eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Warszawa: Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych
Numer ogłoszenia: 414566 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351380 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie i modernizacji Szpitala Grochowskiego w zakresie Pawilonu nr I. Zamawiający wymaga wykonania całości prac określonych w projekcie wraz z zaoferowaniem minimum 36 miesięcznej gwarancji (wystawionej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę) na wszystkie prace, zainstalowane urządzenia i sprzęt. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi za wady był nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie (kosztorysach ofertowych). Termin płatności za wykonanie zamówienia wynosił będzie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganymi dokumentami (wymogi określa projekt umowy). Szczegółowy wykaz / opis prac znajduje się w załączonych plikach do SIWZ, wg wykazu określonego w załączniku nr 8. Miejscem realizacji zamówienia będzie siedziba Zamawiającego: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Teren prac udostępniany będzie Wykonawcy w dni robocze i soboty w godzinach od 06:00 do 22:00 (w godzinach od 22:00 do 6:00 cisza nocna). Przedmiot zamówienia należy realizować na wysokim poziomie jakościowym zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, warunkami jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz zasadami BHP i p.poż. Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatą techniczną. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie szpitalnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorbud S.A., ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10301909,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7232259,85

  • Oferta z najniższą ceną: 7174746,64 / Oferta z najwyższą ceną: 9244421,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.