eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Stoczek: Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014
Numer ogłoszenia: 401008 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek , ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 025 6919020 w. 25, 6919002, faks 025 6919025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stoczek i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Gminy Stoczek, z możliwością rozszerzenia listy: 1. Urząd Gminy w Stoczku, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stoczku, 3. Gminna Biblioteka Publiczna w Hucie Gruszczyno. Zakres zamówienia obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Stoczek i jednostek organizacyjnych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy prowadzonych będzie 37 rachunków, w tym 3 rachunki podstawowe i 34 rachunki pomocnicze), b) otwarcie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb. c) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych d) przyjmowanie wpłat gotówkowych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wartość wpłat gotówkowych 33 000,00 zł na m-c ), e) dokonywanie wypłat gotówkowych, (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wartość wypłat gotówkowych 300 000,00 zł na m-c ), f) przyjmowanie środków na lokaty, g) realizacja rozliczeń krajowych - dyspozycji bezgotówkowych, w wersji papierowej (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy wykonywanych będzie ok. 20 przelewów miesięcznie, w wersji papierowej) h) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej klasy Home Banking dla potrzeb Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stoczku umożliwiającego elektroniczne wykonywanie operacji na rachunkach (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że w czasie obowiązywania umowy wykonywanych będzie ok. 850 przelewów miesięcznie za pośrednictwem systemu elektronicznego). i) w ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach i ich obrotach, - dostęp do przeglądu historii operacji oraz przeglądu operacji bieżących rejestrowanych na rachunkach, - dostęp do rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach) - dostęp do bieżącego dysponowania środkami znajdującymi się na rachunku, - przeszkolenie pracowników posiadaczy rachunków w zakresie obsługi systemu, - wsparcie informatyczne, w razie awarii programu, (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wdrożenie 2 systemów elektronicznych tj. w Urzędzie Gminy i GOPS w Stoczku ), j) wykonanie poleceń przelewów złożonych do godziny 14:30 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godzinie 14:30 w dniu następnym do godz. 11:00. k) sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnienie tych wyciągów w formie papierowej w dniu następnym, l) wydawanie blankietów czekowych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się wydanie ok. 25 szt. na m-c ), m) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, n) oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalane w oparciu o stawkę stopy redyskonta weksli powiększoną lub pomniejszoną o stała marżę banku. o) kapitalizacja odsetek w terminach kwartalnych o wysokości oprocentowania bank zawiadomi zamawiającego poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych, p) udzielanie Gminie Stoczek na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu, wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Stoczek, a kwota wykorzystania będzie uzależniona od potrzeb finansowych Gminy. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi na podstawie odrębnej umowy kredytowej w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku. Zabezpieczenie kredytu weksel In blanco. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, że jest to kwota 3 mln zł, przyjmuje się również WIBOR 1 M z dnia 06.12.2010 r. tj. 3,62). q) transport gotówki do kasy Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych (dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, min. 4 transporty w m-cu). 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi bankowej w miejscowości w której znajduje się siedziba zamawiającego, 4) Zamawiający zastrzega sobie, że: a) wyżej przyjęte wartości zostały ustalone dla potrzeb przygotowania oferty i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia. b) w trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Oprocentowanie (oprocentowanie środków na rachunkach bankowych) - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, tj.: 1) Zmiany oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym polegającym na obniżeniu marzy i prowizji, 2) Podwyższenie oprocentowania środków na rachunku bieżącym, 3) Zmiany opłat pobieranych od realizacji poszczególnych zadań banku określonych na podstawie oferty polegającej na obniżeniu cen za 1 usługę. 4) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stoczek.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stoczku, ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stoczku, ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, pok. nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.