To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Piotrków Trybunalski: WYKONYWANIE USŁUGI:
UTRZYMANIA PARKÓW I STAWÓW PARKOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 416598 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385768 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 7339253, faks 44 7339252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW I STAWÓW PARKOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres prac związanych z wykonywaniem usługi obejmuje: - UTRZYMANIE PARKU IM. KS. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków) - UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II - UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków) - UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO Zakres rzeczowy obejmuje: I.UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU (OD STRONY UL.SŁOWACKIEGO), FONTANNĄ ORAZ ALEJKĄ I SCHODAMI PRZY TERENIE O.O. BERNARDYNÓW (BEZ TERENU AMFITEATRU) + POMNIK JANA PAWŁA II Powierzchnia parku -16 026 m2 i przyległego chodnika - 760 m2 SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU: - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów (zniczy) i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, terenu pomnika Jana Pawła II itp. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco. Sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych(chodniki, alejki parkingi, place itp. ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (min. 8 razy w roku): - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. KOSZE: - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE: - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku. FONTANNA: - bieżąca konserwacja i obsługa zgodnie z instrukcją obsługi fontanny w dni powszechne i święta; - bieżące oczyszczenie z nieczystości całości fontanny; - bieżąca kontrola poboru wody do uzupełnienia zładu; - bieżące oczyszczenie filtrów w niecce fontanny z liści i innych nieczystości (w godzinach pracy fontanny) w celu zapobieżenia dodatkowego poboru wody do wypełnienia niecki fontanny; - zakup i dozowanie tabletek uzdatniających i soli zmiękczającej wodę; - bieżąca kontrola i regulacja PH oraz twardości wody; - stosowanie środków przeciw glonom; - demontaż elementów fontanny lub wykonanie zabezpieczeń mechanicznych; - zabezpieczenie fontanny na okres zimowy; - montaż elementów fontanny po okresie zimy; - konserwacja podestu drewnianego na wiosnę i jesień zgodnie z zaleceniami producenta podestu; - czyszczenie płyt kamiennych fontanny i ich impregnacja środkami ekologicznymi. POMNIK Jana Pawła II: - mycie 1 raz w roku; - bieżące usuwanie zabrudzeń; - usuwanie wypalonych zniczy i zwiędłych kwiatów itp. ROŚLINNOŚĆ: - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców; - usuwanie chwastów z rabat obsadzonych krzewami ozdobnym; - dokonywanie nasadzeń uzupełniających (materiał roślinny Zamawiającego). ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK, PARKINGU: - systematyczne odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie ,przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. RABATY KWIATOWE - bieżące pielenie, spulchnienie gleby, stosowanie oprysków na rabatach kwiatowych i różankach oraz podlewanie roślin, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, - przycinanie krzewów róż zgodnie z wymogami agrotechnicznymi oraz zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - uzupełnienie istniejących nasadzeń róż i bylin (materiał roślinny Zamawiającego). ŁAWKI: - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. II. UTRZYMANIE PARKU IM. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO WRAZ Z CHODNIKAMI PRZYLEGŁYMI OD UL.ŻEROMSKIEGO (BEZ PLACU ZABAW I TERENU KORTÓW TENISOWYCH I OGRODU BOTANICZNEGO). Powierzchnia parku 56 572 m2 (w tym 0,4 ha wód)+ chodnik od strony Żeromskiego-513m2 SPRZĄTANIE 7 RAZY W TYGODNIU: - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów (zniczy) i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, terenu pomnika Jana Pawła II itp. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco. Sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych(chodniki, alejki parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM ( minimum 8 razy w roku): - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2 - 7cm. KOSZE: - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW - FONTANNA: - montaż i demontaż urządzeń fontanny, bieżąca konserwacja; - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np. rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości. POMNIKI: - mycie 1 raz w roku; - bieżące: usuwanie zabrudzeń. LIŚCIE: - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku. ROŚLINNOŚĆ: - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW ALEJEK: - systematyczne odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI: - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. GRABY STOŻKOWATE: - formowanie minimum 2 razy w roku w formę stożkowatą UWAGA! W/W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW. III. UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD UL.BELZACKIEJ. Powierzchnia parku 52 781 m2 (w tym 0,8 ha wód) - pow. chodnika 552 m2 SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU: - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane 2 razy dziennie; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych(chodniki, alejki parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (minimum 8 razy w roku): - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2- 7cm. KOSZE: - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW: - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np.: rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości. LIŚCIE: - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz. ROŚLINNOŚĆ: - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW ALEJEK: - systematyczne odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI: - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. ZASTAWKA: - regulacja stanu zwierciadła wody w stawie w zależności od wielkości dopływu wód. UWAGA ! W /W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW: IV. UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD STRONY UL. BELZACKIEJ I PARKINGIEM OD STRONY ZACHODNIEJ PARKU Powierzchnia parku 12 859 m2, + pow. chodnika 353 m2 RAZEM=13212 M2 SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU: - zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane 2 razy dziennie; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki parkingi, place itp. ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (min. 8 razy w roku): - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. KOSZE: - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE: - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz. ROŚLINNOŚĆ: - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK: - systematyczne odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie ,przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej,a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI: - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew, - zamontowanie wyrwanych ławek. 1. Wszelkie materiały, w tym materiał szkółkarski i sprzęt niezbędny do wykonania usługi dostarcza Wykonawca na swój koszt. 2. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostownie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca. 3. Wszelkie usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi tym zakresie przepisami, z zasadami sztuki ogrodniczej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. 4. Prace objęte usługą stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco, sukcesywnie, po stwierdzeniu przez Wykonawcę konieczności wykonania tych prac, w sposób zapewniający utrzymanie w czystości terenu objętego umową. 5.Wykonawca zapewni odpowiedni specjalistyczny sprzęt do zbiórki odpadów i nieczystości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z niniejszym przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Sobierski Pielęgnacja Zieleni, ul. Łódzka 46 lok. 49, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 213000,00
Oferta z najniższą ceną: 185349,12 / Oferta z najwyższą ceną: 213000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach: Cedry Wielkie, Kiezmark, Koszwały, Stanisławowo, Trutnowy, Wocławy zlokalizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.