eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Żmigród › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pnBudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Nowy Żmigród - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Nowy Żmigród: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Nowy Żmigród - etap II.
Numer ogłoszenia: 415102 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338578 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie, tel. 013 4415605, faks 013 4415605 w. 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Nowy Żmigród - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz organizację , koordynację procesu inwestycyjnego , kontrole, rozliczenie rzeczowo-finansowe robót zgodnie z wymogami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich ( PROW) na lata 2007-2013 w ramach realizacji zadania pn: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Nowy Żmigród - etap II Inspektor będzie świadczył usługi dla dwóch zadań : ZADANIE I - finansowane ze środków PROW Budowa kanalizacji sanitarnej: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Nowy Żmigród - etap II Zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy : 1)Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV DN 250-160 mm ok. 40,5 km 2)Sieć kanalizacji tłocznej z rur PE DN 63-160 mm ok. 4,0 km 3)Budowa przepompowni ścieków - 8 szt. + jedna na przyłączu budynku 4)Budowa przyłączy z rur PCV DN200-160 mm ok. 6,8 km - 575 kpl. 5)Przekroczenia siecią kanalizacji sanitarnej przez n/w przeszkody: Cieki wodne - 15 szt. Rzeka Wisłoka - 1 szt. Drogi wojewódzkie - 10 szt. Drogi powiatowe - 19 szt. 6)Skrzyżowania z istniejącymi gazociągami ok. 295 szt. 7)Skrzyżowania z istniejącymi kablami teletechnicznymi i energetycznymi ok. 95 szt. 8)Skrzyżowania z istniejącymi ogrodzeniami ok. 325 szt. Zadanie II - finansowane ze środków własnych Budowa przyłączy kanalizacyjnych wzdłuż trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej wybudowanej w ramach zadania pierwszego . Zadanie obejmuje wykonanie przyłącza sanitarnego kompletnego od lica budynku do granicy nieruchomości oraz włączenie przyłącza do zbiorczej sieci kanalizacyjnej wykonanej w ramach zadania 1 wraz z przepięciem instalacji sanitarnej na nieruchomości . - Łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych ok. 6,8 km - Skrzyżowania z istniejącymi gazociągami ok. 55 szt. - Skrzyżowania z istniejącymi kablami teletechnicznymi i energetycznymi ok. 20 - Skrzyżowania z istniejącymi ogrodzeniami ok.35 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp.z.o.o ul. Kościuszki 49, 38-400 Krosno, ul. Kościuszki 49,, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293411,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.