eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzele › Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Chorzele: Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 380328 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7516540, faks 29 7516530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej rozumiana jako sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości około 1040 MWh dla 112 punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Chorzele oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej rozumiana jako sprzedaż energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej (tj. sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej) w planowanej ilości około 1040 MWh dla 112 punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Chorzele oraz podległych jedno-stek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego, w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Wykaz budynków, lokali, obiektów oraz urządzeń wraz z ich lokalizacją przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4.Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. 5.Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 1040 MWh. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przed-stawione w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy sprzedaży energii elektrycznej (załącznik nr 6 do SIWZ). 6.Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 112 punktów poboru energii elektrycznej, dla których płatnikami faktur są następujące jednostki: a)Gmina Chorzele; b)Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Chorzelach; c)Ośrodek Upowszechniania Kultury w Chorzelach; d)Przedszkole Samorządowe w Chorzelach; e)Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach; f)Publiczna Szkoła Podstawowa w Krukowie; g)Publiczna Szkoła Podstawowa w Pościeniu Wsi; h)Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach; i)Zespół Szkół w Duczyminie; j)Zespół Szkół w Krzynowłodze Wielkiej; k)Zespół Szkół w Zarębach; l)Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach; 7.Każdy z ww. płatników zawrze z Wykonawcą jedną umowę obejmującą wszystkie punkty poboru energii należące do płatnika. Dane niezbędne do zawarcia poszczególnych umów zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ. Płatnicy oczekują, że Wykonawca będzie wystawiał jedną fakturę rozliczeniową dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej należących do danego płatnika (szczegółowe rozliczenia poszczególnych PPE będą zawarte w załączniku do faktury), zgodnie z zestawieniem PPE stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8.Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności wynikające z procedury zmiany sprzedawcy w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi zamówienie: a.zgłoszenia właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, b.składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji oraz umów kompleksowych. 9.Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w zał. nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 10.Planowana przez zamawiającego ilość energii elektrycznej oraz moce umowna dla po-szczególnych PPE mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zmiany mogą dotyczyć: liczby punktów poboru energii, ilości energii, wielkości mocy umownej w przedziale w przypadku: a)rezygnacji z punktów poboru energii spowodowanej w szczególności przekazaniem, sprzedażą, wynajmem innemu właścicielowi, zamknięciem, likwidacją, b)powstania nowych punktów poboru energii lub przejęcia punktów poboru energii od innych podmiotów. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać według tych samych cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek taryfowych za usługi dystrybucji i na tych samych warunkach, które określone zostały w ofercie i treści SIWZ, c)zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną oraz moc w danym punkcie poboru energii..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną na dzień składania ofert i w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez wykazanie, że: Wykonawca posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną) z operatorem systemu dystrybucyjnego PGE Dystrybucja umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD w ramach usługi kompleksowej dla odbiorców w gospodarstwach domowych do obiektów Zamawiającego ważną na dzień składania ofert i w okresie obowiązywania umowy oraz zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną) z operatorem systemu dystrybucyjnego PGE Dystrybucja umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD w ramach usługi kompleksowej dla odbiorców innych niż odbiorcy w gospodarstwach domowych do obiektów Zamawiającego ważną na dzień składania ofert i w okresie obowiązywania umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 2)wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku akcyzowego, co spowoduje zmianę cen jednostkowych energii elektrycznej netto oraz wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 3)Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ w przypadku przeniesienia posiadania obiektu na rzecz innego podmiotu lub zamknięcia albo likwidacji obiektu. 4)Zamawiający ma prawo do zwiększenia liczby punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 5)Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wartości umowy w związku z zwiększeniem szacowanego zużycia energii elektrycznej. 6)Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana nazwy firmy i danych teleadresowych, 7)Zmiana danych określonych w pkt. 6 powoduje obowiązek niezwłocznego powiadomienia drugiej ze stron umowy w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, P. Artur Opalach, tel. (29) 7516552, fax. (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.