Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Jawor: Dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014
Numer ogłoszenia: 42133 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor , ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014 do przeprowadzenia remontów na obiektach UM w Jaworze: Ratusz, Oczyszczalnia Ścieków, SUW Park, AKSUW Paszowice, Przepompownia Ścieków przy ul. Starojaworskiej, Cmentarz Komunalny. 2. Rodzaj i ilość materiałów określają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 2a do SIWZ - część I - dostawa materiałów budowlanych, Załącznik nr 2b do SIWZ - część II - dostawa materiałów elektrycznych, Załącznik nr 2c do SIWZ - część III - dostawa materiałów hydraulicznych. 3. Ilości przedstawione w załącznikach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. 4. Z uwagi na to, że Zamawiający nie posiada magazynu, dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, w terminach, asortymencie i ilościach określonych przez Zamawiającego. 5. Dostawca zrealizuje zamówienie na własny koszt i ryzyko w terminie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300. W szczególnych przypadkach termin i godzina dostawy muszą być uzgodnione z Zamawiającym indywidualnie. 6. Zamawiający każdorazowo określi miejsce dostawy, stosownie do zapotrzebowań poszczególnych obiektów. Każde z poszczególnych zamówień powinno być zrealizowane jednorazowo w całości. Każdorazowo odbiór towaru musi być potwierdzony przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Wykaz obiektów i osób wskazano w umowie § 2 ust. 1 i 3. 7. Wszystkie dostarczone materiały powinny być fabrycznie nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia, muszą być wolne od wad fizycznych oraz być opakowane w fabryczne opakowania producenta jednoznacznie identyfikujące produkt - nazwę producenta, indywidualny symbol/kod produktu/nazwę. 8. W przypadku braku wymaganych elementów na opakowaniu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego odbioru pod rygorem uznania dostawy jako niewykonanej w terminie. 9. Przy pierwszej dostawie każdego z materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty informacyjne, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 10. Oferowane materiały muszą posiadać stosowny atest PZH. 11. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.11.52.00 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze 44.62.11.00 - Grzejniki 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na sukcesywnej dostawie wyrobów zgodnych z przedmiotem zamówienia tj.: część I - dostawa materiałów budowlanych, część II - dostawa materiałów elektrycznych, część III - dostawa materiałów hydraulicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ); 3) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru (załączniki nr 1a, 1b, 1c - do SIWZ); 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 5) oświadczenie wykonawcy dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony umowy ustalają, że w przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą dotyczyć: 1) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w formularzu ofertowym, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji, 2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie wymagają podpisania aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jawor.dolnyslask.pl/ oraz http://www.jawor.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworze, Rynek 1, 59-400 Jawor.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor, I piętro, sekretariat, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Jawor w sezonie łowieckim 2024/2025 - Przetarg II
- Wymiana kotłów c.o. w budynkach Nadleśnictwa Jawor
- "Przebudowa ul. Wrocławskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do szkoły PCKZiU w Jaworze" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
- Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki 18x38 oraz pokrycia z papy termozgrzewalnej od strony frontowej i zaplecza budynku mieszkalnego przy Pl. Wolności 12-13 w Jaworze.
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZZP.260.1.12.2024 - Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon.
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Zakup i dostawa stolarki okiennej - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.