Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-28
Kłodzko: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum
Numer ogłoszenia: 372362 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis , ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8677130, faks 074 8659166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie gmin (na podstawie art. 3 ust.1 pkt 3a ustawy Pzp).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 m-cy po dacie odbioru końcowego. Opis oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są również w projekcie będącym częścią SIWZ. Całość zamówienia zostanie wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami BHP, informacjami zawartymi w SIWZ oraz warunkami zawartej Umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy ponieważ w obiekcie prowadzone są prace budowlane. Dostawy będą prowadzone sukcesywnie z następującymi terminami: - wyposażenie pomieszczeń oznaczonych jako G12, G13, G07, G11 oraz archiwum do 14 dni od daty podpisania umowy - wyposażenie pozostałych pomieszczeń do 14 dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego (przewidywalna data od której będzie liczony termin 14 dni) - dostawa nie później jednak niż do 06.12.2012r. Dostawa oraz montaż będą mogły być przeprowadzane od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. W przypadku konieczności zmiany godzin oraz dni (sobota, niedziela) wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia terminu z zamawiającym z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Do oferty należy załączyć wizualizację w kolorze proponowanych mebli wraz z opisem produktów pod względem materiału i wymiarów. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania wszelkiej korespondencji związanej z realizacją przedmiotowego zadania zgodnie z zasadami promocji wynikającymi z dokumentu Wytyczne dla Wnioskodawcy Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis. Zestawienie wyposażenia - rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach przedstawia załącznik nr 1 i 2 do siwz. Poniższa lp odpowiada numeracji ww załącznikach. Kolor mebli - jasna olcha. Kolor foteli, foteli gabinetowych, oraz krzeseł konferencyjnych należy dobrać w kontraście do mebli /z wyłączeniem koloru czarnego oraz szarego/, kanapy koloru jasnego /obicia materiałowe z włączeniem skóry/. Wymiary mebli są wymiarami dostosowanymi do zaprojektowanych pomieszczeń oraz ich przeznaczenia /szafy - dokumenty, urządzenia biurowe/ - dopuszcza się jednak niewielkie /1-10mm/ odstępstwa od wskazanych za wyjątkiem mebli zlokalizowanych w pomieszczeniu G07. Wszystkie łączone elementy muszą być do siebie funkcjonalnie dopasowane. Biurka wysokości standardowej, kontenery stacjonarne, dostawki i łączniki dopasowane wysokością do biurek, Meble laminowane, wszystkie wąskie płaszczyzny okleinowane obrzeżem PCV. Wszystkie szafy aktowe z drzwiami z zamkami, kontenery z zamkiem centralnym. Fotele, fotele gabinetowe - obicia materiałowe z wyłączeniem skóry. Fotele gabinetowe podłokietniki z miękkimi nakładkami, kółka miękkie przystosowane do powierzchni panelowych. Meble wraz z uchwytami. Parter - zał nr 1 1. biurko 160/120 cm, stopy metalowe - szt. 4 2. kontener stacjonarny 43,4/60 cm - szt. 3 3A. szafa wysoka ubraniowa 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm -szt. 4 3B. szafa wysoka aktowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 3C. szafa wysoka aktowa w dolnej części zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 4. szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm - szt. 1 5. kontener stacjonarny 43,4/80 cm - szt. 3 6. biurko 180/120 cm, stopy metalowe - 1 7. kanapa 2-osobowa ok. 118/50 cm - 1 8. kanapa 3-osobowa ok. 168/51 cm - 1 9. stolik o śr. 80 cm, podstawa kolumnowa z blachy nierdzewnej - 1 10. fotel2 11. stół konferencyjny 100/300/75 cm, stelaż metalowy - 1 12. stolik 50/80/75 cm - 1 13. szafa pod ksero 2-drzwiowa 80,2/50/77,7 cm - 2 14. regały istniejące nie objęte zamówieniem 15. dostawka do biurka 100/90 cm, stopy metalowe - 1 16. biurko 140/80 cm - 1 17. łącznik 60/60 cm (blat + elementy łączące) - 1 18. szafa niska 2-drzwiowa z otwartą półką 80,2/38,5/112,9 cm - 1 19. szafka zabudowana 82/51/57 cm (wysokość dopasować do wybranej umywalki) - oprócz blatu, który jest w części budowlanej - 2 20. szafka stojąca zlewozmywakowa szer. 80 cm - bez blatu - 1 21. szafka narożna 90 cm - bez blatu - 1 22. szafka szer. 40 cm pod kuchenkę elektryczną dwupalnikową - bez blatu - 1 23. szafka stojąca szer. 60 cm - bez blatu + lodówka - 1 24. szafka stojąca szer. 60 cm - do dopasowania - bez blatu - 1 25. szafka wisząca przeszklona wys. min. 70 cm, szer. 80 cm - 1 26. wspólny blat laminowany dla szafek kuchennych szer.min. 60 cm i długość ok.. 360 cm - 1 27. fotel gabinetowy z kółkami i podłokietnikami, płynna regulacja siedziska i podłokietników, oparcie z wyprofilowaniem lędźwiowym - 6 28. krzesło konferencyjne z podłokietnikami z miękkim siedziskiem i oparciem - 19 29. miska ustępowa - nie objęta zamówieniem 30. umywalka ceramiczna - nie objęta zamówieniem 31. dozownik mydła w płynie ze stali nierdzewnej - nie objęty zamówieniem 32. podajnik ręczników papierowych ze stali nierdzewnej - nie objęty zamówieniem 33. podajnik papieru toaletowego - nie objęty zamówieniem Archiwum - piwnica zał nr 2 1. regały przesuwne z blachy gr. 0,8 mm 120x40x200 cm na wózku jezdnym z zamkiem umieszczonym po środku korby - 8 2. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzydłowymi z blachy gr. min. 0,8 mm 100x43,5x199 cm - 6 3. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzydłowymi z blachy gr. min. 0,8 mm 80x43,5x199 cm - 2 Dodatkowo w pomieszczeniu oznaczonym w zał. Nr 1 do siwz jako G13 oraz G10 zamówienie obejmuje mebel - szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm częściowo przeszklona po 1 szt. w każdym pomieszczeniu oraz w pomieszczeniu G06 mebel - szafa wysoka aktowa w dolnej części zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm szt. 1. Przedmiotowe meble w zał. Nr 1 do siwz nie zostały zlokalizowane wizualnie lecz należy je ująć w przedmiotowym zamówieniu. W pomieszczeniu Go6 biurka przedzielone parawanem o wysokości minimum 40 cm. Wszystkie biurka powinny posiadać w blatach otwory na okablowanie teleinformatyczne /kabel komputerowy, telefoniczny, zasilający /..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto, polegającej na dostawie i montażu mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączaniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie; ocena warunki nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy załączyć wizualizację w kolorze proponowanych mebli wraz z opisem produktów pod względem materiału i wymiarów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale osobowym innych podmiotów w sposób opisany w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. obowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
konieczności wykonania robót zamiennych lub korekta wymiarów wynikła podczas montażu nie będąca jednocześnie błędem wykonawcy, a także zaniechaniu poszczególnych robót, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania i wynikającej stąd zmiany, zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia uwarunkowanych względami technologicznymi (uzasadnienie musi być poparte odpowiednim dokumentem wykonywanym na koszt wykonawcy), zdarzeniem losowym (wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności) lub koniecznością przedłużającego się zakończenia terminu zakończenia prowadzonych robót budowlanych w pomieszczeniach objętych zamówieniem. Wszystkie postanowienia dotyczące zmian warunków umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: euroregion-glacensis.ng.pl, funduszmikroprojektow.ng.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy granice.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.