eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie systemów zabezpieczeniowych mechanicznych i elektronicznych wraz z przebudową pomieszczeń biurowych w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Wrocław: Wykonanie systemów zabezpieczeniowych mechanicznych i elektronicznych wraz z przebudową pomieszczeń biurowych w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 42162 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemów zabezpieczeniowych mechanicznych i elektronicznych wraz z przebudową pomieszczeń biurowych w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przebudowa pomieszczeń biurowych w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu. a) Stan istniejący Budynek jest obiektem zabytkowym i leży w strefie ochrony konserwatorskiej. Konstrukcja szkieletowa, filarowo-słupowa, żelbetowa i z cegły pełnej na zaprawie cementowej. Stropy żelbetowe skrzynkowe. Schody żelbetowe monolityczne, a piwniczne z bloków granitowych opartych na ścianach murowanych. Zespół pomieszczeń składa się z 5 pokoi biurowych i małego przedsionka. Do pomieszczeń prowadzą 4 pary drzwi z głównych korytarzy. b) Projektowane zmiany W pomieszczeniu nr 116 projektuje się wybicie nowego otworu drzwiowego prowadzącego na korytarz. W przedsionku nr 115 i w pomieszczeniu nr 115 projektuje się drzwi Dz1. Z pomieszczenia nr 114 wydzielona zostanie powierzchnia na toaletę. W pozostałych dwóch pomieszczeniach projektuje się wydzielenie korytarza nr 113, pomieszczenia nr 113a (ściana pomiędzy pomieszczeniem, a korytarzem nr 113 - witryny przeszklone). Na pozostałej powierzchni powstanie pomieszczenie szatni czystej z dostępem od strony korytarza głównego i korytarza wewnętrznego. Zakres prac objętych niniejszym zamierzeniem budowlanym: - roboty betonowe - nadproża - roboty murowe - wznoszenie ścian działowych, wyburzenie ścian, wykonanie otworów drzwiowych - roboty instalacyjne - instalacje wewnętrzne - roboty tynkowe i okładzinowe - roboty posadzkarskie - roboty malarskie i impregnacyjne - przygotowanie pomieszczeń do odbioru oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Wykonanie systemów zabezpieczeniowych mechanicznych i elektronicznych w przebudowanych pomieszczeniach: a) dostawa wraz z montażem cyfrowych urządzeń rejestrujących systemu dozoru telewizyjnego CCTV zapisujących obrazy na dyskach twardych przez okres 31 dni, z możliwością archiwizacji zarejestrowanych obrazów przez min. 3 miesiące; utworzenie odrębnego stanowiska do przeglądu i archiwizacji nagrań; (dostawa i montaż nowo projektowanych urządzeń jak również przemieszczenie urządzeń dotychczas użytkowanych); b) rozbudowa SSWN systemu sygnalizacji włamania i napadu (SYSTEM BANK) oraz przemieszczenie urządzeń monitorowania sygnałów alarmowych linii bezpośredniej przewodowej i rezerwowej radiowej, tablic synoptycznych, telefonu bezpośredniej łączności przewodowej; c) modernizacja i rozbudowa systemu kontroli dostępu KD, oraz przemieszczenie urządzeń dotychczas użytkowanych. d) wykonanie monitorowania zasilania oraz zabezpieczeń elektroenergetycznych Realizacja przedmiotu zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą (zastrzeżone), co oznacza, że Wykonawca i osoby biorące udział w wykonaniu zamówienia winni spełniać wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U z 2005 r. nr 196, poz.1631). Reakcja serwisu gwarancyjnego w zakresie CCTV, KD, SSWiN, p.poż- max 4 godz. od chwili telefonicznego zgłoszenia awarii. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz instalacje i urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców zaproszonych do składania ofert Zamawiający będzie żadał wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub uprawnienia do wykonywania czynności (jeżeli ustawy wymagają posiadania takich uprawnień) a w szczególności posiadają; 1) aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn. zm.); 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał, co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie i rozmieszczeniu w budynku/ach systemu dozoru telewizyjnego CCTV, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł. oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi dysponują osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: aa) posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; ab) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; b) do wykonania systemów zabezpieczeniowych dysponują pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn. zm.) tj.: ba) co najmniej trzy osoby wykonujące prace montażowo-instalacyjne systemów zabezpieczenia elektronicznych i mechanicznych, posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz co najmniej jedna osoba nadzorująca wykonanie tych prac posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; bb) osoby wykonujące i nadzorujące prace montażowo-instalacyjne systemów zabezpieczenia - elektronicznych i mechanicznych legitymują się poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności (zastrzeżone) lub wyższą oraz zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U z 2005 r. nr 196, poz.1631); c) dysponują Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn. zm.). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2) Brak dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3) Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w ust. 2 pkt 1 (potwierdzonego dokumentami). Wykonawca za zrealizowane zamówienia określone w ust. 2 pkt 1 otrzyma punkty liczone według poniższej zasady: z tytułu zrealizowania 2 zamówień - 10 pkt. z tytułu zrealizowania 3 zamówień - 15 pkt. z tytułu zrealizowania 4 zamówień - 20 pkt. z tytułu zrealizowania 5 zamówień i więcej - 25 pkt. W przypadku osiągnięcia przez dwu lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, o ustaleniu pomiędzy nimi kolejności w zbiorczej ocenie decydować będzie najwyższa łączna wartość zamówień, za które zamawiający przyznał im punkty. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z WNIOSKIEM o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu (opis rzeczowy), dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje); Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz, będzie zawierał, co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie i rozmieszczeniu w budynku/ach systemu telewizji dozorowej CCTV, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie; przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane było zamówienie, 3) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt 2). 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w którym Wykonawca oświadczy, że zgodnie z w/w artykułem: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn. zm.); 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; Wykaz będzie zawierać, co najmniej: a) trzy osoby wykonujące prace montażowo-instalacyjne systemów zabezpieczenia technicznego; b) jedną osobę nadzorującą wykonanie prac montażowo-instalacyjnych systemów zabezpieczenia elektronicznych i mechanicznych; c) jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową; Do wykazu, o którym mowa w punkcie 7 będą dołączone: a) ważne terminowo poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności (zastrzeżone) lub wyższą oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wszystkich osób, przewidzianych do wykonania prac montażowo-instalacyjnych systemów zabezpieczenia - elektronicznych i mechanicznych - dot. pkt 7 lit. a) i b); albo złożą oświadczenie, że pracownicy Wykonawcy, przewidziani do realizacji przedmiotu umowy poddadzą się obowiązującej w NBP procedurze zwykłego postępowania sprawdzającego oraz złożą adresowany do Prezesa NBP wniosek o przeszkolenie tych osób przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych NBP, zgodnie z art. 76 ust. 3 i 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych b) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, odpowiednio I lub II stopnia - wymagane przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr114, poz.740 z późn. zm.) - dot. pkt 7 lit. a) i b); c) uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej - dot. pkt 7 lit. c); d) zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków- dot. pkt 7 lit. c). e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław Sekretariat - pokój 205 (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Składanie wniosku i dokumentów: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.3.4 w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Przetarg ograniczony - Wniosek dotyczący postępowania na: Wykonanie systemów zabezpieczeniowych mechanicznych i elektronicznych wraz z przebudową pomieszczeń biurowych w budynku Narodowego Banku Polskiego przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu. 2. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.