eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego wg pakietów od 1 do 24 dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-05

Katowice: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego wg pakietów od 1 do 24 dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 418990 - 2009; data zamieszczenia: 05.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego , ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, faks 032 2519027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urologia.bip.od.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego wg pakietów od 1 do 24 dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i pozostałego drobnego sprzętu medycznego w pakietach od 1 do 24. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego w różnym asortymencie dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach. b) przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 24 zadaniach częściowych c) każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem PAKIET, który został oznaczony w dokumentacji jako Pakiet od nr 1 do nr 24, d) każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia, e) wielkość i zakres każdego pakietu został przedstawiony szczegółowo w: - formularzu ofertowym, oznaczonym w SIWZ jako załącznik nr 1, w których szczegółowo podano wymagany asortyment, ilość oraz pozostałe wymagania zamawiającego, takie jak: * podanie nazwy producenta; * wpisanie numeru katalogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, co uprawnia go do zamawiania niektórych towarów w ilościach większych a niektórych w ilościach mniejszych aniżeli określone w umowie, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia (ceny). 3. Cena ofertowa powinna zawierać koszt dostawy. 4. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi częściami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej SIWZ. 5. Wykonawca zamówienia musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań Zamawiającego. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 33141000-3. 7. Sprzęt medyczny jednorazowego użytku musi posiadać zezwolenia lub dopuszczenia do obrotu zgodnie z wymogami ustawowymi - Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. nr 93 poz. 896 z dnia 30 kwietnia 2004r.) Zamawiający zastrzega sobie możliwości zażądania próbek lub katalogów oferowanego sprzętu w toku badania ofert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne 31.71.11.40 - Elektrody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Pakiet nr I - 370,00 PLN słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych Pakiet nr II - 2.360,00 PLN słownie: dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych Pakiet nr III- 360,00 PLN słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych Pakiet nr IV - 290,00 PLN słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych Pakiet nr V - 860,00 PLN słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych Pakiet nr VI - 2.240,00 PLN słownie: dwa tysiące dwieście czterdzieści złotych Pakiet nr VII - 210,00 PLN słownie: dwieście dziesięć złotych Pakiet nr VIII - 140,00 PLN słownie: sto czterdzieści złotych Pakiet nr IX - 315,00 PLN słownie: trzysta piętnaście złotych Pakiet nr X - 540,00 PLN słownie: pięćset czterdzieści złotych Pakiet nr XI - 360,00 PLN słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych Pakiet nr XII - 50,00 PLN słownie: pięćdziesiąt złotych Pakiet nr XIII - 110,00 PLN słownie: sto dziesięć złotych Pakiet nr XIV - 330,00 PLN słownie: trzysta trzydzieści złotych Pakiet nr XV - 1.250,00 PLN słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych Pakiet nr XVI - 30,00 PLN słownie: trzydzieści złotych Pakiet nr XVII - 80,00 PLN słownie: osiemdziesiąt złotych Pakiet nr XVIII - 50,00 PLN słownie: pięćdziesiąt złotych Pakiet nr XIX - 30,00 PLN słownie: trzydzieści złotych Pakiet nr XX - 660,00 PLN słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych Pakiet nr XXI - 640,00 PLN słownie: sześćset czterdzieści złotych Pakiet nr XXII - 25,00 PLN słownie: dwadzieścia pięć złotych Pakiet nr XXIII - 550,00 PLN słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych Pakiet nr XIV - 55,00 PLN słownie: pięćdziesiąt pięć złotych Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego numer konta - 97 1020 2313 0000 3902 0160 3539 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniędzy na konto należy w tytule przelewu wpisać pakiety, których dotyczy wadium. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu wykażą wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania (tj. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy poszczególnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku wymienionego w pakietach od 1 do 24 o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to podać w tym okresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedstawia Zamawiającemu kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia / nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 PZP, która: - jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP. -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, -zawiera błędy w obliczeniu ceny; -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, a wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 4; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; - upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest reprezentantem firmy z mocy prawa lub wynikającym z innego aktu rejestrowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają do oferty pisemne upoważnienie; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; - oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3; - oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania i obrotu na terenie Unii Europejskiej w tym Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 6. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Inne dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie z wykazem (co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnych charakterze a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty - załącznik nr 5. 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - czas dostawy - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego - w budynku RCKiK w Katowicach, ul. Raciborska 15 - I piętro pokój 105A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 13:30, miejsce: Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego - w budynku RCKiK w Katowicach, ul. Raciborska 15 - I piętro pokój 105A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.