eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonanie projektu budowlanego Ośrodka Zdrowia wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Kraśnik: Wykonanie projektu budowlanego Ośrodka Zdrowia wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 42137 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kraśniku , ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0818843427, faks 081 8252338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.bip.lublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego Ośrodka Zdrowia wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego Ośrodka Zdrowia w Stróży wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Teren objęty opracowaniem znajduje się w Gminie Kraśnik w m. Stróża na działce nr ew. 124/3. Przedmiotem opracowania jest budynek parterowy z dachem dwuspadowym lub czterospadowym z przeznaczeniem na świadczenie usług medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. Zamawiający zastrzega, że wykonawca w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy przedkłada zamawiającemu do zaopiniowania koncepcję budynku oraz placu wokół budynku. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego (w tym dla obiektów kubaturowych, sieci, infrastruktury towarzyszącej), w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Kompletny projekt budowlany musi być opracowany wg obowiązujących przepisów, umożliwiający kompleksową realizację inwestycji, zawierający m.in. komplet niezbędnych opinii i uzgodnień oraz decyzji, umowy cywilno-prawne, umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072); Projekt budowlany winien posiadać komplet opinii i uzgodnień wynikających z decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz przepisów, norm, kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, a także winien być zaopatrzony w wykaz opracowań i pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami, i że został wydany w stanie kompletnym ze względu na cel oznaczony umowy; 2) Opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż. Projekt wykonawczy winien uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz musi być opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072). Projekt należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna. Wykonawca winien również wykonać : -wszelkie projekty techniczne , które są konieczne do prowadzenia robót przygotowawczych związanych z realizacją inwestycji a w szczególności projekty niezbędnych przekładek lub przebudów instalacji dla obiektów kolidujących z inwestycją , - inne nie wymienione powyżej prace związane z projektowaniem a niezbędne dla prawidłowego wykonania inwestycji, odbioru i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. - wszelkie prace niezbędne do zrealizowania prac projektowych przedmiotowej inwestycji, również te , których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji inwestycji. Projekt powinien uwzględniać współczesne rozwiązania techniczne stosowane w tej dziedzinie. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany ponadto do: a) uzyskania w niezbędnym zakresie i na swój koszt - badań, opinii, uzgodnień, ekspertyz, innych projektów (w miarę wystąpienia takiej potrzeby np. sieci i przyłączy elektroenergetycznych) i wszelkich pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (m.in. uzgodnień z zarządcami dróg, właścicielami lub zarządcami infrastruktury podziemnej), b) uzyskania aktualnych wyrysów z mapy ewidencji gruntów oraz wypisów z rejestrów gruntów do pozwolenia na budowę, oraz decyzji środowiskowej; c) uzyskania warunków technicznych zasilania energetycznego, przejścia pod drogami, rowami i innymi przeszkodami terenowymi, niezbędne do kompletu dokumentacji; d) kompletny wniosek (z niezbędnymi załącznikami) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, raport oddziaływania na środowisko wymagany prawem polskim - o ile jest wymagany, oraz uzyskanie prawomocnej decyzji (o ile będzie wymagana); e) kartę informacyjną przedsięwzięcia, oraz raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (o ile będzie wymagany) f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji - pozwolenia na budowę (lub innej decyzji wymaganej przepisami, która pozwoli Zamawiającemu rozpocząć realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia); g) dostarczenie Zamawiającemu wykazu opracowań wraz z oświadczeniem o kompletności dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma ona służyć, oraz jej zgodności z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa; 3) Do obowiązków Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia procedury przetargowej należy złożenie projektu z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do właściwego organu administracji na podstawie stosownego upoważnienia oraz pozyskanie tej decyzji. Pokrycie kosztów niezbędnych uzgodnień tj. wykonania niezbędnych map, wypisów z rejestru gruntów, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy do Wykonawcy. 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem jw. - 2 egzemplarze + wersja elektroniczna 5) Kosztorysy inwestorskie - dla wszystkich robót z podziałem na branże i obiekty opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) wraz z zestawieniem zbiorczym tych kosztorysów - po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna. 6) Przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w par. 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego w ilości po 2 egz. + wersja elektroniczna. Szczegółowe przedmiary robót z podziałem na branże i obiekty - opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. 7) Wersję elektroniczną projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami i przedmiarami robót, informację bioz /w formacie zaimportowanym do plików PDF oraz w formacie w jakim były one tworzone roboczo/. 8) Informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /BIOZ/ + wersja elektroniczna. Informację BIOZ należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 roku Nr 120, poz. 1126). Projekt powinien uwzględniać współczesne rozwiązania techniczne stosowane w tej dziedzinie. 9) Termin realizacji zamówienia: określa ostateczny czas złożenia przez Wykonawcę kompletu dokumentacji projektowej do właściwego organu administracyjnego (na podstawie upoważnienia Zamawiającego) z wnioskiem o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę (potwierdzoną kopię wniosku należy przekazać Zamawiającemu) oraz przekazania Zamawiającemu pozostałych 2 egz. dokumentacji wykonawczej wraz z kosztorysami, przedmiarami, planem BIOZ, STWiOR, wersjami elektronicznymi itp., oraz Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 10) Opisywany przedmiot zamówienia - dokumentacja projektowa musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych (w szczególności art.29, 30 i 31),oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy - tak, aby na jej podstawie zamawiający mógł przeprowadzić wymagany przepisami prawa (ustawa Pzp) przetarg nieograniczony na roboty budowlane. 11) Wszystkie rozwiązania muszą być uzgodnione z Inwestorem przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. a) Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. b) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu i sposobu przeprowadzenia wizji lokalnej jest: 12) Nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji przez Zamawiającego. Projekt budowlany należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 roku Nr.120, poz. 1133 ze zm.) oraz przepisami Prawa Budowlanego i przepisami szczególnymi. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 roku Nr 130 poz. 1389) Projekt wykonawczy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.). Przedmiar robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.). Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset i 00/100 złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: w Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Nr 74 8717 0009 2001 0000 8844 0002. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Kraśniku ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik pok. 15 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych obiektów użyteczności publicznej lub obiektów w zakresie ochrony zdrowia, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda (wg zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie także na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać spełnienie następujących warunków dotyczących dysponowania osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - co najmniej 1 osobą o co najmniej 5 letnim doświadczeniu w projektowaniu z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - uzyskanymi zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby w Polsce: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1158 z późn. zm.),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać spełnienie następujących warunków dotyczących dysponowania osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - co najmniej 1 osobą o co najmniej 5 letnim doświadczeniu w projektowaniu z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - uzyskanymi zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby w Polsce: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1158 z późn. zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający stosownie do art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy: 1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt.1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, ad pkt.2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, 3. Przyjmującym zamówienie ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję sytuacji opisanych w ust 1 pkt. 2 4. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania umowy nie dają prawa do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w umowie. 5. Zamawiający ma prawo do przerwania prac projektowych w przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają prowadzenie prac. Prace projektowe wykonane do momentu przerwy zostaną rozliczone zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy. 6. Przerwa w pracach prace projektowych, jak też ich wznowienie uzgodnione zostaną w aneksach do umowy, w których również określone będą nowe terminy realizacji pozostałego do wykonania zakresu prac. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy (zał. nr 9).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krasnik.woi.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Kraśnik ul. Piłsudskiego 1 pok. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urzędu Gminy Kraśnik ul. Piłsudskiego 1 pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.