To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Ostrów Wielkopolski: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie:
Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego
Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego
Numer ogłoszenia: 414350 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369424 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie: Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie: Zadanie Nr 1: Przygotowanie i podanie we własnym lokalu i z własnych produktów posiłków w formie obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) - abonamentowanego dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych) w ilości do 27 000 świadczeń w okresie trwania umowy (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia). Zadanie nr 2: przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim ul. Limanowskiego 17 na I piętro ( do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń do 7 920 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. Śniadania codziennie porcja ( pieczywo 120 g, smarowanie 25g, codziennie jedno z: wędlina 50g, parówka 1 szt, pasztet, metka 50g, nabiał codziennie jedno z ; ser twardy 40 g, twaróg biały 50 g, biały twarożek 60g, serek topiony 1 szt, jajko 1 szt, dżem 20 g, zupa mleczna 3 razy w tygodniu , kawa zbożowa z mlekiem 2 razy w tygodniu, herbata codziennie, warzywa sezonowe pomidor, ogórek, sałata). Obiad: (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie: Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU DYMARCZYK I GÓRCZYŃSKI, FHU "ADMA" MAREK GÓRCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FHU DYMARCZYK I GÓRCZYŃSKI, FHU "ADMA" MAREK GÓRCZYŃSKI
- Firma Handlowo-usługowa Dymarczyk i Górczyński Sp. cywilna, ul. Częstochowska 61, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314411,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78408,00
Oferta z najniższą ceną: 78408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98208,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe w postaci serwisu kanapkowo-kawowego
- Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 03.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.