eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Warlubie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Warlubie: Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Warlubie
Numer ogłoszenia: 415270 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warlubie, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 3326054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Warlubie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Warlubie. zgodnie z nomenklaturą CPV: 90.51.31.00-7, usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90.51.10.00-2, usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Warlubie- polegającej na odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości wymienionych w załączniku nr 4 do umowy oraz transporcie odpadów do regionalnej instalacji do odbierania odpadów. 4. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206 ze zm.) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie i 15 - odpady opakowaniowe; sorbenty, tkaniny do wycierania, materiały filtracyjne i ubrania ochronne nieujęte w innych grupach, 17- odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię z terenów zanieczyszczonych). 5. Ogólna charakterystyka Gminy Warlubie w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: Szacowana liczba mieszkańców- ok. 6436 Liczba gospodarstw domowych - ok. 2100 Szacunek powyższy został opracowany na podstawie danych z lat ubiegłych UWAGA: Należy przyjąć gotowość do konieczności wywozu odpadów selektywnych i zmieszanych z ok. 80 gospodarstw domowych pojazdem o małym tonażu ze względu na utrudniony dojazd (wąskie drogi gruntowe). W/w gospodarstw są ujęte w Rozdziale II ust.5 niniejszej SIWZ. Wykaz miejscowości: Teren : Warlubie, Płochocinek, Bzowo, Płochocin, Osiek, Komorsk, Kurzejewo, Krusze, Wielki Komorsk, Rulewo, Bąkowo, Buśnia, Bąkowski Młyn, Osiny (1 dom leśniczówka), Krzewiny, Grabowa Góra, Blizawy, Mątasek, Ciemny Las, Jeżewnica (1 dom leśniczówka), Rybno, Stara Huta, Nowa Huta, Dębowe, Zamczyska, Średnia Huta, Kuźnica, Lipinki, Borowy Młyn, Bursztynowo, Borsukowo, Przewodnik, Rynków Szacowana do odbioru i zagospodarowania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia - 1044,7 ton, w tym: - odpady zbierane selektywnie- 77,6 ton - odpady biodegradowalne - 36,3 ton - odpady zmieszane w tym popioły - 930,8 ton. Szacunek powyższy został opracowany na podstawie danych z lat ubiegłych UWAGA! ZAMAWIAJĄCY NIE ZAPEWNIA REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PODANYCH POWYŻEJ ILOŚCIACH, STANOWIĄ ONE PRZYBLIŻONE DANE POGLĄDOWE WYNIKAJĄCE Z LAT POPRZEDNICH. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U z 2013, poz. 672 ze zm.), Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r., poz. 1232 ze zm.), Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2013 r., poz. 1155 ze zm.), Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 ze zm.), Rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673), Rozporządzenie Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1206), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r. Nr 645), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r. poz. 630), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), z uchwałą nr XXI/178/12 Rady Gminy Warlubie z 19 grudnia 2012 w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Warlubie, a także z innymi obowiązującymi przepisami z zakresu gospodarowania odpadami. Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia, w wypadku zmiany odpowiednich przepisów prawa dostosować do nich sposób wykonywania usługi; b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni, w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 poz. 645), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz.U. z 2012 r. poz.676); c) w dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. (załącznik nr 4 do projektu umowy); d) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania odpadów leżących obok pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania; e) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi; f) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów,Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji będzie obowiązany do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez danego właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć protokół z zaistnienia takiego zdarzenia wraz z dokumentacją fotograficzną opatrzonej datą. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia; g) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze; h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; i) Wykonawca jest zobowiązany do odebrania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Instalacja do jakiej mają trafić odpady. Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Warlubie Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczone do składowania muszą być zagospodarowane w obrębie tucholsko-grudziądzkiego regionu gospodarki odpadami (region 1). Oznacza to, że zebrane z terenu Gminy Warlubie wskazane wyżej odpady komunalne muszą trafić do jednej ze wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w obrębie wskazanego regionu gospodarki odpadami (region 1).W przypadku pozostałych frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), Szczegółowy zakres czynności odbioru odpadów komunalnych zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy. Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia i obowiązki Wykonawcy zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) a w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do projektu umowy). 8. Rodzaj odpadów i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę wg ramowego harmonogramu, przewidzianego w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca odbiera każdą ilość odpadów komunalnych: a) z terenów zabudowanych budynkami jednorodzinnymi - odbiór odpadów mokrych (zmieszanych) i odpadów ulegających biodegradacji odbywa się z częstotliwością nie rzadszą niż razy na dwa tygodnie, odbiór odpadów suchych (papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale i szkło) - nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) z terenów zabudowanych nieruchomościami wielolokalowymi - odbiór odpadów mokrych (zmieszanych) i odpadów ulegających biodegradacji odbywa się z częstotliwością nie rzadszą niż raz na 2 tygodnie, odbiór odpadów suchych ( papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale i szkło) - nie rzadziej niż raz w miesiącu; c) z terenów niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne - odbiór odpadów mokrych (zmieszanych) i odpadów ulegających biodegradacji odbywa się z częstotliwością nie rzadszą niż raz na 2 tygodnie, odbiór odpadów suchych ( papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale i szkło) - nie rzadziej niż raz w miesiącu; Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia w wymagane pojemniki nieruchomości na terenie gminy na podstawie deklaracji złożonych do Gminy Warlubie w łącznej ilości 2107 szt.. o parametrach: 110/120 litrów (metalowe na kołach) ilości sztuk 2040 1100 litrów (metalowe na kołach) ilości sztuk 60 KP 7 ilości sztuk 7 Koszt zaopatrzenia w pojemniki ponosi Gmina Warlubie w formie dzierżawy. Koszty dzierżawy pojemników należy uwzględnić w cenie ofertowej za realizację przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia każdemu właścicielowi nieruchomości kompletu worków 120 l do odpadów zmieszanych i selektywnego gromadzenia odpadów( papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale i szkło) ( dot. zabudowy jednorodzinnej i wielolokalowej - dostarczanie w/w worków następować będzie przy każdym odbiorze zapełnionych worków) : Wykonawca dostarczy pojemniki i worki nie później niż do 5 stycznia 2015 r. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek i koszt Zamawiającego do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki. Dotyczy to m. in. sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego dostarczania właścicielom nieruchomości nowych worków do odpadów zmieszanych i selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości i rodzaju odpowiadającym liczbie i rodzajowi worków odebranych z terenu danej nieruchomości. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do odbierania odpadów z PSZOK oraz wyposażenie wspomnianego punktu w wymagane pojemniki (pojemniki o pojemności 1100 l - w ilości 7 sztuk oraz pojemniki KP7 szt. 2). Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz elektro śmieci z terenu Gminy Warlubie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym w wyznaczonych punktach - dwa razy w roku. 9. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. Nr 21), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. Nr 122), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009 r. Nr 104 poz. 868). 10. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2013 r. Nr 1399 ze zm.). Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r. poz. 630), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; b) w celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego, rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy z dnia 16 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwienia i segregacji odpadów jeżeli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzenia innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający; c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt II.6.f SIWZ; d) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz.U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1673) . 11. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, gwarantującego prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W zakresie utrzymywania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te były utrzymywane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy Wiązar Wiesław Menard, Wielki Komorsk, Warlubska 17, 86-160 Warlubie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 852748,09

  • Oferta z najniższą ceną: 852748,09 / Oferta z najwyższą ceną: 958387,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.