eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej
Numer ogłoszenia: 348580 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM wraz z 12-miesięczną usługą serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie systemu Security Information and Event Management - SIEM (zwanego dalej Rozwiązaniem lub Systemem SIEM), a także świadczenie serwisu dla wdrożonego Rozwiązania. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowym, Oprogramowania wraz z Aktualizacjami, składającymi się na System SIEM, a także zakup niezbędnych pakietów suportowych producenta Rozwiązania na okres 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego; 2. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania w tym: 2.1. Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania; 2.2. Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla administratorów oraz operatorów wdrożonego Rozwiązania; 2.3. Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej, dostarczonej i opracowanej przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami OPZ oraz ze standardami Zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 2 do OPZ. 3. Świadczenie serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej dla wdrożonego Rozwiązania w okresie 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego. Zamówienie obejmuje także przeniesienie autorskich praw majątkowych lub udzielenie licencji do Oprogramowania oraz wytworzonej w toku realizacji przedmiotu zamówienia Dokumentacji (zgodnie z definicją zawartą w IPU), na warunkach wskazanych w IPU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniki nr 1 do SIWZ - OPZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej trzy (3) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto każde, których przedmiotem było wdrożenie i serwisowanie przez okres minimum 6 miesięcy rozwiązań typu SIEM, przy czym zakres wdrożeń obejmował następujące prace: - zakup i dostarczenie rozwiązania wraz z platformą sprzętową, - instalację i konfigurację, - przygotowanie i realizację projektu monitorowania dla źródeł logów/danych, - przygotowanie raportów oraz reguł korelacyjnych; - przeprowadzenie szkolenia z zakresu wdrożonego rozwiązania SIEM. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe (dotyczy usługi serwisowania rozwiązań typu SIEM), Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku, tj. okres serwisowania rozwiązania typu SIEM do dnia składania ofert powinien być nie krótszy niż 6 miesięcy. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia: A. co najmniej czterema (4) osobami, zdolnymi do świadczeni usług wdrażania Rozwiązania SIEM, biegle posługującymi się językiem polskim, posiadającymi doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów SIEM w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 350.000,00 zł brutto każdy; B. co najmniej dwiema (2) osobami, biegle posługującymi się językiem polskim, które posiadają certyfikaty wydawane przez producenta Rozwiązania SIEM, potwierdzające umiejętności i wiedzę z zakresu oferowanego Rozwiązania; C. co najmniej dwiema (2) osobami, biegle posługującymi się językiem polskim, które posiadają doświadczenie z zakresu bezpieczeństwa systemów, potwierdzone certyfikatem CISA lub CISSP lub równoważnym; D. co najmniej jedną (1) osobą, biegle posługującą się językiem polskim, posiadającą doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, potwierdzone certyfikatem PRINCE 2 lub równoważnym. E. co najmniej dwiema (2) osobami, biegle posługującymi się językiem polskim, które posiadają certyfikaty ukończenia szkolenia z technologii oferowanego Rozwiązania SIEM. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez jedną osobę spełniania kwalifikacji określonych w więcej niż w jednym zakresie, opisanym w punkcie A, B,C, D,E.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa (Kancelaria Ogólna - parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia wynosi maksymalnie 18 miesięcy (słownie: osiemnaście miesięcy) od daty zawarcia umowy, w tym: a) zakup i wdrożenie Systemu SIEM - nie dłużej niż 6 miesięcy (słownie: sześć miesięcy) od daty zawarcia umowy, b) usługa serwisu i asysty technicznej - 12 miesięcy (słownie: dwanaście miesięcy) od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego dotyczącego dostawy i wdrożenia Systemu SIEM.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.