Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Kraków: Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragons 2015.
Numer ogłoszenia: 42143 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragons 2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem w pokojach jedno i/lub dwuosobowych (do wykorzystania przez jedną osobę) w hotelu/hotelach min. 4 gwiazdkowym/ych dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragons 2015, która odbędzie się w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany w obiekcie hotelarskim/obiektach hotelarskich (maksymalnie w 3 hotelach), wobec którego/których wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju hotel oraz nadaniu kategorii zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 196), przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach nie może być niższa niż 4 gwiazdki. Wymóg ten ma być spełniony na dzień składania ofert. 3. Wykonawca zapewni nocleg dla 30 prelegentów w dniach 20-23 maja 2015 r. (3 noclegi) w pokojach jedno i/lub dwuosobowych (do wykorzystania przez jedną osobę) ze śniadaniem w hotelu/ach min. 4 gwiazdkowym/ych, w maksymalnej odległości 1,0 km od miejsca konferencji tj. Starej Zajezdni, Kraków ul. Św. Wawrzyńca 12. (odległość mierzona przy pomocy aplikacji google maps). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby zamawianych noclegów bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat i kosztów zamówionych usług, jeżeli informacja o zmniejszeniu liczby zamawianych noclegów wpłynie w formie pisemnej, mailowej lub faksem do Wykonawcy najpóźniej w dniu 20 kwietnia 2015 r. 1) w innym przypadku Zamawiający ma mieć zagwarantowane prawo zmniejszenia liczby zamawianych noclegów według następujących zasad: a) bezpłatnego zmniejszenia liczby zamawianych noclegów do 50 % wszystkich zamawianych noclegów (tj. 15) jeżeli informacja o zmniejszeniu wpłynie w formie pisemnej, mailowej lub faksem do Wykonawcy w dniach 21 kwietnia 2015 - 7 maja 2015 r. b) bezpłatnego zmniejszenia liczby zamawianych noclegów do 25 % wszystkich zamawianych noclegów (tj. 7) jeżeli informacja o zmniejszeniu wpłynie w formie pisemnej, mailowej lub faksem do Wykonawcy w dniach 6 - 13 maja 2015 r. c) bezpłatnego zmniejszenia liczby zamawianych noclegów do 10 % wszystkich zamawianych noclegów (tj. 3 pokoje) jeżeli informacja o zmniejszeniu wpłynie w formie pisemnej, mailowej lub faksem do Wykonawcy w dniach 14-15 maja 2015 r. 2) Jeżeli mimo zamówionych noclegów i braku ich zmniejszenia Zamawiający, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie wykorzysta zamówionych usług, nie będzie go to zwalniało z obowiązku zapłaty wynagrodzenia za zamówione oraz nieanulowane i niewykorzystane usługi. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może częściowo lub całkowicie zwolnić Zamawiającego z tego obowiązku. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz 6. Wielkość zamówienia : około 36000 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - zał. nr 4a do siwz, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 4b do siwz, winny posiadać formę oryginału. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Ogólnodostępny parking - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - rok 2024",
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
- Organizacja trzydniowej konferencji szkoleniowej w dniach 23-25 października 2024.
- Świadczenie usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych, miejsc noclegowych w kraju i za granicą oraz ubezpieczeń osobowych
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.