eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmiennych dla urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Białystok: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmiennych dla urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 417386 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300963 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmiennych dla urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmiennych, zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym zawierającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości, jednostkę miary i ilości oraz dane oferowanego artykułu, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy (Zał nr 2 do SIWZ i załącznik do umowy). 2. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii. 4. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30 w poniedziałek, środa, czwartek, piątek i 8:00 - 16:00 we wtorek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy: 1) Białystok, ul. Słonimska 1 2) Białystok, ul. Słonimska 2/2 3) Białystok, ul. Branickiego 9 4) Białystok, ul. Branickiego 3/5 5) Białystok, ul. Bema 60/1 6) Białystok, ul. Kilińskiego 6 7) Białystok, ul. Składowa 11 8) Białystok, ul. Waryńskiego 8 9) Białystok, ul. Waryńskiego 32A 10) Białystok, ul.Warszawska 21 11) Białystok, ul. Sienkiewicza 53 12) Białystok, ul. Świętojańska 22 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin -nowe - użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. 6. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załączniku nr 1 ilości, w ramach ogólnej wartości umowy (§ 3 ust.2 projektu umowy - zał. nr 5 do SIWZ) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości zamawianych dostaw nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 31.44.00.00 - Baterie 30.23.42.00 - Dyski optyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS Ewa i Krzysztof Jatel Spółka Jawna, Białystok, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280702,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 333902,31

  • Oferta z najniższą ceną: 333902,31 / Oferta z najwyższą ceną: 372710,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.