eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa fabrycznie nowych monitorów ekranowych LCD oraz drukarek laserowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo oraz symbolem produktu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Będzin: Dostawa fabrycznie nowych monitorów ekranowych LCD oraz drukarek laserowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo oraz symbolem produktu
Numer ogłoszenia: 421910 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395520 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych monitorów ekranowych LCD oraz drukarek laserowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo oraz symbolem produktu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis minimalnych, wymaganych parametrów technicznych monitorów ekranowych LCD i drukarek laserowych oraz ich liczba zawarty jest w Rozdziale II ust. 2 SIWZ. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności jego naprawy, na koszt Wykonawcy, b) dostawę naprawionego sprzętu na koszt Wykonawcy, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii lub usterki przez serwis, ale nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii, wad lub usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 2) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności usunięcia awarii, wady lub usterki sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ. 3) Wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętu, o którym mowa Rozdziale II ust. 2 SIWZ w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 3. W przypadku sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49180,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59998,38

  • Oferta z najniższą ceną: 51123,97 / Oferta z najwyższą ceną: 59998,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.