eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzele › Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Chorzele: Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 416562 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380328 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7516540, faks 29 7516530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej rozumiana jako sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości około 1040 MWh dla 112 punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej rozumiana jako sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej (tj. sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej) w planowanej ilości około 1040 MWh dla 112 punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Chorzele oraz podległych jedno-stek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego, w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Wykaz budynków, lokali, obiektów oraz urządzeń wraz z ich lokalizacją przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4.Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. 5.Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 1040 MWh. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przed-stawione w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy sprzedaży energii elektrycznej (załącznik nr 6 do SIWZ). 6.Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 112 punktów poboru energii elektrycznej, dla których płatnikami faktur są następujące jednostki: a)Gmina Chorzele; b)Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Chorzelach; c)Ośrodek Upowszechniania Kultury w Chorzelach; d)Przedszkole Samorządowe w Chorzelach; e)Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach; f)Publiczna Szkoła Podstawowa w Krukowie; g)Publiczna Szkoła Podstawowa w Pościeniu Wsi; h)Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach; i)Zespół Szkół w Duczyminie; j)Zespół Szkół w Krzynowłodze Wielkiej; k)Zespół Szkół w Zarębach; l)Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach; 7.Każdy z ww. płatników zawrze z Wykonawcą jedną umowę obejmującą wszystkie punkty poboru energii należące do płatnika. Dane niezbędne do zawarcia poszczególnych umów zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ. Płatnicy oczekują, że Wykonawca będzie wystawiał jedną fakturę rozliczeniową dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej należących do danego płatnika (szczegółowe rozliczenia poszczególnych PPE będą zawarte w załączniku do faktury), zgodnie z zestawieniem PPE stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8.Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności wynikające z procedury zmiany sprzedawcy w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi zamówienie: a.zgłoszenia właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, b.składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji oraz umów kompleksowych. 9.Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w zał. nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 10.Planowana przez zamawiającego ilość energii elektrycznej oraz moce umowna dla po-szczególnych PPE mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zmiany mogą dotyczyć: liczby punktów poboru energii, ilości energii, wielkości mocy umownej w przedziale w przypadku: a)rezygnacji z punktów poboru energii spowodowanej w szczególności przekazaniem, sprzedażą, wynajmem innemu właścicielowi, zamknięciem, likwidacją, b)powstania nowych punktów poboru energii lub przejęcia punktów poboru energii od innych podmiotów. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać według tych samych cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek taryfowych za usługi dystrybucji i na tych samych warunkach, które określone zostały w ofercie i treści SIWZ, c)zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną oraz moc w danym punkcie poboru energii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie, ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 542366,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 652157,08

  • Oferta z najniższą ceną: 652157,08 / Oferta z najwyższą ceną: 652157,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.