eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Płock: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 417616 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiącym własność MZGM - TBS Sp. z o. o. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności: a. Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530 1.Czynności wykonywane codziennie: a)zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja powłok, b)odkurzanie wykładzin dywanowych, c)wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki + aparaty telefoniczne), kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia oraz z parapetów, d)odkurzanie wszystkich sprzętów znajdujących na korytarzachm jak gabloty, obrazy, gaśnice p.poż. i inne. e)usuwanie śmieci i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy, f)mycie luster, g)czyszczenie pomieszczeń sanitarnych i armatury, h)uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny - w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli), i)czyszczenie balustrad, j)mycie naczyń znajdujących się w sekretariacie, 2. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a)mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, b)odkurzanie i czyszczenie tapicerki mebli, c)mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja, d)gruntowne mycie i konserwacja podłóg z tworzywa sztucznego środkami z domieszką akrylanów, 3. Czynności wykonywane raz na kwartrał: a)maszynowe czyszczenie powierzchni podłóg z tworzywa sztucznego wraz z wymianą powłoki akrylowanej oraz utwardzaniem powierzchni akrylowych w wysokiej temperaturze metodą polerowania high speed, b)mycie paneli ściennych, 4. Czynności wykonywane minimum dwa razy w roku: a)mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych, b)mycie grzejników. 5.Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis w godz. 1000 - 1200 w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień. b. Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynu przy ul. Polnej 7: 1.Codzienne sprzątanie ogrodzonego terenu i dojścia do budynku, 2.Systematyczne opróżnianie kosza na śmieci, 3.Systematyczne usuwanie chwastów oraz zgrabianych liści z ogrodzonego terenu wokół budynku, z wywiezieniem i utylizacją, 4.Utrzymanie trawników - koszenie 4 razy w okresie obowiązywania umowy, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu trawy wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętej trawy. 5.Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych terenu ogrodzonego: do godz. 700 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny) do godz. 1530 w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, piątek oraz do godz. 1730 w czwartek. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych poza ogrodzeniem (na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia): do godz. 600 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu (bez jego wywozu) należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie chodnika, dojścia do budynku, dojścia do pojemnika na śmieci, parkingu i dojazdu do niego zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem, skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymanie drożności odpływu z chodnika, parkingu i powierzchni utwardzonej wody z topniejącego śniegu i lodu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Wykaz powierzchni pomieszczeń biurowych oraz przyległego terenu do budynku, stanowiący zasób własny MZGM - TBS Sp. z o. o. - Załącznik Nr 6 Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania pomieszczeń biurowych - 952,78 m2, łączna powierzchnia do sprzątania pomieszczeń biurowych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 808,29 m2. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenu przyległego - 932,25 m2, (w tym powierzchnia terenu zielonego - 307,20 m2), łączna powierzchnia terenu przyległego po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 539,76 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ, będąca podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 1 348,05 m2. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku nr 7 do SIWZ jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi, Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku - 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach o powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia (wskazanej w Załączniku 6 po współczynnikach) oraz o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każda wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)dysponują co najmniej 2 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi b)dysponują co najmniej 1 osobą do nadzoru Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa na kwotę nie niższą niż cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo do zmian z powodu okoliczności - potrzeb nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy: 1.do zmian w wykazie powierzchni pomieszczeń biurowych poprzez wprowadzenie zmiany powierzchni, zmian powierzchni terenu zewnętrznego na której wykonywana będzie usługa, 2.w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, o którym mowa w § 1, strony dopuszczają zmianę wartości brutto stawki wg umowy o wysokość różnicy między obowiązującą stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z obowiązującymi przepisami. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem podpisanym przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7 09-400 Płock p. 32 w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7 09-400 Płock , Kancelaria p. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.