eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Łask: Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku
Numer ogłoszenia: 418182 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342291 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752955, faks 043 671325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na usługę prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Łasku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przyjmowanie - bez pobierania prowizji i opłat - wpłat gotówkowych z tytułu: a. podatku dochodowego od osób fizycznych, b. podatku od czynności cywilno prawnych, c. podatku od spadków i darowizn, d. podatku od towarów i usług, e. mandatów karnych kredytowanych, grzywien w związku z dobrowolnym poddaniem się karze oraz kosztów postępowania orzeczonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łasku, f. należności wpłaconych przez poborców skarbowych na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Łasku jako organu podatkowego i egzekucyjnego, g. wpłaty własne dot. np. zwrotu kosztów za telefony służbowe i zwrot części kosztów za usługi świadczone z ZFŚS. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wpłat gotówkowych, w stosunku do których podatnicy zobowiązani są na mocy ustawy do dokonywania zapłaty podatku na rachunek Urzędu Skarbowego w Łasku w formie polecenia przelewu, 3. Dokonywanie wypłat gotówkowych - bez pobierania opłat i prowizji z tytułu: a. nadpłat i zwrotów podatku dla podatników, którzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego nie są zobowiązani do posiadania rachunku bankowego dla celów prowadzonej działalności gospodarczej, b. zwrotów niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym w związku ze zmianą stawki VAT na materiały budowlane, c. innych wypłat na podstawie dyspozycji Zamawiającego (np. zwrotu mylnie pobranej opłaty skarbowej bądź błędnie wpłaconej kwoty podatku itp.) , 4. Przekazanie na wskazany rachunek Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, środków nie podjętych przez osoby uprawnione do ich otrzymania, po upływie 60 dni od dnia przekazania tych środków przez zamawiającego. 5. Prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie zamawiającego, w dni robocze (poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godz. 8:00-15:00, we wtorek w godz. 8:00-17:00) oraz w dodatkowych terminach na wniosek Zamawiającego. Obsługa kasowa prowadzona będzie w wydzielonym, przeszklonym boksie , usytuowanym na parterze o pow. 8,4 m2. 6. Przekazywanie wpłat, przyjętych w punkcie obsługi kasowej, na odpowiedni rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP, następnego dnia roboczego, 7. Stosowanie przy realizacji wszelkich wpłat podatkowych reguł, wzorów i norm prawnych zawartych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. Nr 236, póz. 1636)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Szadku, ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59016,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.