eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Stoczek: Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014
Numer ogłoszenia: 421458 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401008 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek, ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 025 6919020 w. 25, 6919002, faks 025 6919025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Gminy Stoczek, z możliwością rozszerzenia listy: 1. Urząd Gminy w Stoczku, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stoczku, 3. Gminna Biblioteka Publiczna w Hucie Gruszczyno. Zakres zamówienia obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy prowadzonych będzie 37 rachunków, w tym 3 rachunki podstawowe i 34 rachunki pomocnicze), b) otwarcie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb. c) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych d) przyjmowanie wpłat gotówkowych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wartość wpłat gotówkowych 33 000,00 zł na m-c ), e) dokonywanie wypłat gotówkowych, (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wartość wypłat gotówkowych 300 000,00 zł na m-c ), f) przyjmowanie środków na lokaty, g) realizacja rozliczeń krajowych - dyspozycji bezgotówkowych, w wersji papierowej (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy wykonywanych będzie ok. 20 przelewów miesięcznie, w wersji papierowej) h) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej klasy Home Banking dla potrzeb Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stoczku umożliwiającego elektroniczne wykonywanie operacji na rachunkach (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy wykonywanych będzie ok. 850 przelewów miesięcznie za pośrednictwem systemu elektronicznego). i) w ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach i ich obrotach, - dostęp do przeglądu historii operacji oraz przeglądu operacji bieżących rejestrowanych na rachunkach, - dostęp do rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach) - dostęp do bieżącego dysponowania środkami znajdującymi się na rachunku, - przeszkolenie pracowników posiadaczy rachunków w zakresie obsługi systemu, - wsparcie informatyczne, w razie awarii programu, (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wdrożenie 2 systemów elektronicznych tj. w Urzędzie Gminy i GOPS w Stoczku ), j) wykonanie poleceń przelewów złożonych do godziny 14:30 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godzinie 14:30 w dniu następnym do godz. 11:00. k) sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnienie tych wyciągów w formie papierowej w dniu następnym, l) wydawanie blankietów czekowych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wydanie ok. 25 szt. na m-c ), m) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, n) oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalane w oparciu o stawkę stopy redyskonta weksli powiększoną lub pomniejszoną o stała marżę banku. o) kapitalizacja odsetek w terminach kwartalnych o wysokości oprocentowania bank zawiadomi zamawiającego poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych, p) udzielanie Gminie Stoczek na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu, wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Stoczek, a kwota wykorzystania będzie uzależniona od potrzeb finansowych Gminy. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi na podstawie odrębnej umowy kredytowej w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku. Zabezpieczenie kredytu weksel In blanco. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że jest to kwota 3 mln zł, przyjmuje się również WIBOR 1 M z dnia 06.12.2010 r. tj. 3,62). q) transport gotówki do kasy Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, min. 4 transporty w m-cu). 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi bankowej w miejscowości w której znajduje się siedziba zamawiającego,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie, ul. Gdańska 10, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376203,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.