eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Administrowanie placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Chrzanów: Administrowanie placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 421148 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193995 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi będzie następujący: 1) Zapewnienie przez Wykonawcę ciągłej obecności swojego przedstawiciela (1 osoba) na placu targowym w godzinach jego funkcjonowania (od maja do września w godzinach 6.00 - 18.00, w pozostałych miesiącach w godzinach 6.00 - 17.00), do obowiązków którego należy w szczególności: utrzymywanie czystości i porządku w godzinach otwarcia placu targowego, wykonywanie drobnych prac naprawczych objętych zakresem niniejszej umowy, bieżący kontakt z handlującymi i kupującymi (tj. codzienne wyznaczanie miejsc osobom handlującym, informowanie handlujących o obowiązującym regulaminie oraz zaleceniach podmiotów kontrolujących plac targowy. Od dnia podpisania umowy przedstawiciel administratora musi być zaopatrzony w telefon komórkowy umożliwiający kontakt z nim oraz musi posiadać identyfikator z napisem administrator placu targowego. 2) Zapewnienie przez Wykonawcę właściwego stanu sanitarno-porządkowego placu targowego poprzez: a) bieżące sprzątanie i utrzymywanie w czystości całego obiektu: - przed rozpoczęciem handlu i po jego zakończeniu należy usunąć wszystkie opakowania, kartony i wszelkie zanieczyszczenia wynikające z prowadzenia handlu; zebrane odpady należy załadować do kontenerów na odpady; - zamiatanie całej powierzchni placu targowego wraz z schodami, wejściami i wjazdami na plac; - bieżące wykaszanie trawy i usuwanie samosiewów w obrębie obiektu; b) bieżące opróżnianie koszy znajdujących się na placu targowym oraz przy bramach wejściowych (raz w miesiącu należy umyć i dezynfekować kosze środkiem dezynfekującym); c) czyszczenie, mycie i dezynfekcję kratek ściekowych i koryt odwadniających dwa razy w miesiącu (po podniesieniu pokryw kratek ściekowych należy oczyścić je z nagromadzonych zanieczyszczeń, przepłukać wodą w celu usunięcia drobnych zanieczyszczeń i piasku przy pomocy szczotki wyszorować roztworem środka myjącego i spłukać środek pod ciśnieniem); d) czyszczenie, mycie i dezynfekcję punktu poboru wody według potrzeb (oczyścić punkt poboru wody wraz z otoczeniem z nagromadzonych zanieczyszczeń, umyć kratkę ściekową środkiem myjąco - dezynfekującym, spłukać środek wodą pod ciśnieniem); e) wykonywanie w miarę potrzeb drobnych napraw, tj. bieżące poprawianie kratek ściekowych, naprawy konserwacyjne ławek, bramek, ogrodzeń, niewielkich ubytków nawierzchni asfaltowej placu; f) odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi (piasek, drobny żwir) terenu placu targowego wraz z wejściami, wjazdami i schodami prowadzącymi na plac targowy oraz dojazdu do miejsc gromadzenia odpadów; do otwarcia placu targowego chodniki wewnętrzne powinny być odśnieżone i posypane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem; po opadach śniegu w ciągu dnia należy odśnieżać chodniki, wejścia i wjazdy w godzinach otwarcia placu targowego; prace związane z usuwaniem śniegu winny być rozpoczęte niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zawiei śnieżnej, a termin ich zakończenia nie może przekroczyć 2 godzin od ustania opadów śniegu lub zawiei; do zwalczania śliskości należy stosować materiały szorstkie (piasek, drobny żwir); śnieg z odśnieżania nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych oraz blokować dróg pożarowych; prace związane z zimowym utrzymaniem obiektu muszą być wykonywane przy użyciu własnego sprzętu; g) wywóz nadmiaru śniegu na bieżąco poza teren placu targowego oraz zapewnienie skrzyń (lub kontenera) wraz z piaskiem do posypywania placu targowego w okresie zimowym; h) usuwanie nadmiaru śniegu zalegającego na zadaszeniu budynku administracyjnego i zadaszeniach stanowisk przeznaczonych do handlu z ręki oraz usuwanie z przedmiotowych zadaszeń nawisów śnieżnych i lodowych; usuwanie śniegu i lodu z zadaszeń winno odbywać się po zakończeniu działalności handlowej w tych obiektach; osoby wykonujące prace związane z usuwaniem śniegu i lodów z w/w zadaszeń powinny być wyposażone w niezbędne środki ochrony indywidualnej, przeszkolone w zakresie obowiązujących przepisów i zasad bhp oraz winny posiadać aktualne orzeczenia lekarskie uprawniające do prac na wysokościach; i)bieżące utrzymywanie tablic informacyjnych i aktualizowanie umieszczanych na nich informacji oraz umieszczanie aktualnego regulaminu placu; j) nadzorowanie prawidłowości poboru wody, składowania i wywozu nieczystości stałych; k) zabezpieczenie na okres zimowy punktów poboru wody; l) wykonywanie wszelkich zarządzeń organów samorządowych i sanitarnych; m) bieżące uzupełnianie wyposażenia apteczki w niezbędne środki pierwszej pomocy; n) nadzór nad powierzonym sprzętem p. poż. i uaktualnianie daty ważności gaśnic; o) utrzymanie w czystości pomieszczenia, o którym mowa w pkt 5. (tj. zamiatanie i mycie podłogi, płytek, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, mycie opraw lamp oświetleniowych, czyszczenie kontaktów i gniazd elektrycznych, czyszczenie okien przynajmniej 1 raz w miesiącu); 3) Utrzymywanie porządku i czystości w ogólnodostępnym i nieodpłatnym szalecie na placu targowym wraz z ciągłym zapewnianiem papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie i środków dezynfekcyjnych. 4) Utrzymywanie we właściwym stanie sanitarnym miejsc gromadzenia odpadów na placu poprzez: a) zapewnienie gromadzenia nieczystości wyłącznie w pojemnikach, b) zapewnienie dojazdów do miejsc wywozowych, zwłaszcza w okresie zimy, c) zabezpieczenie przed spaleniem nieczystości w pojemnikach, d) zamiatanie, mycie, dezynfekowanie nawierzchni w miejscu usytuowania kontenerów na odpady stałe po każdym wywozie kontenerów, e) mycie i dezynfekowanie kontenerów na odpady stałe; należy dopilnować dokładnego opróżnienia kontenerów, powierzchnie kontenera spłukiwać wodą ze środkiem myjąco - dezynfekującym według potrzeb, f) zabezpieczenie pojemników przed gromadzeniem w nich innych odpadów jak: gruz, żużel, gałęzie, przedmioty gospodarstwa domowego itp. 5) Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy zlokalizowany na terenie placu targowego budynek gospodarczy. W budynku znajduje się pomieszczenie socjalne, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i toaleta. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr wykonywanych czynności na placu targowym. Rejestr musi zawierać datę, wykonaną czynność, nazwiska osób wykonujących prace. Wykonanie prac wymaga potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Administrowania placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3500.00 oferta z najwyższą ceną: 6683.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.