eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzych › Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Ma³yDolno¶l±zak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnoslaskiego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-01-28

Wa³brzych: Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Ma³yDolno¶l±zak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnoslaskiego
Numer og³oszenia: 12077 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Po³o¿niczy im. E. Biernackiego w Wa³brzychu , ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wa³brzych, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utworzenie i prowadzenie strony internetowej projektu pn. Ma³yDolno¶l±zak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnoslaskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a.stworzenie dwujêzycznej w jêzyku polskim i angielskim strony internetowej Projektu, b.prowadzenie strony internetowej Projektu, w tym podstrony dla ka¿dego z 10 Partnerów, w jêzyku polskim i angielskim. Przedmiot zamówienia musi byæ zgodny z zapisami Za³±cznika nr 4 pn. Wymogi dotycz±ce Informacji i Promocji do Regulacji w sprawie wdra¿ania funduszy norweskich i EOG oraz zapisami Podrêcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej zawieraj±cego porady i praktyczne wskazówki na temat sposobu prowadzenia dzia³añ informacyjno-promocyjnych w projektach dofinansowanych z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie koncepcji graficznej: 1.1.wymagane s± min. 2 koncepcje graficzne witryny do przedstawienia do wyboru dla Zamawiaj±cego, 1.2.grafika przewidziana do zastosowania w witrynie musi nawi±zywaæ do tematyki projektu, 1.3.dopuszczalne jest osadzanie grafiki statycznej oraz animacji Flash, 1.4.szkielet witryny ma byæ oparty na nastêpuj±cym schemacie Rysunek 1 Schemat szkieletu witryny internetowej Logotyp projektu Baner graficzny zwi±zany z tematyk± projektu Menu nawigacja Tre¶æ danej podstrony Stopka zgodna z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, zawieraj±ca logotyp i informacjê o dofinansowaniu 1.5.znaki graficzne zgodne z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 1.6.koncepcja graficzna witryny ma byæ przedstawiona do akceptacji Zamawiaj±cego w postaci jednostronicowych wydruków lub plików graficznych prezentuj±cych wygl±d witryny w mo¿liwych konfiguracjach zawarto¶ci. 1.7.minimalna zawarto¶æ informacyjna: informacje o projekcie; cele; ogólny harmonogram dzia³añ; informacje o postêpie we wdra¿aniu projektu, osi±gniêtych rezultatach, materia³y promocyjne oraz informacyjne na temat opieki oko³oporodowej, informacje o wspó³pracy z podmiotami z Pañstw-Darczyñców; zdjêcia z realizacji projektu i opisy zrealizowanych dzia³añ zarówno czê¶ci inwestycyjnej i nieinwestycyjnej, dane kontaktowe i informacje o osobach odpowiadaj±cych za realizacjê projektu kadra zarz±dzaj±ca oraz personel medyczny odpowiadaj±cy za poszczególne komponenty medyczne w projekcie, osoby odpowiedzialne za prowadzenie dzia³añ informacyjnych i promocyjnych, odniesienie do Programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych oraz funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2.System zarz±dzania tre¶ci± (CMS) musi posiadaæ nastêpuj±ce cechy : 2.1.CMS musi byæ napisany w jêzyku skryptowym PHP z wykorzystaniem bazy danych MySQL, 2.2.CMS musi generowaæ kod ¼ród³owy strony o nastêpuj±cych wymaganiach 2.2.1. zgodno¶æ ze specyfikacj± W3C XHTML 1.0 lub nowszy, 2.2.2. wykorzystanie kaskadowych arkuszy stylów CSS 2.2.3. poprawne wy¶wietlanie strony najpopularniejszych przegl±darkach posiadaj±cych na terenie Polski udzia³ wiêkszy ni¿ 5% zgodnie z rankingiem publikowanym pod adresem http:ranking.pl pl rankings web-browsers.html, 2.3.niedozwolone jest u¿ycie technologii Flash do prezentacji menu i tre¶ci strony, 2.4.administrator portalu musi mieæ mo¿liwo¶æ definiowania hierarchicznego menu s³u¿±cego do nawigacji a przynajmniej 10 kategorii g³ównych oraz minimum dwóch poziomów po 10 kategorii podrzêdnych, 2.5.administrator portalu musi mieæ mo¿liwo¶æ definiowania u¿ytkowników z okre¶leniem uprawnieñ dotycz±cych redagowania tre¶ci w nastêpuj±cym zakresie: 2.5.1. tworzenie nowych tre¶ci, 2.5.2. modyfikacja istniej±cych tre¶ci, 2.5.3. usuwanie tre¶ci, 2.5.4. publikacji tre¶ci, 2.6.system musi posiadaæ dedykowany modu³ zarz±dzania repozytorium plików dostêpnych dla tre¶ci portalu na serwerze np. pliki graficzne, dokumenty itp.; modu³ musi umo¿liwiaæ: 2.6.1. przechowywanie plików w dedykowanym katalogu na serwerze, 2.6.2. tworzenie wirtualnych katalogów w celu organizacji plików, 2.6.3. przenoszenie plików pomiêdzy wirtualnymi katalogami nie zmieniaj±ce dowi±zañ w istniej±cych artyku³ach, 2.6.4. dodawanie plików do wskazanego katalogu wirtualnego, 2.6.5. przegl±danie plików we wskazanym katalogu wirtualnym, 2.6.6. usuwanie plików powoduje przesuniêcie ich do dedykowanego wirtualnego katalogu np. kosz, 2.6.7. dostêp do kosza posiada wy³±cznie administrator, 2.6.8. usuniêcie pliku z kosza powoduje usuniêcie pliku fizycznie z dysku, 2.7.publikacja tre¶ci strony musi byæ realizowana przy pomocy dedykowanego panelu redakcyjnego, do którego dostêp jest mo¿liwy po zalogowaniu zgodnie z uprawnieniami wymienionymi w p. 2.6., 2.8. panel redakcyjny musi umo¿liwiaæ: 2.8.1. utworzenie nowego artyku³u w dowolnym miejscu w hierarchii menu, 2.8.2. przeniesienie dowolnego istniej±cego artyku³u w dowolne miejsce w hierarchii menu, 2.8.3. edycjê modyfikacjê dowolnego istniej±cego artyku³u 2.9. narzêdzie przeznaczone do redagowania i publikacji artyku³ów musi umo¿liwiaæ edycjê tre¶ci bez znajomo¶ci kodu X HTML i pokrewnych przy u¿yciu osadzonego edytora z uwzglêdnieniem formatowania dowolnego fragmentu tekstu w nastêpuj±cym zakresie: 2.9.1. ustalanie rozmiaru czcionki, 2.9.2. ustalanie atrybutów czcionki pogrubienie, pochylenie, podkre¶lenie, 2.9.3. okre¶lanie koloru tekstu, 2.9.4. pozycjonowanie tekstu do lewej, do prawej, centralnie, wyjustowany, 2.9.5. tworzenie list numerowanych, 2.9.6. tworzenie list wypunktowanych, 2.9.7. umieszczanie w tek¶cie grafiki poprzez wybranie jej z repozytorium wskazanego w p. 2.6., 2.9.8. umieszczanie w tek¶cie odno¶nika do dokumentu poprzez wybranie dokumentu z repozytorium wskazanego w p. 2.6. , 2.9.9. umieszczanie odno¶ników w formacie adresu URL automatycznie konwertowanego na link aktywny, 3.Wykonawca w ramach tego zadania musi przygotowaæ banery w postaci plików graficznych oraz skojarzony z nimi kod XHTML gotowy do umieszczenia w innych witrynach jako graficzny odno¶nik do g³ównej strony przygotowywanego portalu : 3.1.banery musz± byæ dostêpne w nastêpuj±cych rozmiarach : 3.1.1. 120 × 90 pikseli, 3.1.2. 125 × 125 pikseli, 3.1.3. 468 × 60 pikseli, 3.2. Wykonawca musi w zainstalowanym systemie CMS stworzyæ artyku³ podstronê zawieraj±c± gotowe do wykorzystania przez podmioty zewnêtrzne fragmenty kodu XHTML generuj±ce odno¶nik graficzny do portalu zgodnie z p.3.1. 4.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y przygotowanie i wstêpna konfiguracja systemu zarz±dzania tre¶ci± CMS czyli : 4.1. przygotowanie i przekazanie Liderowi wykazu bibliotek i rozszerzeñ ¶rodowiska niezbêdnych do pracy systemu, 4.2.przeniesienie plików CMS do wskazanego przez Lidera katalogu na serwerze, 4.3.inicjalizacja bazy danych CMS, 4.4.utworzenie w systemie u¿ytkownika o uprawnieniach administratora oraz przekazanie danych tego konta Liderowi, 4.5.przeprowadzenie instrukta¿u wskazanej przez Lidera osoby w zakresie obs³ugi systemu i administrowania systemem, 4.6.przeprowadzenie instrukta¿u dla przedstawicieli Partnerów w zakresie korzystania z systemu. 5.Strona internetowa oraz wszelkie informacje maja byæ dostêpne w jêzyku polskim i jêzyku angielskim. 6.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci: 6.1.opracowywanie tre¶ci na podstawie materia³ów otrzymanych od Partnerów; 6.2.redagowanie tre¶ci przekazywanych przez Partnerów; 6.3.t³umaczenie opracowanych lub zredagowanych tre¶ci z jêzyka polskiego na jêzyk angielski lub z jêzyka angielskiego na jêzyk polski; 6.4.publikowanie tre¶ci w jêzyku polskim i angielskim na stronie internetowej odpowiednio na stronie internetowej prowadzonej w polskiej wersji jêzykowej i stronie internetowej prowadzonej w angielskiej wersji jêzykowej; 6.5.administrowanie zawarto¶ci± strony internetowej; 6.6.prowadzenie dzia³añ promocyjnych online: wymiana linków i informacji o projekcie z instytucjami zaanga¿owanymi w realizacjê projektu. 7.Przez tre¶ci rozumieæ nale¿y ca³± zawarto¶æ informacyjn± strony internetowej, w tym w szczególno¶ci artyku³y, newsy, notki, zdjêcia, grafiki, filmy, plakaty, ulotki, nagrania audio, itp. 8.Wykonawca na podstawie wzorów raportów, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SIWZ opracuje system do zbierania informacji niezbêdnych do prowadzenia projektu, system generowania i raportowania zebranych informacji. Informacje bêd± zbierane z podzia³em dla ka¿dej jednostki, badania, lekarza itd. osobno. 9.Przygotowany system bêdzie dzia³a³ jako podstrona strony g³ównej strony www z autoryzacj±, logowaniem zdarzeñ i raportowaniem. 10.W aplikacji musi istnieæ modu³ obs³ugi raportów: 10.1.Wykonawca musi przygotowaæ system formularzy tabelarycznych do wprowadzania warto¶ci liczbowych i tekstowych przez uprawnionych u¿ytkowników, 10.2.wzory formularzy (wraz z zakresem gromadzonych danych) stanowi± za³±cznik nr 10 do SIWZ, 10.3. Wykonawca musi po opracowaniu formularzy przygotowaæ w module raporty na podstawie gromadzonych danych, 10.4. Wykonawca musi przygotowaæ w module raporty zbiorcze zawieraj±ce dane zagregowane na podstawie gromadzonych danych dla ka¿dego rodzaju formularzy osobno sposób agregacji zostanie przekazany do 7 dni od dnia podpisania umowy, 10.5. raporty oraz raporty zbiorcze musz± byæ generowane na ¿yczenie uprawnionych u¿ytkowników, 10.6. modu³ musi byæ dostêpny dla uprawnionych u¿ytkowników, 10.7. modu³ musi umo¿liwiaæ obs³ugê uprawnieñ co najmniej w nastêpuj±cym zakresie: 10.7.1.dostêp u¿ytkownika wy³±cznie do wype³nionych przez niego formularzy, 10.7.2.dostêp u¿ytkownika wy³±cznie do utworzonych przez niego raportów, 10.7.3.dostêp u¿ytkownika do wszystkich formularzy, 10.7.4.dostêp u¿ytkownika do zbiorczych raportów, 10.8. musi istnieæ mo¿liwo¶æ podgl±du i wydruku ka¿dego raportu, 10.9. musi byæ mo¿liwy eksport raportów co najmniej do nastêpuj±cych formatów: PDF, RTF, TXT, XML, 10.10.musi istnieæ mo¿liwo¶æ modyfikacji formularzy i raportów zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego. 11.Do stworzenia w/w systemu Wykonawca wykorzysta mechanizmy bazodanowe. 12.System musi posiadaæ panel administracyjny do zarz±dzania u¿ytkownikami oraz przypisywania ról w systemie. 13.Strona bêdzie zainstalowana na serwerze hostingowym Active24 Zamawiaj±cy posiada wykupion± us³ugê Active Business, parametry us³ugi dostêpne s± pod adresem https:active24.pl serwery porównanie-parametrów. Lider zapewni serwer, domenê i jej utrzymanie..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.41.30.00 - Us³ugi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:2000,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunku udzia³u.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia ich dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - nale¿ycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na stworzeniu strony internetowej z minimum 5-cioma podstronami, o warto¶ci ka¿dego zamówienia co najmniej 5 000,00 z³ brutto s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych brutto; i.Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u i wykazu wykonanych g³ównych us³ug oraz dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie wed³ug formu³y spe³nia nie spe³nia. W przypadku us³ug, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ z³oty polski, do przeliczenia warto¶ci zamówienia na walutê polsk± zastosowaæ nale¿y ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zakoñczenia realizacji zadania wykazanego w celu potwierdzenia spe³niania warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, a w przypadku zadañ niezakoñczonych - na dzieñ wystawienia dokumentu.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w administrowaniu serwisem www; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u oraz wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami i.wed³ug formu³y spe³nia nie spe³nia. ii.W wykazie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wykonawca winien zawrzeæ konkretne szczegó³owe informacje na temat do¶wiadczenia osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówieni

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 80 000 PLN s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, wegdug formu³y spe³nia nie spe³nia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³niania warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy je na z³oty polski. Do wszystkich koniecznych przeliczeñ zostanie zastosowany wyliczony i og³oszony przez Narodowy Bank Polski kurs ¶redni waluty na dzieñ og³oszenia postêpowania. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci Umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w takim zakresie aby w razie wzrostu obci±¿eñ podatkowych nie uleg³a wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, za¶ w przypadku obni¿enia nale¿no¶ci podatkowych aby kwota brutto zosta³a zmniejszona o nominaln± równowarto¶æ umniejszenia nale¿no¶ci podatkowych wykonawcy, 2)zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wy³±cznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, 3)zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekszta³cenia lub po³±czenia z inn± firm± po stronie któregokolwiek Partnera, 4)przestojów i opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, 5)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na prawid³ow± realizacjê umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 6)wyst±pienia okoliczno¶ci zewnêtrznych, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, a wprowadzenie zmiany warunkuje nale¿yt± realizacjê przedmiotu umowy; 7)zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 8)zmiany osób upowa¿nionych do koordynowania realizacji przedmiotu umowy w imieniu stron, 9)korygowania oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, 10)w razie zmian obowi±zuj±cego prawa maj±cych wp³yw na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjêtych w umowie do obowi±zuj±cego prawa, 11)w razie zmiany wytycznych Operatora Programu lub umowy w sprawie projektu zawartej z Operatorem Programu w zakresie maj±cym wp³yw na tre¶æ niniejszej Umowy, w szczególno¶ci w razie zmiany harmonogramu realizacji Projektu, 12)zmian podwykonawców - je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3.Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy z tytu³u realizacji us³ug, o których mowa w niniejszej SIWZ podlegaæ bêdzie zmianom w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 4.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 polegaæ bêdzie na waloryzacji jego wysoko¶ci w oparciu o wykazany przez Wykonawcê wska¼nik wzrostu kosztów w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 lit a)-c). 5.W przypadku, je¿eli zmiany przepisów dotycz±cych okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 lit a) - c) skutkowaæ bêd± obni¿eniem kosztów wykonania zamówienia - Zamawiaj±cy obni¿y wysoko¶æ nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia w oparciu o wska¼nik obni¿ki w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 lit a)-c). 6.Zmiany, o których mowa w ust. 3-5 dotyczyæ bêd± wy³±cznie wysoko¶ci wynagrodzenia niewyp³aconego. 7.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych obowi±zuj±cych przy udzielaniu zamówieñ publicznych. 8.Ka¿da zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 9.Zmiany tre¶ci Umowy wymienione w ust.2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia pisemnego wniosku do Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni roboczych od powziêcia informacji o wyst±pieniu podstaw zmiany Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Po³o¿niczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wa³brzych Dzia³ Techniczny.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Po³o¿niczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wa³brzych SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie jest czê¶ci± projektu pn. Ma³y Dolno¦l±zak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolno¶l±skiego dofinansowanego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.