eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych oraz odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych z terenu miasta Płońska w 2012 r. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2012 r. część III - Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2012 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Płońsk: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych oraz odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych z terenu miasta Płońska w 2012 r. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2012 r. część III - Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2012 r
Numer ogłoszenia: 414886 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych oraz odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych z terenu miasta Płońska w 2012 r. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2012 r. część III - Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia części I jest: 1) Wywóz odpadów z koszy z terenu miasta Płońska w 2012 r.: a) codzienny w godz. 600-1000 (dni robocze) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych, b) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych w soboty oraz w dni świąteczne w godz. 700- 900, c) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych w parkach - 3x w tygodniu, d) wywóz odpadów komunalnych zebranych w pasach drogowych dróg gminnych (ok. 10 m3 miesięcznie), e) konserwacja i naprawa koszy. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów z koszy ulicznych i koszy zlokalizowanych w parkach - 600,00 m3. 3) Częstotliwość wykonywania czynności, o której mowa ust. 1 pkt. a, b, c winna zapewniać nieprzepełnianie odpadami koszy ponad ich górną krawędź. 4) Szczegółowy wykaz lokalizacji koszy objętych przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do umowy. 2. Przedmiotem zamówienia części II jest: 1) a) Wywóz odpadów posegregowanych z 9 kpl. (kpl. - 4szt) pojemników o poj. 2,5 m3 każdy z przeznaczeniem na zbieranie : - szkła kolorowego, - szkła białego, - papieru( 6 szt. posiada wmontowany zbiornik na baterie ), - plastiku 3 kpl. pojemników ( kpl. - 3 pojemniki o poj. 2,5 m3 jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier oraz pojemnik ażurowy na plastik) oraz 1 kpl. ( pojemnik na papier i pojemnik ażurowy na plastik ) ustawionych na terenie miasta Płońska przy ulicach: - Grunwaldzka 8B, - 4 szt., - Grunwaldzka 67, -4 szt., - Grunwaldzka 79, -4 szt., - Paderewskiego ( na przeciw numeru 3), -4 szt., - Parkowa ( na przeciw numeru 4) -4 szt., - Noakowskiego ( naprzeciw numeru 6) -2 szt.,( jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier) - Róży Luxemburg 8 -4 szt., - Kolbego 9 -4 szt., - Wieczorków 36, -4 szt., - Wolności 37, -4 szt., - Płocka 39, -2 szt.,( papier, plastik) - Wojska Polskiego -4 szt.,(dodatkowo jeden na plastik) - Oś. Toruńskie -3 szt., Razem: - 47 szt. b) Opróżnianie pojemników powinno, odbywać się wg. potrzeb, minimum raz na tydzień. c) Wykonawca winien w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przystąpić do działań interwencyjnych polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników. d) Nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. e) Wywóz ma się obywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym odpowiedni transport odpadów do miejsca ich składowania. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów posegregowanych wynosi 470 m3. 3. Przedmiotem zamówienia części III jest: 1) a) Użyczenie 6 kontenerów o pojemności 6,5 m 3 i wywóz odpadów z targowisk miejskich w Płońsku dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i środy, b) Przystąpienie przez Wykonawcę w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego do działań polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników, c) Niezwłoczne usunięcie przez Wykonawcę nieczystości rozsypanych podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzonych obok. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. 2). Wywóz ma się obywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym transport odpadów do miejsca ich składowania. 3). Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów stałych z kontenerów wynosi 105,00 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na danym terenie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. od odpadach ( jednolity tekst : Dz. U z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zm.). Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z pktu. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy, adres Zamawiającego: 09 - 100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim, pok. 212, II piętro, Referat Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi interesantów (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.01.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów z koszy ulicznych oraz odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych z terenu miasta Płońska w 2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części I jest: 1) Wywóz odpadów z koszy z terenu miasta Płońska w 2012 r. : a) codzienny w godz. 600-1000 (dni robocze) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych, b) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych w soboty oraz w dni świąteczne w godz. 700- 900, c) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych w parkach - 3x w tygodniu, d) wywóz odpadów komunalnych zebranych w pasach drogowych dróg gminnych (ok. 10 m3 miesięcznie), e) konserwacja i naprawa koszy. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów z koszy ulicznych i koszy zlokalizowanych w parkach - 600,00 m3. 3) Częstotliwość wykonywania czynności, o której mowa ust. 1 pkt. a, b, c winna zapewniać nieprzepełnianie odpadami koszy ponad ich górną krawędź. 4) Szczegółowy wykaz lokalizacji koszy objętych przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia części II jest: 1) a) Wywóz odpadów posegregowanych z 9 kpl. (kpl. - 4szt) pojemników o poj. 2,5 m3 każdy z przeznaczeniem na zbieranie : - szkła kolorowego, - szkła białego, - papieru( 6 szt. posiada wmontowany zbiornik na baterie ), - plastiku 3 kpl. pojemników ( kpl. - 3 pojemniki o poj. 2,5 m3 jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier oraz pojemnik ażurowy na plastik) oraz 1 kpl. ( pojemnik na papier i pojemnik ażurowy na plastik ) ustawionych na terenie miasta Płońska przy ulicach: - Grunwaldzka 8B, - 4 szt., - Grunwaldzka 67, -4 szt., - Grunwaldzka 79, -4 szt., - Paderewskiego ( na przeciw numeru 3), -4 szt., - Parkowa ( na przeciw numeru 4) -4 szt., - Noakowskiego ( naprzeciw numeru 6) -2 szt.,( jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier) - Róży Luxemburg 8 -4 szt., - Kolbego 9 -4 szt., - Wieczorków 36, -4 szt., - Wolności 37, -4 szt., - Płocka 39, -2 szt.,( papier, plastik) - Wojska Polskiego -4 szt.,(dodatkowo jeden na plastik) - Oś. Toruńskie -3 szt., Razem: - 47 szt. b) Opróżnianie pojemników powinno, odbywać się wg. potrzeb, minimum raz na tydzień. c) Wykonawca winien w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przystąpić do działań interwencyjnych polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników. d) Nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. e) Wywóz ma się obywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym odpowiedni transport odpadów do miejsca ich składowania. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów posegregowanych wynosi 470 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia część III jest: 1) a) Użyczenie 6 kontenerów o pojemności 6,5 m 3 i wywóz odpadów z targowisk miejskich w Płońsku dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i środy, b) Przystąpienie przez Wykonawcę w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego do działań polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników, c) Niezwłoczne usunięcie przez Wykonawcę nieczystości rozsypanych podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzonych obok. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. 2). Wywóz ma się obywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym transport odpadów do miejsca ich składowania. 3). Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów stałych z kontenerów wynosi 105,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.