eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Warszawa: Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych
Numer ogłoszenia: 351380 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja Szpitala Grochowskiego - Pawilon I - Przebudowa na potrzeby oddziałów internistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie i modernizacji Szpitala Grochowskiego w zakresie Pawilonu nr I. Zamawiający wymaga wykonania całości prac określonych w projekcie wraz z zaoferowaniem minimum 36 miesięcznej gwarancji (wystawionej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę) na wszystkie prace, zainstalowane urządzenia i sprzęt. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi za wady był nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie (kosztorysach ofertowych). Szczegółowy wykaz / opis prac znajduje się w załączonych plikach do SIWZ, wg wykazu określonego w załączniku nr 8. Miejscem realizacji zamówienia będzie siedziba Zamawiającego: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Teren prac udostępniany będzie Wykonawcy w dni robocze i soboty w godzinach od 06:00 do 22:00 (w godzinach od 22:00 do 6:00 cisza nocna). Przedmiot zamówienia należy realizować na wysokim poziomie jakościowym zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, warunkami jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz zasadami BHP i p.poż. Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatą techniczną. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie szpitalnym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w celu zabezpieczenia oferty. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150 000,00 złotych. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 04.11.2014 r. do godziny 09:30. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.11.2014 r. do godziny 09:30; 2) Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu wskazanego w pkt 1; 3) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA 37 1240 6074 1111 0000 4992 9164. Zaleca się by wpłata opatrzona była dopiskiem wadium na przebudowę i modernizację Szpitala Grochowskiego - Pawilon I; 4) musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem terminu wskazanego w pkt 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w operacjach finansowych. Wadium wniesione w pieniądzu, które wpłynie po terminie składania ofert uznane zostanie za wniesione nieprawidłowo, a Wykonawca, który wniósł nieprawidłowo wadium zostanie wykluczony z postępowania; 5) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu (przelewem), Zamawiający proponuje by do oferty załączony został dowód wniesienia wadium - dokonania przelewu. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna(w sposób inny niż przelewem): 1) musi w pełni gwarantować możliwość jego zatrzymania w przypadku zaistnienia przesłanek ustawowych (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp); 2) być załączone w oryginale do oferty, w sposób niepowodujący utraty ważności dokumentu wadialnego; 3) zaleca się, by było załączone do oferty w formie kopii wpiętej w dokumentację (ofertę) i w formie oryginału, w kopercie wpiętej w dokumentację (ofertę) lub włożoną w kopertę główną/ z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto każda, przy czym: - każda z robót dotyczyć musi budowy albo rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku), a w przypadku prac dotyczących rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku)roboty dotyczyć muszą wykonywania robót wewnątrz budynku (obiektu); - przynajmniej jedna z tych robót musi dotyczyć budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu służby zdrowia (np. Szpitala, Sanatorium); - przynajmniej jedna z tych robót musi być robotą obejmującą prace z wszystkich branż tj. z branży ogólnobudowlanej (prace konstrukcyjne i wykończeniowe), z branży sanitarnej (wod.-kan., c.o., wentylacja), z branży elektrycznej (nisko i wysoko prądowe). Jednocześnie wymagane jest podanie rodzaju robót i ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeni dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty i wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: 1) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto każda, przy czym: - każda z robót dotyczy budowy albo rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku),a ewentualne prace dotyczące rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku) dotyczące wykonywane były wewnątrz budynku (obiektu); - przynajmniej jedna z tych robót dotyczy budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu służby zdrowia (np. Szpitala, Sanatorium); - przynajmniej jedna z tych robót była robotą obejmującą prace z wszystkich branż tj. z branży ogólnobudowlanej (prace konstrukcyjne i wykończeniowe), z branży sanitarnej ( wod.-kan., c.o., wentylacja), z branży elektrycznej (nisko i wysoko prądowe); oraz 2) dołączy dowody dotyczące najważniejszych robót oraz robót wskazanych w wykazie (wymaganych przez Zamawiającego), określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych winien być zgodny z wzorem - zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - wpis wydany przez Izbę; b) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - wpis wydany przez Izbę; c) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - wpis wydany przez Izbę. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz 2) oświadczenia Wykonawcy, że osoby wskazane w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykaz i oświadczenie znajdują się w zał. nr 6 do SIWZ; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ; 2) wykaz (potwierdzający spełnienie wymogów przez osoby przeznaczone do wykonania zamówienia) zgodny z wzorem - zał. nr 6 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy, że osoby wskazane w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający: 1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (z dokumentów jasno musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia i w tym zakresie jest ubezpieczony na wymaganą przez Zamawiającego kwotę); 2) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.500.000,00 złotych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz 2) wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych) oraz wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.500.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto każda, przy czym: - każda z robót dotyczyć musi budowy albo rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku), a w przypadku prac dotyczących rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu (budynku)roboty dotyczyć muszą wykonywania robót wewnątrz budynku (obiektu); - przynajmniej jedna z tych robót musi dotyczyć budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji obiektu służby zdrowia (np. Szpitala, Sanatorium); - przynajmniej jedna z tych robót musi być robotą obejmującą prace z wszystkich branż tj. z branży ogólnobudowlanej (prace konstrukcyjne i wykończeniowe), z branży sanitarnej (wod.-kan., c.o., wentylacja), z branży elektrycznej (nisko i wysoko prądowe). Jednocześnie wymagane jest podanie rodzaju robót i ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeni dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty i wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty opisujące i określające urządzenia, elementy i materiały równoważne w przypadku ich zaoferowania, potwierdzające, iż oferowane urządzenia, elementy i materiały mają wymagane przez Zamawiającego wymiary oraz parametry (osiągi, wydajność) nie gorsze niż wymagane zgodnie z projektem urządzenia, elementy i materiały. W szczególności Wykonawcy powinni przedstawić DTR dotyczące pozycji równoważnych i/lub opis producenta, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. Kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiarów załączonych do SIWZ (w formie kosztorysów szczegółowych). Wadium Wymagany: Dokument potwierdzający wniesienie wadium na wymaganą kwotę, zgodnie z pkt 9 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężnej (innej niż przelewem). Zalecane: dokument potwierdzający wniesienie wadium na wymaganą kwotę zgodnie z pkt 9 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej (przelewem) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie nie wynika z innych załączonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Gwarancja na na wykonane roboty budowlane na wszystkie wykonane prace, usługi i dostarczony sprzęt i urządzenia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiana sposobu wykonania zamówienia oraz terminów wykonania umowy: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przy zawarciu umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, f) z powodu opóźnienia w wykonaniu przez Zamawiającego czynności o których mowa w § 4 ust. 1 i § 11 ust. 1 umowy, o ile opóźnienie to nie wynikało z winy Wykonawcy, g) jeżeli roboty budowlane w postaci Budowy dodatkowej klatki schodowej dla Pawilonu I celem spełnienia wymogów p.poż. nie będą mogły być rozpoczęte do daty określonej w § 3 ust. 3 umowy; h) z powodu braku uzyskania niezbędnych decyzji, pozwoleń itp., co skutkować będzie brakiem możliwości budowy klatki schodowej, możliwa będzie rezygnacja z części robót dotyczących budowy klatki schodowej. 2) zmiana cen jednostkowych netto wykonywanych robót w przypadku, jeżeli jest to konieczne i spowodowane wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej, o której mowa w § 5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów 51/59 Pawilon VII, pok. 204 i 205..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego (04-073 Warszawa, ul. Grenadierów 51/59): Sekretariat Prezesa Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W dniu 27.10.2014 r. o godzinie 12:00 Zamawiający przewiduje możliwość zapoznania się z terenem (obiektem) przyszłych prac. Zainteresowani Wykonawcy winni pisemnie poinformować Zamawiającego o chęci zapoznania się z terenem (obiektem)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.