eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych , usuwanie oblodzeń i uszarstnianie na terenie Gminy Włocławek w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Włocławek: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych , usuwanie oblodzeń i uszarstnianie na terenie Gminy Włocławek w roku 2011
Numer ogłoszenia: 414534 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych , usuwanie oblodzeń i uszarstnianie na terenie Gminy Włocławek w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy w roku 2011 . Zadanie zostało podzielone na 3 strefy Strefa I - teren Kruszyna i okolic 2. Strefa II - teren Warząchewek i okolic 3. Strefa III - teren Smólnika i okolic . Zadanie obejmuje wykonanie następujących czynności : 1. Strefa I teren Kruszyna i okolic ( sołectwa: Dobra Wola, Gróbce, Koszarowo, Kruszyn, Kruszynek, Ludwinowo, Kolonia Debice, Łagiewniki, Markowo, Nowa Wieś, Poddębice, Smólsk ): - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszarstnianie jezdni zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami 2. Strefa II - teren Warząchewek i okolic ( sołectwa: Warząchewka Nowa, Warząchewka Polska, Warząchewka Królewska, Pińczata ) : - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszarstnianie jezdni zgodnie z załączonymi standardami 3. Strefa III- teren Smólnik i okolic ( sołectwa: Józefowo, Kosinowo, Ładne, Mursk, Modzerowo, Skoki Duże, Smólnik, Telążna Leśna, Dąb Mały ) - odśnieżanie drogi zgodnie z załączonymi do SIWZ standardmi - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszorstnienie jezdni zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagalne

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym warunku nie precyzuje szczegółowych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej W przypadku składania oferty dla Strefy I i II - piaskarko-solarka lub ciągnik rolniczy z piastem W przypadku składania oferty dla Strefy III - piaskarko-solarka, ciągnik rolniczy z piastem , pług - samochód ciężarowy wyposażony w pług śnieżny - po 1 sztuce

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą dla każdego pojazdu oddzielnie, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub sprzętem. b) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym warunku nie precyzuje szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty 2. Projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp, Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty - w zakresie zmiany ceny oferty, o której mowa w § 2 pkt. 3 projektu umowy - zmiana w przypadku zmiany wysokości stawki podatku Vat

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pok. nr 5 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie oblodzeń i uszarstnianie nawierzchni dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa I teren Kruszyna i okolic ( sołectwa: Dobra Wola, Gróbce, Koszarowo, Kruszyn, Kruszynek, Ludwinowo, Kolonia Debice, Łagiewniki, Markowo, Nowa Wieś, Poddębice, Smólsk ): - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszarstnianie jezdni zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie oblodzeń i uszarstnianie na drogach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa II - teren Warząchewek i okolic ( sołectwa: Warząchewka Nowa, Warząchewka Polska, Warząchewka Królewska, Pińczata ) : - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszarstnianie jezdni zgodnie z załączonymi standardami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i uszarstnianie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa III- teren Smólnik i okolic ( sołectwa: Józefowo, Kosinowo, Ładne, Mursk, Modzerowo, Skoki Duże, Smólnik, Telążna Leśna, Dąb Mały ) - odśnieżanie drogi zgodnie z załączonymi do SIWZ standardmi - usuwanie oblodzen na drogach zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami - uszorstnienie jezdni zgodnie z załączonymi do SIWZ standardami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.