eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, do których Gmina Miasto Mrągowo ma tytuł prawny, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Mrągowo: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, do których Gmina Miasto Mrągowo ma tytuł prawny, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015
Numer ogłoszenia: 417654 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387308 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, do których Gmina Miasto Mrągowo ma tytuł prawny, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, dla których Gminy Miasto Mrągowo, ma tytuł prawny, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r.. 2. Główny przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2 energia elektryczna 09.30.00.00-3 produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 3. Podstawy Prawne Zamówienia Publicznego: 1) Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. jedn. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 ze zm.) zwana dalej Ustawą. 2) Dostawa energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059), i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, do których Gmina Miasto Mrągowo ma tytuł prawny, zgodnie z poniższymi tabelami: Tab.1 Funkcja Wolumen kWh PPE Status Zamawiającego Uwagi Oświetlenie uliczne 991 008,00 45 Zamawiający MOPS 37 248,00 2 Pełnomocnik art. 16 Ustawy Przedszkola 50 040,00 2 Pełnomocnik art. 16 Ustawy MDK 4 620,00 1 Pełnomocnik art. 16 Ustawy Szkoły 302 748,00 7 Pełnomocnik art. 16 Ustawy UM Mrągowo 164 606,00 13 Zamawiający TBS Mrągowo 24 420,00 42 Zamawiający 1 574 690,00 112 2. Dla obiektów z tabeli nr 1 określonych w kolumnie status, opisem: Pełnomocnik, Zamawiający prowadzi postępowanie, jako Pełnomocnik, w trybie art. 16 ust. 1 Ustawy. Podmioty te będą Odbiorcami końcowymi i płatnikami faktur na dostawę energii na warunkach, wybranej najkorzystniejszej oferty. Status Zamawiający oznacza, że prowadzi we własnym imieniu. Tab. 2 Taryfa Wolumen roczny kWh Moc Umowna ilość PPE Dzień Noc szczyt pozaszczyt C11 240 648,00 290 17 C12a 9 996,00 20 1 1 700 8 296 C12b 877 608,00 400 43 263 282 614 326 C21 359 546,00 607 9 C22b 63 000,00 30 1 20 790 42 210 G11 23 892,00 188 41 Razem 1 574 690,00 1 535 112 284 072 656 536 1 700 8 296 3. Zamawiający oświadcza, iż wskazany w tabelach nr 1, nr 2 oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ wolumen zużycia energii elektrycznej, stanowi prognozę i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie wykonywania umowy o maksymalnie 15% dla grupy i 30% dla podmiotów w stosunku od prognozy w zależności od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi przez Wykonawcę kosztorysami. 4. Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii (ppe) znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Granicę własności stanowią: zacisk kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w kierunku instalacji odbiorcy. 6. Granica eksploatacji urządzeń jest jednocześnie miejscem dostarczenia energii elektrycznej. 7. W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] Zamawiającego oświetlenia ulicznego oraz budynków jest firma - Energa OPERATOR SA, ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk. Obecnie Zamawiający ma podpisane umowy bezterminowe obowiązujące - 109 szt., 1 umowa w trakcie zawierania, 2 terminowe zawierane w miesiącu lipcu. 8. Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą GENERALNĄ UMOWĘ DYSTRYBUCYJNĄ, zawartą z właściwym dla Zamawiającego OSD. 9. Zamawiający upoważni Wykonawcę do zgłoszenia o wyborze Wykonawcy-Dostawcy Energii Elektrycznej do właściwego dla Zamawiającego OSD. 10. Sterowanie oświetleniem ulicznym odbywa się za pomocą zegarów elektronicznych z zapisanym w pamięci nieulotnej astronomicznymi czasami wschodu i zachodu Słońca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGA-OBRÓT S.A., al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386586,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 470659,10

  • Oferta z najniższą ceną: 470659,10 / Oferta z najwyższą ceną: 471087,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.