eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec Górny › SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU, WĘDLIN I PODROBÓW, KONSERW ORAZ JAJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Mirosławiec Górny: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU, WĘDLIN I PODROBÓW, KONSERW ORAZ JAJ
Numer ogłoszenia: 420 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 236 przy JW 3299 Mirosławiec, os. XXX-Lecia LLP 8, 78-651 Mirosławiec Górny, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 25 05 784, fax 0-67 25 05 889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kasyno236.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU, WĘDLIN I PODROBÓW, KONSERW ORAZ JAJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, konserw oraz jaj do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.12.10.00 - Wełna Kod CPV wg słownika 2008: 19.28.10.00 - Wełna 01.24.20.00 - 01.24.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zdolności wykonywania zamówienia przez Organa Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej przeznaczone do sprawowania nadzoru nad bezpieczeństwem żywności pochodzenia zwierzęcego w celu zapewniania ochrony zdrowia publicznego wspólnie z urzędowym organem kontroli lub osobami przez niego wyznaczonymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli bieżących przez Wojskową Inspekcję Weterynaryjną na zasadach jak w powyższym punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert 2.) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 3.) Formularz cenowy - załącznik nr 2( dla poszczególnych zadań) 4.) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 5.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 4 Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w punkcie III Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; - dokument zgłoszenia Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zamawiającego dot. podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi; - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii bądź Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu zakładu do produkcji lub handlu; - aktualną decyzję Powiatowego lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu samochodów służących do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego; - dokumenty stwierdzające wdrożenie systemu HACCP wystawione przez Powiatowego Lekarza Weterynarii; Państwowego Inspektora Sanitarnego bądź przez akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą 6.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 8.) dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.) Umocowanie do działania w cudzym imieniu - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kasyno236.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 236 os. XXX-lecia LLP 8 78-651 Mirosławiec Górny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 236 os. XXX-lecia LLP 8 78-651 Mirosławiec Górny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i podrobów do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.11.40.00-0, 15.13.11.33-6, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.13.13.10-1, 15.13.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA DROBIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.22.10-1, 15.11.23.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA KONSERW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa konserw do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA JAJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o warości poniżej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.