eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Warszawa: Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej
Numer ogłoszenia: 416434 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348580 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM (zwanego dalej Rozwiązaniem lub Systemem SIEM), a także świadczenie serwisu dla wdrożonego Rozwiązania. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowym, Oprogramowania wraz z Aktualizacjami, składającymi się na System SIEM, a także zakup niezbędnych pakietów suportowych producenta Rozwiązania na okres 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego; 2. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania w tym: 2.1. Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania; 2.2. Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla administratorów oraz operatorów wdrożonego Rozwiązania; 2.3. Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej, dostarczonej i opracowanej przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami OPZ oraz ze standardami Zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 2 do OPZ. 3. Świadczenie serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej dla wdrożonego Rozwiązania w okresie 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego. Zamówienie obejmuje także przeniesienie autorskich praw majątkowych lub udzielenie licencji do Oprogramowania oraz wytworzonej w toku realizacji przedmiotu zamówienia Dokumentacji (zgodnie z definicją zawartą w IPU), na warunkach wskazanych w IPU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniki nr 1 do SIWZ - OPZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: APIUS Technologies Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum), ul. Moniuszki 50, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
  • LINUX Polska Sp. z o.o. (Członek Konsorcjum), Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1057800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 676500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1057800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.