eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Myślenice: Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego.
Numer ogłoszenia: 415486 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267071 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720335, faks 012 2720335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia, udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego jest udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN, w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn.: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego. Środki uzyskane w ramach kredytu zostaną w głównej mierze przeznaczone na pokrycie podatku VAT od inwestycji oraz w części na pokrycie kosztów inwestycyjnych. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca powinien: a) zapewnić możliwość korzystania z linii kredytowej w wysokości do 2 500 000 PLN w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. b) utworzyć oddzielny rachunek bankowy dla linii kredytowej określonej powyżej w pkt. 4 a), na który wpływać będą środki z tytułu zwracanego przez Urząd Skarbowy, naliczonego w fakturach inwestycyjnych, podatku VAT, stanowiące zabezpieczenie spłaty kredytu, o którym mowa poniżej w pkt. 7. Poszczególne transze kredytu, wypłacane będą na podstawie dyspozycji Zamawiającego, wskazującej wymaganą wysokość transzy, nie później niż w następnym dniu od daty powiadomienia Wykonawcy o konieczności wypłaty środków, w formie przelewu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający będzie miał prawo do żądania uruchomienia transz kredytu w zależności od rzeczywistych potrzeb, wynikających z bieżącego ponoszenia kosztów inwestycji. Z tego tytułu nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty obciążające Zamawiającego. Częściowe spłaty kredytu (kapitału) będą następowały po przekazaniu przez Urząd Skarbowy zwrotu z należnego podatku VAT. Natomiast ostateczna spłata kredytu (kapitału) nastąpi jednorazowo najpóźniej do dnia 31.12.2012 roku, w ramach jednej raty. Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki naliczane będą przez Wykonawcę od faktycznie wykorzystanego kredytu na dwa dni robocze przed zakończeniem okresu rozliczeniowego (miesiąca) oraz będą płatne przez Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym od przekazania przez Wykonawcę informacji o ich wysokości i na wskazany rachunek bankowy. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będą: - Pełnomocnictwo do rachunku, na który wpływać będą środki z tytułu zwracanego przez Urząd Skarbowy, naliczonego w fakturach inwestycyjnych, podatku VAT, - weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce,, ul. Kilińskiego 2, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222397,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222397,26

  • Oferta z najniższą ceną: 222397,26 / Oferta z najwyższą ceną: 222397,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.