eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Jarocinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Jarocin: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 415042 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380940 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie, ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473104, faks 062 7472974.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Jarocinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Aquaparku w Jarocinie wraz z wyposażeniem o łącznej powierzchni pomieszczeń: ok. 2.150 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zakup i dostawę na własny koszt przez Wykonawcę: środków czyszczących chemicznych używanych do sprzątania i dezynfekcji oraz bieżące zapewnienie środków higienicznych objętych usługą sprzątania pomieszczeń. Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin pomieszczeń Aquaparku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1400 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym). Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z obiektem Aquaparku (wizja lokalna) i dokumentacją techniczną. Przeprowadzenie wizji lokalnej oraz zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Oferent potwierdza oświadczeniem złożonym na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych; wycieranie kurzu, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia; sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Obiekt Aquaparku ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy: 1. Hala basenowa i część rekreacyjna, hamownia, zjeżdżalnie, klatka schodowa zjeżdżalni - strefa 1; 2. Odnowa biologiczna - strefa 2; 3. Natryski, toalety - strefa 3; 4. Przebieralnie - strefa 4; 5. Wejścia, holl główny, recepcja, bar, biura, klatka schodowa, widownia - strefa 5. System sprzątania: STREFA 1 (metraż 600 m2) - profesjonalne środki chemiczne - linia wody, brodziki, obrzeża basenu, kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa - dezynfekcja), wytwornica piany. Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. STREFA 2 (metraż 210 m2) - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych, wytwornica piany. STREFA 3 (metraż 170 m2) - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych. STREFA 4 (metraż 190 m2) - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz. STREFA 5 (metraż 980 m2) - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca. UWAGA! Każda strefa sprzątana jest za pomocą osobnych mopów. Sprzątanie we wszystkich strefach oprócz powierzchni wody odbywa się na bieżąco przez cały czas otwarcia obiektu, a generalnie po zamknięciu (w godzinach nocnych - III zmiana). Wyżej wymienione powierzchnie stref 1 - 5 są powierzchniami poziomymi do sprzątania. W ofercie ująć również sprzątanie powierzchni pionowych (płytki, dekoracje wewnętrzne np. skałki itp.) oraz wyposażenia (hamownia, zjeżdżalnie, wanny Whirlpool (jacuzzi), sauny itp.). Podane metraże pomieszczeń należy traktować jako informacyjne. Rzeczywiste powierzchnie do sprzątania powinny zostać ustalone przez Wykonawcę podczas wizji lokalnej. III. Wymagania Zamawiającego dotyczące czasu i zakresu świadczenia usługi: Czas pracy: a) I zmiana: 6 00 - 14 00 b) II zmiana: 14 00 - 22 00 c) III zmiana: 22 00 - 6 00 UWAGA: hala basenowa, plaża, brodzik dla dzieci, schody zjeżdżalni - sprzątanie i dezynfekcja przeprowadzane są tylko na III zmianie. Szczegółowy opis wykonywanych czynności w poszczególnych strefach. STREFA I Mycie i dezynfekcja posadzki otoczenia niecki jest wykonywana codziennie na III zmianie bezpośrednio po wyjściu ostatniego użytkownika z niecki basenu. Mycie posadzki otoczenia niecki basenu wykonuje się za pomocą środków myjąco - dezynfekujących. Mycie i dezynfekcję rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadza się trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. Mycie i dezynfekcję wewnętrznych części zjeżdżalni przeprowadza się 1 raz w miesiącu. Pierwszą czynnością jest zdjęcie kratek zabezpieczających, następnie szorowanie lub czyszczenie maszyną wysokociśnieniową przy pomocy środków dezynfekująco - myjących w odpowiednim stężeniu. Po wyczyszczeniu rynienki należy spłukać wodą. Czynność mycia i dezynfekcji wanien Whirlpool (jacuzzi) oraz basenu zjeżdżalni (hamownia) jest wykonywana codziennie na III zmianie po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i zdezynfekować ściany i rynienki przelewowe wanien Whirlpool i basenu zjeżdżalni za pomocą środka myjąco - dezynfekującego. WAŻNE! WYMIENIONE CZYNNOŚCI NALEŻY WYKONYWAĆ BARDZO OSTROŻNIE, ABY NIE SPOWODOWAĆ DOSTANIA SIĘ ŚRODKÓW MYJĄCYCH DO WODY ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W NIECKACH. Jeden raz w miesiącu przeprowadza się również mycie i dezynfekcję widowni oraz wszystkich fotelików plastikowych znajdujących się na hali basenowej, widowni oraz drzwi i powierzchni oszklonych. STREFA 2 Czynność mycia i dezynfekcji solariów oraz saun i jacuzzi jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji powierzchni solariów, sauny, kabin i natrysków. Powierzchnię podłogi należy umyć i zdezynfekować środkiem dezynfekująco - myjącym. STREFA 3 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń natrysków i toalet jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji wszystkich urządzeń, armatury oraz powierzchni pionowych. Dezynfekcję należy wykonać środkiem dezynfekująco - myjącym. Należy dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi wymienionych pomieszczeń. W trakcie użytkowania strefy 2 w czasie I i II zmiany należy wykonywać na bieżąco mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z powyższych pomieszczeń oraz mycie luster i innych elementów, a także opróżniać kosze na śmieci. STREFA 4 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń przebieralni jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy otworzyć wszystkie szafki i dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji szafek, siedzisk oraz ścian przebieralni. Dezynfekcję należy wykonać płynem dezynfekująco - myjącym. Należy bardzo dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi w przebieralniach. W trakcie użytkowania przebieralni w czasie I i II zmiany należy wykonywać bieżąco mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z pomieszczeń przebieralni oraz mycie luster i innych elementów (suszarki itp.), a także opróżniać kosze na śmieci. STREFA 5 Czynność mycia i dezynfekcji podłogi holu, korytarzy, klatek schodowych i wiatrołapów przeprowadzana jest codziennie i polega na myciu i dezynfekcji podłóg przy pomocy środka myjąco - dezynfekującego i mopa oraz przy pomocy szorowarki, w przypadku holu wejściowego. W ramach tych czynności należy również opróżnić kosze na śmieci. Ponadto należy utrzymać w czystości wszystkie powierzchni oszklone. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco, aby przez cały czas otwarcia Aquaparku było czysto. WAŻNE! WE WSZYSTKICH STREFACH NIE WOLNO DOPUSZCZAĆ DO POWSTANIA ZASTOIN WODNYCH. IV.Wyszczególnienie prac związanych z utrzymaniem czystości na aquaparku w Jarocinie: a)mycie podłogi w holu i ciągach komunikacyjnych; b)ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; c)uzupełnianie środków higieny; d)mycie wejścia - szyby, ramy, podłoga, schody; e)czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; f)opróżnianie pojemników na śmieci; g)mycie i dezynfekcja ławek w holu; h)mycie i dezynfekcja drzwi i ram wszystkich pomieszczeń; i)mycie i dezynfekcja łazienek i toalet na holu; j)mycie kloszy; k)czyszczenie podłogi i schodów; l)czyszczenie kaloryferów; m)mycie i dezynfekcja szafek i szatni dla Klientów; n)mycie ścian w szatni; o)wycieranie kurzu z góry szafek (dezynfekcja); p)mycie drzwi przebieralni (dezynfekcja); q)mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja); r)mycie kloszy, włączników światła; s)mycie i dezynfekcja natrysków; t)mycie i dezynfekcja podłogi i ścian w pokoju odpoczynku; u)mycie i dezynfekcja pomieszczeń solarium, mycie i dezynfekcja sauny fińskiej, parowych, wanien Whirlpool (jacuzzi), zjeżdżalni oraz innych elementów wyposażenia oraz dekoracji; v)mycie powierzchni oszklonych; w)inne czynności wyszczególnione w punkcie IV SIWZ. Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej myte są codziennie na III zmianie odpowiednimi środkami. Ponadto mycie powierzchni oszklonych zewnętrznych i wewnętrznych w części trudnodostępnej (powyżej 2m) dwa razy w roku - I mycie wykonać do dnia 30 kwietnia, II mycie wykonać do dnia 15 października. V.Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia: 1.WAŻNE! - Raz w tygodniu (poniedziałek) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić raport z wykonanych czynności z wyszczególnieniem prac oraz użytych środków chemicznych. 2.Zamykanie drzwi i okien. 3.Gaszenie świateł po zakończonej pracy. 4.Wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, czajników, odbiorników radiowych itp. 5.Informowanie o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku. 6.Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę, będących przedmiotem zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia sprzętem, będącym w jego dyspozycji i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem winny posiadać karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodnie z instrukcją ich użytkowania np. przez ich niewłaściwe rozcieńczanie. Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówieniai karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca musi dołączyć do oferty w momencie jej składania wykaz wszystkich środków. 8.Reklamacje co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. 9.W przypadku stwierdzenia wad i uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, wykonawca zobowiązuje się wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania aquaparku, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia. 10.Przelewy basenowe i kratki przelewowe należy umyć przy użyciu właściwych środków czyszczących. Czyszczenie i pielęgnacja szatni i przybasenia ma zasadniczy wpływ na stan higieniczny pływalni. Pomieszczenia szatni, co najmniej kilka razy dziennie muszą być myte wodą z dodatkiem środków myjąco - dezynfekujących. Niedopuszczalne jest pojawianie się zastoin wodnych, które muszą być na bieżąco usuwane. Po dniu eksploatacji powierzchnie przybasenia muszą być umyte woda z dodatkiem środków myjąco - dezynfekujących, takich jak w przypadku niecki basenowej oraz wytarte. 11.Zalecenia dotyczące personelu: Personel sprzątający Aquapark ze względu na specyfikę obiektu musi być przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach. Każdy z pracowników zobowiązany jest do posiadania aktualnej pracowniczej książeczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. Ilość osób sprzątających powinna być dostosowana do ilości zadań, które muszą być wykonane - określenie tej ilości należy do wykonawcy, a także powinien być wyposażony w estetyczną odzież ochronną z widoczną nazwą (logo) firmy. VI.Środki chemiczne używane do mycia i dezynfekcji: Charakterystyki wyrobów. 1.Skoncentrowany kwaśny środek do usuwania osadów z kamienia i rdzy i innych silnych zabrudzeń z obrzeży basenów, sanitariatów i innych powierzchni posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Calcid Kombi, Reinfix Rapie, Fliser K Super lub równoważne. 2.Kwaśny preparat do codziennego usuwania zabrudzeń z powierzchni pokrytych płytkami, posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Calcid TK-4, Compactal, Fliser K lub równoważne. 3.Zasadowy koncentrat do usuwania osadów posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Alkasol Uni, Banisol A, Fliser A lub równoważne. 4.Skoncentrowany preparat zasadowy do usuwania tłustych osadów na linii wodnej w basenach kąpielowych posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Alkasol Super, Randklar, Randrani Super lub równoważne. 5.Preparat do dezynfekcji powierzchni około basenowych i powierzchni pokrytych glazurą posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Dermacid, Sanitsan, Desofect Forte lub równoważne. 6.Płynny środek do czyszczenia elementów stali szlachetnej posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Spezialreiniger, Chronikol lub równoważne. 7.Bakteriobójczy środek do czyszczenia saun - elementy drewniane posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Saunareiniger, Dampfbadreiniger, Chemosan, Dakon S lub równoważne. 8.Środek dezynfekujący do solariów, posiadający kartę charakterystyki wyrobu, np. Desofect Solar, Sol-Clear, Destractyl lub równoważne. UWAGA: Biorąc pod uwagę odpowiednie zabezpieczenie powierzchni pokrytych glazurą należy stosować środki myjąco - dezynfekujące zamiennie kwaśne, a następnie zasadowe. Wykonawca powinien posiadać pralkę do prania szmatek i mopów lub posiadać umowę z pralnią. Wykonawca powinien wyposażyć swoich pracowników sprzątających halę basenową w kapoki. Wykonawca zabezpiecza na swój koszt odpowiedni sprzęt służący do efektywnego wykonania świadczonej usługi. Wykonawca reprezentuje Zamawiającego przed właściwymi organami nadzoru sanitarnego, ponosi odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego stanu czystości, porządku oraz warunków sanitarnych obiektu. UWAGA: Na etapie realizacji umowy istnieje możliwość zamiany środków chemicznych na równoważne. Każda zmiana środka chemicznego jest możliwa pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe CZA-TA Niciak Spółka Jawna, ul. Żabia 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 183270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 271584,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.