eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Wałbrzych: Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 41555 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12077 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a.stworzenie dwujęzycznej w języku polskim i angielskim strony internetowej Projektu, b.prowadzenie strony internetowej Projektu, w tym podstrony dla każdego z 10 Partnerów, w języku polskim i angielskim. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zapisami Załącznika nr 4 pn. Wymogi dotyczące Informacji i Promocji do Regulacji w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG oraz zapisami Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej zawierającego porady i praktyczne wskazówki na temat sposobu prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w projektach dofinansowanych z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie koncepcji graficznej : 1.1.wymagane są min. 2 koncepcje graficzne witryny do przedstawienia do wyboru dla Zamawiającego, 1.2.grafika przewidziana do zastosowania w witrynie musi nawiązywać do tematyki projektu, 1.3.dopuszczalne jest osadzanie grafiki statycznej oraz animacji Flash, 1.4.szkielet witryny ma być oparty na następującym schemacie Rysunek 1 Schemat szkieletu witryny internetowej Logotyp projektu Baner graficzny związany z tematyką projektu Menu nawigacja Treść danej podstrony Stopka zgodna z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, zawierająca logotyp i informację o dofinansowaniu 1.5.znaki graficzne zgodne z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 1.6.koncepcja graficzna witryny ma być przedstawiona do akceptacji Zamawiającego w postaci jednostronicowych wydruków lub plików graficznych prezentujących wygląd witryny w możliwych konfiguracjach zawartości. 1.7.minimalna zawartość informacyjna: informacje o projekcie, cele , ogólny harmonogram działań; informacje o postępie we wdrażaniu projektu, osiągniętych rezultatach, materiały promocyjne oraz informacyjne na temat opieki okołoporodowej, informacje o współpracy z podmiotami z Państw-Darczyńców; zdjęcia z realizacji projektu i opisy zrealizowanych działań zarówno części inwestycyjnej i nieinwestycyjnej; dane kontaktowe i informacje o osobach odpowiadających za realizację projektu kadra zarządzająca oraz personel medyczny odpowiadający za poszczególne komponenty medyczne w projekcie, osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych; odniesienie do Programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych oraz funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2.System zarządzania treścią CMS musi posiadać następujące cechy : 2.1.CMS musi być napisany w języku skryptowym PHP z wykorzystaniem bazy danych MySQL, 2.2.CMS musi generować kod źródłowy strony o następujących wymaganiach : 2.2.1.zgodność ze specyfikacją W3C XHTML 1.0 lub nowszy, 2.2.2.wykorzystanie kaskadowych arkuszy stylów CSS 2.2.3.poprawne wyświetlanie strony najpopularniejszych przeglądarkach posiadających na terenie Polski udział większy niż 5%zgodnie z rankingiem publikowanym pod adresem http:ranking.plplrankingsweb-browsers.html, 2.3. niedozwolone jest użycie technologii Flash do prezentacji menu i treści strony, 2.4.administrator portalu musi mieć możliwość definiowania hierarchicznego menu służącego do nawigacji a przynajmniej 10 kategorii głównych oraz minimum dwóch poziomów po 10 kategorii podrzędnych, 2.5. administrator portalu musi mieć możliwość definiowania użytkowników z określeniem uprawnień dotyczących redagowania treści w następującym zakresie: 2.5.1.tworzenie nowych treści, 2.5.2.modyfikacja istniejących treści, 2.5.3.usuwanie treści, 2.5.4.publikacji treści, 2.6.system musi posiadać dedykowany moduł zarządzania repozytorium plików dostępnych dla treści portalu na serwerze np. pliki graficzne, dokumenty itp.; moduł musi umożliwiać: 2.6.1.przechowywanie plików w dedykowanym katalogu na serwerze, 2.6.2.tworzenie wirtualnych katalogów w celu organizacji plików, 2.6.3.przenoszenie plików pomiędzy wirtualnymi katalogami nie zmieniające dowiązań w istniejących artykułach, 2.6.4.dodawanie plików do wskazanego katalogu wirtualnego, 2.6.5.przeglądanie plików we wskazanym katalogu wirtualnym, 2.6.6.usuwanie plików powoduje przesunięcie ich do dedykowanego wirtualnego katalogu np. kosz, 2.6.7.dostęp do kosza posiada wyłącznie administrator, 2.6.8.usunięcie pliku z kosza powoduje usunięcie pliku fizycznie z dysku, 2.7. publikacja treści strony musi być realizowana przy pomocy dedykowanego panelu redakcyjnego, do którego dostęp jest możliwy po zalogowaniu zgodnie z uprawnieniami wymienionymi w p. 2.6., 2.8.panel redakcyjny musi umożliwiać: 2.8.1.utworzenie nowego artykułu w dowolnym miejscu w hierarchii menu, 2.8.2.przeniesienie dowolnego istniejącego artykułu w dowolne miejsce w hierarchii menu, 2.8.3.edycjęmodyfikację dowolnego istniejącego artykułu 2.9.narzędzie przeznaczone do redagowania i publikacji artykułów musi umożliwiać edycję treści bez znajomości kodu XHTML i pokrewnych przy użyciu osadzonego edytora z uwzględnieniem formatowania dowolnego fragmentu tekstu w następującym zakresie: 2.9.1.ustalanie rozmiaru czcionki, 2.9.2.ustalanie atrybutów czcionki pogrubienie, pochylenie, podkreślenie, 2.9.3.określanie koloru tekstu, 2.9.4.pozycjonowanie tekstu do lewej, do prawej, centralnie, wyjustowany, 2.9.5.tworzenie list numerowanych, 2.9.6.tworzenie list wypunktowanych, 2.9.7.umieszczanie w tekście grafiki poprzez wybranie jej z repozytorium wskazanego w p. 2.6., 2.9.8.umieszczanie w tekście odnośnika do dokumentu poprzez wybranie dokumentu z repozytorium wskazanego w p. 2.6. , 2.9.9.umieszczanie odnośników w formacie adresu URL automatycznie konwertowanego na link aktywny, 3.Wykonawca w ramach tego zadania musi przygotować banery w postaci plików graficznych oraz skojarzony z nimi kod XHTML gotowy do umieszczenia w innych witrynach jako graficzny odnośnik do głównej strony przygotowywanego portalu : 3.1. banery muszą być dostępne w następujących rozmiarach : 3.1.1.120 × 90 pikseli, 3.1.2.125 × 125 pikseli, 3.1.3.468 × 60 pikseli, 3.2. Wykonawca musi w zainstalowanym systemie CMS stworzyć artykuł podstronę zawierającą gotowe do wykorzystania przez podmioty zewnętrzne fragmenty kodu XHTML generujące odnośnik graficzny do portalu zgodnie z p.3.1. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie i wstępna konfiguracja systemu zarządzania treścią CMS czyli : 4.1. przygotowanie i przekazanie Liderowi wykazu bibliotek i rozszerzeń środowiska niezbędnych do pracy systemu, 4.2.przeniesienie plików CMS do wskazanego przez Lidera katalogu na serwerze, 4.3.inicjalizacja bazy danych CMS, 4.4.utworzenie w systemie użytkownika o uprawnieniach administratora oraz przekazanie danych tego konta Liderowi, 4.5.przeprowadzenie instruktażu wskazanej przez Lidera osoby w zakresie obsługi systemu i administrowania systemem, 4.6.przeprowadzenie instruktażu dla przedstawicieli Partnerów w zakresie korzystania z systemu. 5.Strona internetowa oraz wszelkie informacje maja być dostępne w języku polskim i języku angielskim. 6.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 6.1.opracowywanie treści na podstawie materiałów otrzymanych od Partnerów; 6.2.redagowanie treści przekazywanych przez Partnerów; 6.3.tłumaczenie opracowanych lub zredagowanych treści z języka polskiego na język angielski lub z języka angielskiego na język polski; 6.4.publikowanie treści w języku polskim i angielskim na stronie internetowej (odpowiednio na stronie internetowej prowadzonej w polskiej wersji językowej i stronie internetowej prowadzonej w angielskiej wersji językowej; 6.5.administrowanie zawartością strony internetowej; 6.6.prowadzenie działań promocyjnych online: wymiana linków i informacji o projekcie z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. 7.Przez treści rozumieć należy całą zawartość informacyjną strony internetowej, w tym w szczególności artykuły, newsy, notki, zdjęcia, grafiki, filmy, plakaty, ulotki, nagrania audio, itp. 8.Wykonawca na podstawie wzorów raportów, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ opracuje system do zbierania informacji niezbędnych do prowadzenia projektu, system generowania i raportowania zebranych informacji. Informacje będą zbierane z podziałem dla każdej jednostki, badania, lekarza itd. osobno. 9.Przygotowany system będzie działał jako podstrona strony głównej strony www z autoryzacją, logowaniem zdarzeń i raportowaniem. 10.W aplikacji musi istnieć moduł obsługi raportów: 10.1. Wykonawca musi przygotować system formularzy tabelarycznych do wprowadzania wartości liczbowych i tekstowych przez uprawnionych użytkowników, 10.2. wzory formularzy (wraz z zakresem gromadzonych danych) stanowią załącznik nr 10 do SIWZ, 10.3. Wykonawca musi po opracowaniu formularzy przygotować w module raporty na podstawie gromadzonych danych, 10.4. Wykonawca musi przygotować w module raporty zbiorcze zawierające dane zagregowane na podstawie gromadzonych danych dla każdego rodzaju formularzy osobno sposób agregacji zostanie przekazany do 7 dni od dnia podpisania umowy, 10.5. raporty oraz raporty zbiorcze muszą być generowane na życzenie uprawnionych użytkowników, 10.6. moduł musi być dostępny dla uprawnionych użytkowników, 10.7. moduł musi umożliwiać obsługę uprawnień co najmniej w następującym zakresie: 10.7.1.dostęp użytkownika wyłącznie do wypełnionych przez niego formularzy, 10.7.2.dostęp użytkownika wyłącznie do utworzonych przez niego raportów, 10.7.3.dostęp użytkownika do wszystkich formularzy, 10.7.4.dostęp użytkownika do zbiorczych raportów, 10.8. musi istnieć możliwość podglądu i wydruku każdego raportu, 10.9. musi być możliwy eksport raportów co najmniej do następujących formatów: PDF, RTF, TXT, XML, 10.10.musi istnieć możliwość modyfikacji formularzy i raportów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 11.Do stworzenia w/w systemu Wykonawca wykorzysta mechanizmy bazodanowe. 12.System musi posiadać panel administracyjny do zarządzania użytkownikami oraz przypisywania ról w systemie. 13.Strona będzie zainstalowana na serwerze hostingowym Active24 Zamawiający posiada wykupioną usługę Active Business, parametry usługi dostępne są pod adresem https:active24.plserweryporównanie-parametrów. Lider zapewni serwer, domenę i jej utrzymanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mechanizm Finansowy EOG 2009-2014 i Norweski Mechanizm Finansowy 2009-2014.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Baliński Ad360, ul. Gawrzyłowska 31b/21, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89111,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16728,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16728,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.