eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Jawor: Dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014
Numer ogłoszenia: 42133 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor , ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, materiałów elektrycznych i materiałów hydraulicznych w roku 2014 do przeprowadzenia remontów na obiektach UM w Jaworze: Ratusz, Oczyszczalnia Ścieków, SUW Park, AKSUW Paszowice, Przepompownia Ścieków przy ul. Starojaworskiej, Cmentarz Komunalny. 2. Rodzaj i ilość materiałów określają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 2a do SIWZ - część I - dostawa materiałów budowlanych, Załącznik nr 2b do SIWZ - część II - dostawa materiałów elektrycznych, Załącznik nr 2c do SIWZ - część III - dostawa materiałów hydraulicznych. 3. Ilości przedstawione w załącznikach są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. 4. Z uwagi na to, że Zamawiający nie posiada magazynu, dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, w terminach, asortymencie i ilościach określonych przez Zamawiającego. 5. Dostawca zrealizuje zamówienie na własny koszt i ryzyko w terminie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300. W szczególnych przypadkach termin i godzina dostawy muszą być uzgodnione z Zamawiającym indywidualnie. 6. Zamawiający każdorazowo określi miejsce dostawy, stosownie do zapotrzebowań poszczególnych obiektów. Każde z poszczególnych zamówień powinno być zrealizowane jednorazowo w całości. Każdorazowo odbiór towaru musi być potwierdzony przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Wykaz obiektów i osób wskazano w umowie § 2 ust. 1 i 3. 7. Wszystkie dostarczone materiały powinny być fabrycznie nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia, muszą być wolne od wad fizycznych oraz być opakowane w fabryczne opakowania producenta jednoznacznie identyfikujące produkt - nazwę producenta, indywidualny symbol/kod produktu/nazwę. 8. W przypadku braku wymaganych elementów na opakowaniu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego odbioru pod rygorem uznania dostawy jako niewykonanej w terminie. 9. Przy pierwszej dostawie każdego z materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty informacyjne, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 10. Oferowane materiały muszą posiadać stosowny atest PZH. 11. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.11.52.00 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze 44.62.11.00 - Grzejniki 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na sukcesywnej dostawie wyrobów zgodnych z przedmiotem zamówienia tj.: część I - dostawa materiałów budowlanych, część II - dostawa materiałów elektrycznych, część III - dostawa materiałów hydraulicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ); 3) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru (załączniki nr 1a, 1b, 1c - do SIWZ); 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 5) oświadczenie wykonawcy dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony umowy ustalają, że w przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą dotyczyć: 1) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w formularzu ofertowym, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji, 2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie wymagają podpisania aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jawor.dolnyslask.pl/ oraz http://www.jawor.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworze, Rynek 1, 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor, I piętro, sekretariat, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.