eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Centrum Zdalnego Nauczania Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Nr sprawyCRZP/UJ/687,688,689/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Centrum Zdalnego Nauczania Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Nr sprawy: CRZP/UJ/687,688,689/2014
Numer ogłoszenia: 4143 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260425 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Centrum Zdalnego Nauczania Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Nr sprawy: CRZP/UJ/687,688,689/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Centrum Zdalnego Nauczania Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdującego się w Krakowie, kod: 31-042, przy Rynku Głównym 8, I piętro, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 Część 1: a) Laptop - 1 (jedna) sztuka, b) Ultrabook - 2 (dwie) sztuki, c) Zestaw bezprzewodowy, tj. klawiatura i myszka - 3 (trzy) zestawy. 1.1.2 Część 2: a) Tablet -1 (jedna) sztuka, b) Tablet -1 (jedna) sztuka. 1.1.3 Część 3: a) Stacja robocza - 2 (dwie) sztuki, b) Monitor - 5 (pięć) sztuk, c) Klawiatura - 2 (dwie) sztuki, d) Zasilacz UPS - 4 (cztery) sztuki, e) Mysz -2 (dwie) sztuki, f) Dysk SSD - 1 (jedna) sztuka. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 14 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych elementów niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, lub katalog producenta (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 5. Wykonawca musi zaoferować: a) w odniesieniu do części pierwszej: co najmniej 24-miesięczną gwarancję w odniesieniu do laptopów, co najmniej 36-miesięczną gwarancję w odniesieniu do zestawów bezprzewodowych, b) w odniesieniu do części drugiej: co najmniej 12-miesięczną gwarancję w odniesieniu do tabletu (dotyczy tabletu z pkt 3) 10. ppkt. 10.2 a) SIWZ), co najmniej 24-miesięczną gwarancję w odniesieniu do tabletu (dotyczy tabletu z pkt 3) 10. ppkt. 10.2 b) SIWZ), c) w odniesieniu do części trzeciej: co najmniej 24-miesięczną gwarancję w odniesieniu do stacji roboczych, co najmniej 36-miesięczną gwarancję w odniesieniu do monitorów, co najmniej 24-miesięczną gwarancję w odniesieniu do klawiatur, co najmniej 24-miesięczną gwarancję w odniesieniu do zasilaczy UPS, co najmniej 36-miesięczną gwarancję w odniesieniu do myszy, co najmniej 120-miesięczną gwarancję w odniesieniu do dysków SSD. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.50 - Tablety graficzne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.40.00 - Stacje robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: a) Tablet -1 (jedna) sztuka, b) Tablet -1 (jedna) sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tremark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Modlińska 129/U22, 03-186 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5202,90

  • Oferta z najniższą ceną: 5202,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5202,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.