eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobieszowice › Część I - PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Dobieszowice: Część I - PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 415658 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Kościuszki 25 C, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 287 78 63, faks 32 287 78 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bobrowniki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI -SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH- dla 8 osób Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników podstawowych czynności niezbędnych do wykonywania zawodu sprzedawcy oraz nabycie umiejętności obsługi kas fiskalnych. Program szkolenia powinien obejmować: obsługę kas fiskalnych - rodzaje urządzeń fiskalnych, podmiotowy i przedmiotowy obowiązek stosowania kas fiskalnych, użycie kas fiskalnych w praktyce, raporty kas fiskalnych, prawne aspekty sprzedaży, fakturowanie i dokumentowanie sprzedaży, zasady identyfikacji fałszywych znaków pieniężnych, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, aspekty higieniczno - sanitarne. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną Minimum 48 godzin lekcyjnych szkolenia. FLORYSTYKA dla 5 osób Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania kompozycji roślinnych o różnej tematyce. W ramach szkolenia uczestnik powinien zdobyć wiedzę na temat: dekoracje roślinne, od niewielkich kompozycji do rozwiązań przestrzennych, podnoszących estetykę otoczenia; kompleksową dekoracją wnętrz, stosując rośliny ozdobne cięte i doniczkowe; wykorzystując w swojej pracy zasady kompozycji plastycznej oraz wiedzę dotyczącą sposobów zagospodarowania przestrzeni oraz dekoracji wnętrz. - wykonywanie projektów dekoracji roślinnych, przygotowywanie materiału roślinnego, suszu i sztucznych roślin do wykonania dekoracji, wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu, utrwalanie roślin różnymi metodami, pakowanie i transport gotowych kompozycji, stylizacja wnętrz materiałem roślinnym. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną Minimum 60 godzin lekcyjnych szkolenia. SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI dla 5 osób Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zakresie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień. Minimalny zakres kursu: podstawy elektrotechniki, przepisy BHP, budowa maszyn -koparek, silników spalinowych-, elementy hydrauliki, technologia robót dokumentacja techniczna - zajęcia praktyczne. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Minimum 176 godzin lekcyjnych szkolenia. OPIEKA NAD DZIECKIEM I OSOBĄ STARSZĄ dla 4 osób Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników projektu do zawodu opiekunki dla dzieci i nad osobą starszą. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Program szkolenia powinien obejmować m. in.: anatomia i fizjologia dziecka, opieka nad dzieckiem trudnym, nadpobudliwym, niepełnosprawnym, profilaktyka zdrowotna i prawidłowa dieta, psychologia wychowawcza i rozwojowa wieku dziecięcego, rola i zadania opiekunki dziecięcej - sylwetka opiekunki, twórcze wychowanie dziecka - gry i zabawy ruchowe, literatura dziecięca i współpraca z rodzicami, zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, najnowsze koncepcje pedagogiczne i psychologiczne wychowania małego dziecka, anatomia i fizjologia wieku podeszłego -obserwacja chorego, pomiar parametrów-, pielęgnacja chorych oraz zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, rola opiekuna osób starszych - sylwetka opiekuna, wybrane zagadnienia z farmakologii i psychologii społecznej medycyny, zagadnienia związane ze starzeniem się organizmu, opieka nad umierającymi i towarzyszenie śmierci, zasady żywienia ludzi starszych, warsztaty psychologiczne i aktywizacyjne Szkolenie powinno trwać minimum 70 godzin lekcyjnych. KURS OBSŁUGI BIURA I SEKRETARIATU dla 2 osób Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w biurze i sekretariacie z umiejętnością obsługi komputera. Pakiet szkoleniowy powinien zawierać oprócz wiedzy teoretycznej z zakresu spraw biurowych, praktyczną naukę obsługi programów Word, Excel, Power Point oraz Internetu, obsługi poczty elektronicznej oraz poruszania się po sieci Internet, jak i kalendarza spotkań. Ponadto celem szkolenia będzie min. omówienie zasad pracy w sekretariacie, obiegu dokumentów, prowadzenia rozmów telefonicznych Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną Minimum 60 godzin lekcyjnych szkolenia. KURS KOMPUTEROWY dla 2 osób Celem szkolenia jest nabycie umiejętności obsługi programów Word, Excel, Power Point oraz Internetu na poziomie średniozaawansowanym, w tym przede wszystkim formatowania tekstów i posługiwania się szablonami, przygotowania prezentacji multimedialnych, komunikacji przez Internet m. in. obsługi poczty elektronicznej oraz poruszania się po sieci Internet oraz obsługi systemu operacyjnego i aplikacji biurowych. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Minimum 40 godzin lekcyjnych szkolenia. KURS KOSMETYCZNY dla 2 osób Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania kosmetyki. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. W programie kursu powinno znaleźć się m. in: specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym, budowa, funkcje i choroby skóry, pielęgnacja cery, henna, regulacja brwi, masaż twarzy, szyi i dekoltu, drenaż limfatyczny, masaż relaksacyjny i wygładzający zmarszczki, zabiegi z zastosowaniem maseczek pielęgnacyjnych, depilacja ciała paskowa i bezpaskowa metodą ciepłego wosku, przekłuwanie uszu i oczyszczanie cery, zabiegi z zastosowaniem prądów -galwanizacja, jontoforeza, darsonwalizacja-, mikrodermabrazja diamentowa, peelingi, zabiegi antycellulitowe oraz relaksacyjne. Kurs powinien trwać minimum 50 godzin lekcyjnych, 40 godzin to zajęcia praktyczne, a pozostałe 10 godzin kursu to zajęcia teoretyczne. KURS WIZAŻU I STYLIZACJI PAZNOKCI dla 2 osób Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania profesjonalnego makijażu i stylizacji paznokci. Program szkolenia oraz zagadnienia merytoryczne: KURS WIZAŻU zapoznanie się z właściwościami i cechami skóry. analiza kolorystyczna urody, charakterystyka i kształt twarzy, omówienie cech dobrego makijażu, zapoznanie się z przyborami do wizażu -pędzle i akcesoria-, omówienie kosmetyków do wizażu i poszczególnych rodzajów makijażu makijaż naturalny, dzienny, wieczorowy, biznesowy, ślubny, wieczorowy, dymny -smoky-eyes- wykonanie wszystkich makijaży KURS STYLIZACJI PAZNOKCI MANICURE: zasady dezynfekcji, budowa paznokcia, choroby paznokci i skóry, manicure klasyczny - cążki, pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni, manicure SPA, rekonstrukcja paznokci naturalnych, metoda akrylowa i żelowa PEDICURE: pedicure klasyczny - cążki, metoda akrylowa i żelowa ZDOBIENIA: zatapianie ozdób w akrylu, zdobienia lakierami i farbkami akrylowymi, aplikacja ozdób np. brokaty, cyrkonie, cekiny, hologramy inne Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Szkolenie powinno trwać minimum 64 godzin lekcyjnych tj. 32 godz. wizażu i 32 godz. stylizacji paznokci. KURS KSIĘGOWO - KADROWY dla 1 osoby Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w księgowości z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowych. Pakiet szkoleniowy powinien zawierać m.in. oprócz wiedzy teoretycznej z zakresu spraw księgowych, praktyczną naukę dokonywania operacji na kontach, naliczania i ewidencjonowania podatków, sporządzania i wykorzystywania dokumentów księgowych, sprawozdań finansowych, prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów, dokumentowanie i ewidencja, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, karta podatkowa, wypełnianie deklaracji podatkowej, współpraca z ZUS za pośrednictwem programu Płatnik. Prowadzenie spraw kadrowych, zakładanie teczek osobowych z podziałem na grupy A,B,C, sporządzanie umów o pracę, tworzenie zakresów czynności i innych niezbędnych dokumentów dla osób nowo przyjętych. Szczegółowe zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi zasad naliczania i udzielania urlopów wypoczynkowych. Zdobycie umiejętności wyliczania wynagrodzenia za urlop wypoczynkowy i ekwiwalentu za niewykorzystany urlop w różnych sytuacjach i różnych składnikach wynagrodzenia Zapoznanie z takimi aspektami czasu pracy. Zapoznanie z zasadami wyliczania wynagrodzenia za godziny nadliczbowe. Program szkolenia - minimum 100 godzin w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych przy wykorzystaniu programów komputerowych W trakcie zajęć praktycznych -50 godzin, dotyczy prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, programu Płatnik - wykonawca zapewnia 1 stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia. KURS WYCHOWAWCY KOLONIJNEGO dla 1 osoby. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień do pracy w charakterze wychowawcy/opiekuna na koloniach, obozach, zimowiskach i innych formach zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej. Program kursu powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 lutego 1997 r. -Dz. U. nr 18 poz. 102- zawarty jest -program kursu przygotowawczego dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży-, m. in.: Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży. Organizacja zajęć w placówce wypoczynku. Planowanie pracy wychowawczo-opiekuńczej. Obowiązki wychowawcy grupy. Wychowanie fizyczne i sport w placówce wypoczynku. Turystyka i krajoznawstwo. Zajęcia kulturalno-oświatowe. Zajęcia praktyczno-techniczne. Prace społecznie użyteczne. Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników placówek wypoczynku. Kurs trwa minimum 36 godzin lekcyjnych: 18 godzin wykłady i 18 godz. ćwiczenia. KURS JĘZYKA MIGOWEGO I i II stopnia dla 1 osoby Celem kursów języka migowego jest: praktyczne opanowanie daktylkografii i ideografii. W wyniku zorganizowanego procesu kształcenia słuchacz powinien: poznać podstawy problematyki środowiska osób niesłyszących w zakresie stosowania różnych środków technicznych, komunikowania się z osobami głuchymi oraz pracy tłumacza języka migowego, opanować praktycznie ok. 1100 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z zasadami systemu języka migowego samodzielnie formułować i przekazywać informacje w systemie językowo-migowym. Kurs języka migowego powinien trwać: I stopień podstawowy -60 godzin lekcyjnych II stopień doskonalący -60 godzin lekcyjnych SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI SPAWACZ M/G dla 1 osoby Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie spawacz metodami: MAG 135 - spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych CO2, argon MIG 131 - spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów obojętnych -argon Kursy spawania powinny być zorganizowane na podstawie atestu uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Kurs powinien obejmować minimum 100 godzin lekcyjnych. Osoby kończące kurs otrzymują: Zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz Książkę spawacza wydaną przez Instytut Spawalnictwa. KURS KONSERWACJI POWIERZCHNI PŁASKICH I OBSŁUGA URZĄDZEŃ SPRZĄTAJĄCYCH -sprzątaczka dla 1 osoby Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności konserwatora powierzchni płaskich -sprzątaczki - która zajmuje się zawodowo sprzątaniem, czyli utrzymaniem czystości i porządku - w biurach, hotelach, placówkach handlowych, obiektach przemysłowych lub w domach prywatnych. Szkolenie powinno zawierać następujący zakres tematyczny: zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, zasady bezpiecznej pracy przy maszynach nowoczesne urządzenia sprzątające oraz środki czyszczące oraz rodzaje obiektów i specyfikacja ich sprzątania praktyczna obsługa i wykorzystanie nowoczesnych urządzeń sprzątających Liczba godzin szkolenia ogółem min 70 godzin lekcyjnych Wszystkie w/w szkolenia teoretyczne powinno być przeprowadzone w Gminie Bobrowniki lub w ościennym mieście lub gminie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla osób bezrobotnych do 50 % wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ - na podstawie certyfikatów, zaświafczeń i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie porzedstawionej oferty zgodnie z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na podstawie SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl; http://ops.bobrowniki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach realizacji projektu systemowego Szansa na lepszą przyszłość Priorytet 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.