produktów dopuszczając jednocześnie składanie ofert zawierających produkty równoważne tzn. produkty o parametrach nie gorszych w stosunku do oryginalnego. 4.Przez materiały równoważne Zamawiający upoważniony rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem do którego są zamówione , o parametrach nie gorszych w stosunku do materiałów oryginalnych zalecanych przez producenta sprzętu oraz które : a)są fabrycznie nowe , nie regenerowane , pochodzące z bieżącej produkcji, b)są opakowane hermetycznie , nie nosząc śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania , c)zapewniają jakość wydruku co najmniej taką , jak materiał oryginalny , zalecany przez producenta sprzętu, d)nie naruszają w żaden sposób praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, e)przy produkcji których wykorzystano nowe części , a żadna z części : bęben światłoczuły , listwa podającą , listwa zbierająca , wałek magnetyczny , głowica drukująca oraz pozostałe części nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie, f)posiadają na opakowaniach zewnętrznych informację o producencie , symbol materiału eksploatacyjnego , opis zawartości , termin przydatności do użytku oraz wskazanie urządzeń do jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca gwarantuje , że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają , kompatybilność pracy z urządzeniami , do których są przeznaczone , wskazanymi przez Zamawiającego upoważnionego , zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b)Jeżeli Zamawiający upoważniony w trakcie użytkowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stwierdzi , że jakość , wydajność lub niezawodność niekorzystnie odbiegają od parametrów produktów oryginalnych ( pochodzących od producenta urządzenia , do którego materiał jest przeznaczony) , Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy , wolny od wad , w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez poszczególnego Zamawiającego ( faksem lub e-mailem) o wadliwym produkcie . Wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego Zamawiający może żądać wymiany na produkt oryginalny lub inny spełniający wymagania Zamawiającego i zalecany przez producenta urządzenia w cenie określonej w formularzu cenowym ( Załącznik nr 1 do SIWZ). c)Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne . Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu dostawy. d)Wykonawca gwarantuje , że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia , do którego są przeznaczone. e)Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. f)W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych , których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia , potwierdzone przez autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzenia - Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tego uszkodzenia na własny koszt , w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania przez poszczególnego Zamawiającego faksem lub e-mailem zgłoszenia o uszkodzeniu. Koszt sporządzenia opinii technicznej lub ekspertyzy oraz koszty związane z naprawą uszkodzonego urządzenia ponosi Wykonawca. Brak reakcji Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zawiadomienia o uszkodzeniu urządzenia uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt Wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. g)W przypadku , gdy czas naprawy urządzenia , o którym mowa pod lit. f) przekroczy 5 dni roboczych , na żądanie Zamawiającego upoważnionego , Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zamawiającego , na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i funkcjonalności. h)W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia z przyczyn , o których mowa pod.lit f)( brak możliwości dokonania naprawy) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany urządzenia na fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania wyników opinii lub ekspertyzy. i)W przypadku , gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego , w którym to urządzenie jest eksploatowane , na własny koszt w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego . Brak reakcji Wykonawcy w wyżej określonym terminie , upoważnia Zamawiającego do dokonania czyszczenia urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt czyszczenia. j)Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne do siedziby każdego poszczególnego Zamawiającego biorącego udział w zamówieniu wspólnym na własny koszt ( adresy dostaw wskazano w Załączniku nr 2 do SIWZ). Dostawy odbywać się będą średnio raz na kwartał , z wyjątkiem sytuacji awaryjnych , w których dopuszcza się dokonanie ponadplanowego zamówienia przez każdego Zamawiającego , nie częściej jednak niż dwa razy w czasie trwania umowy. k)Czas realizacji dostawy wynosi 5 dni roboczych od dnia zamówienia przekazanego za pośrednictwem faksu lub na podany przez Wykonawcę numer , albo drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. l)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w dni robocze w godzinach od 8:00 -14:00. m)Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. n) czynności przekazania odpadów Wykonawca każdorazowo wystawi Zamawiającemu karty przekazania odpadów. o)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportów z testów tonerów , tuszy potwierdzających , że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19798 - dla tonerów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 - dla atramentowych wkładów drukujących , p)Raporty testów sporządzone w języku obcym , są składane z tłumaczeniem na język polski. q)Wyżej wymienione raporty wymagane są wyłącznie w przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych urządzeń i powinny być doręczone najpóźniej wraz z dostawą. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych asortymentach , z zachowaniem cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych , nie przekraczając wartości zamówienia. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości oraz asortymentu zamówienia maksymalnie o 20 % wartości dostawy dla każdego Zamawiającego poszczególnego uczestniczącego w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOLDEN-LINE Paweł Dostych, ul. Krakowska 150, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300759,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128016,72

  • Oferta z najniższą ceną: 128016,72 / Oferta z najwyższą ceną: 202599,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.