eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Kłodzko: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum
Numer ogłoszenia: 416072 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372362 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis, ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8677130, faks 074 8659166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie gmin (na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 3a ustawy Pzp).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 m-cy po dacie odbioru końcowego. Opis oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są również w projekcie będącym częścią SIWZ. Całość zamówienia zostanie wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami BHP, informacjami zawartymi w SIWZ oraz warunkami zawartej Umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy ponieważ w obiekcie prowadzone są prace budowlane. Dostawy będą prowadzone sukcesywnie z następującymi terminami: - wyposażenie pomieszczeń oznaczonych jako G12, G13, G07, G11 oraz archiwum do 14 dni od daty podpisania umowy - wyposażenie pozostałych pomieszczeń do 14 dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego (przewidywalna data od której będzie liczony termin 14 dni) - dostawa nie później jednak niż do 06.12.2012r. Dostawa oraz montaż będą mogły być przeprowadzane od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. W przypadku konieczności zmiany godzin oraz dni (sobota, niedziela) wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia terminu z zamawiającym z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Do oferty należy załączyć wizualizację w kolorze proponowanych mebli wraz z opisem produktów pod względem materiału i wymiarów. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania wszelkiej korespondencji związanej z realizacją przedmiotowego zadania zgodnie z zasadami promocji wynikającymi z dokumentu Wytyczne dla Wnioskodawcy Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis. Zestawienie wyposażenia - rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach przedstawia załącznik nr 1 i 2 do siwz. Poniższa lp odpowiada numeracji ww załącznikach. Kolor mebli - jasna olcha. Kolor foteli, foteli gabinetowych, oraz krzeseł konferencyjnych należy dobrać w kontraście do mebli /z wyłączeniem koloru czarnego oraz szarego/, kanapy koloru jasnego /obicia materiałowe z włączeniem skóry/. Wymiary mebli są wymiarami dostosowanymi do zaprojektowanych pomieszczeń oraz ich przeznaczenia /szafy - dokumenty, urządzenia biurowe/ - dopuszcza się jednak niewielkie /1-10mm/ odstępstwa od wskazanych za wyjątkiem mebli zlokalizowanych w pomieszczeniu G07. Wszystkie łączone elementy muszą być do siebie funkcjonalnie dopasowane. Biurka wysokości standardowej, kontenery stacjonarne, dostawki i łączniki dopasowane wysokością do biurek, Meble laminowane, wszystkie wąskie płaszczyzny okleinowane obrzeżem PCV. Wszystkie szafy aktowe z drzwiami z zamkami, kontenery z zamkiem centralnym. Fotele, fotele gabinetowe - obicia materiałowe z wyłączeniem skóry. Fotele gabinetowe podłokietniki z miękkimi nakładkami, kółka miękkie przystosowane do powierzchni panelowych. Meble wraz z uchwytami. Parter - zał nr 1 1. biurko 160/120 cm, stopy metalowe - szt. 4 2. kontener stacjonarny 43,4/60 cm - szt. 3 3A. szafa wysoka ubraniowa 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm -szt. 4 3B. szafa wysoka aktowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 3C. szafa wysoka aktowa w dolnej części zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 4. szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm - szt. 1 5. kontener stacjonarny 43,4/80 cm - szt. 3 6. biurko 180/120 cm, stopy metalowe - 1 7. kanapa 2-osobowa ok. 118/50 cm - 1 8. kanapa 3-osobowa ok. 168/51 cm - 1 9. stolik o śr. 80 cm, podstawa kolumnowa z blachy nierdzewnej - 1 10. fotel2 11. stół konferencyjny 100/300/75 cm, stelaż metalowy - 1 12. stolik 50/80/75 cm - 1 13. szafa pod ksero 2-drzwiowa 80,2/50/77,7 cm - 2 14. regały istniejące nie objęte zamówieniem 15. dostawka do biurka 100/90 cm, stopy metalowe - 1 16. biurko 140/80 cm - 1 17. łącznik 60/60 cm (blat + elementy łączące) - 1 18. szafa niska 2-drzwiowa z otwartą półką 80,2/38,5/112,9 cm - 1 19. szafka zabudowana 82/51/57 cm (wysokość dopasować do wybranej umywalki) - oprócz blatu, który jest w części budowlanej - 2 20. szafka stojąca zlewozmywakowa szer. 80 cm - bez blatu - 1 21. szafka narożna 90 cm - bez blatu - 1 22. szafka szer. 40 cm pod kuchenkę elektryczną dwupalnikową - bez blatu - 1 23. szafka stojąca szer. 60 cm - bez blatu + lodówka - 1 24. szafka stojąca szer. 60 cm - do dopasowania - bez blatu - 1 25. szafka wisząca przeszklona wys. min. 70 cm, szer. 80 cm - 2 26. wspólny blat laminowany dla szafek kuchennych szer.min. 60 cm i długość ok.. 360 cm - 1 27. fotel gabinetowy z kółkami i podłokietnikami, płynna regulacja siedziska i podłokietników, oparcie z wyprofilowaniem lędźwiowym - 6 28. krzesło konferencyjne z podłokietnikami z miękkim siedziskiem i oparciem - 19 29. miska ustępowa - nie objęta zamówieniem 30. umywalka ceramiczna - nie objęta zamówieniem 31. dozownik mydła w płynie ze stali nierdzewnej - nie objęty zamówieniem 32. podajnik ręczników papierowych ze stali nierdzewnej - nie objęty zamówieniem 33. podajnik papieru toaletowego - nie objęty zamówieniem Archiwum - piwnica zał nr 2 1. regały przesuwne z blachy gr. 0,8 mm 120x40x200 cm na wózku jezdnym z zamkiem umieszczonym po środku korby - 6 2. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzydłowymi z blachy gr. min. 0,8 mm 100x43,5x199 cm - 6 3. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzydłowymi z blachy gr. min. 0,8 mm 80x43,5x199 cm - 2 Dodatkowo w pomieszczeniu oznaczonym w zał. Nr 1 do siwz jako G13 oraz G10 zamówienie obejmuje mebel - szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm drzwi przeszklone w całości po 1 szt. w każdym pomieszczeniu oraz w pomieszczeniu G06 mebel - szafa wysoka aktowa w dolnej części zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm szt. 1. Przedmiotowe meble w zał. Nr 1 do siwz nie zostały zlokalizowane wizualnie lecz należy je ująć w przedmiotowym zamówieniu. W pomieszczeniu Go6 biurka przedzielone parawanem o wysokości minimum 40 cm. Wszystkie biurka powinny posiadać w blatach otwory na okablowanie teleinformatyczne /kabel komputerowy, telefoniczny, zasilający /.. Blaty biurek o grubości minimum 25 mm, biurka w pomieszczeniu G03-księgowość oraz G02-sekretariat z dolną wysuwaną półką na klawiaturę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy granice. Fundusz mikroprojektu w Euroregionie Glacensis.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barma Meble Biurowe sp. z o.o., ul. Chłodna 17, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50121,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51530,85

  • Oferta z najniższą ceną: 51530,85 / Oferta z najwyższą ceną: 84870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.